Login
Glemt password Opret bruger

Sampdoria - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 20/10/19 09:51 af Tottithorsen

Sampdoria tager imod Roma kl 15.00 - en kamp der er i risiko for at blive udsat pga megen regn og torden i Genova området.
Hjemmeholdet er kommet elendigt fra start med blot en sejr i 7 opgør og har i pausen fyret EDF og ansat vores kære Mr. Ranieri som sjovt nok også afløste EDF i Roma.
For af toppe det har Ranieri fødselsdag så det er en emotionel begivenhed for den gamle Romer og giallorossi fan

ingen tvivl om det bliver en svær opgave med et tændt Sampdoria hold mod et skadesplaget Roma mandskab.

Pellegrini, Mikhitarian, Ünder, Zappacosta og Dzeko er ude.

spændende at se hvordan moralen er hos hjemmeholdet hvis Roma kommer hurtigt foran. Ranieri er jo kendt for en rigtig god mandskabspleje så vi må håbe den uge han har haft holdet, ikke er tilstrækkeligt ift at vende skuden.
Jeg forventer et meget defensivt hjemmehold som vil forsøge at straffe roma på kontraangreb.

Romas forventede 11

Lopes
Spinnazola Fazio Smalling Kolarov
Cristante Veretout Pastore
Zaniolo Kalinic Kluivert





1

14 kommentarer

asroma87
790 indlæg.
d. 20/10/19 11:42

Kampen er ikke blevet udsat:

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-145434&menu=news-all

Kunne ellers have været dejligt med alle de forbandede skader


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 20/10/19 14:40

Jeg foretrækker nu også at den bliver spillet, nu er der gået 2 uger siden sidste kamp, det må række!

Synes da også, at vi har et ret slagkraftigt hold, de mange skader til trods. 3 point ville lune gevaldigt, men en uafgjort er nok mere sandsynlig?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/10/19 15:02

Enig 2 uger uden at se Roma er faneme for længe.

Svært at forudsige idag - men det er jo “charmen” ved Roma - man ved aldrig hvad man får som fan... ;)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/10/19 15:09

Så er vi igang. 1. skade efter 5 minutter til Cristante.
Det kan ikke være tilfældigt at vi gang på gang får spillere skadet.
Hvad sker der for det?
Vores læger er på overarbejde !

[Rettet af: Tottithorsen - 20/10/2019 - 15:11]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 20/10/19 15:10

Ja, det er vi til gengæld helt sikre på at få - skader..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/10/19 15:12

Mod Milan har vi Fuzato og Mirante på bænken som de eneste


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/10/19 15:47

Kalinic skadet. Humor på højt plan efterhånden. En farce
Tror vi skal være glade for ét point idag med det decimerede hold vi spiller med


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 20/10/19 16:01

Skál man finde et lyspunkt ved første halvleg, så er det vel at vi kun fik to skader..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/10/19 16:08

Mon ikke Pastore må udgå i anden halvleg?
Det er der gode chancer for.
Kom så Dzeko. Giv os en 1-0 sejr


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 20/10/19 16:32

Florenzi har slet ikke bidraget på den LW, måske Antonucci skulle have de sidste 20?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/10/19 16:46

Perotti ude af form istedet for at give Antonucci chancen? Trist.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/10/19 16:52

Så er Kluivert også ude mod Milan
Er Ünder ikke snart klar?


Lamela
1793 indlæg.
d. 20/10/19 22:24

Vil sku hellere have en fit Diego Perotti tilbage. Nøj, hans kreativitet mangler på dette hold.

[Rettet af: Lamela - 20/10/2019 - 22:51]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/10/19 23:10

Hent Cornelius ;)


Seneste Nyheder

Parma - Roma
(10/11/19) 12 1


Gladbach - Roma
(07/11/19) 19 1


Roma - Napoli
(02/11/19) 1


Udinese - Roma
(30/10/19) 28 1


Roma - Milan
(25/10/19) 10 1


Roma v Gladbach
(24/10/19) 13 0


Sampdoria - Roma
(20/10/19) 14 1


Roma - Cagliari
(06/10/19) 29 1


Wolfsberger - Roma
(03/10/19) 11 1


Lecce - Roma
(29/09/19) 11 1