Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Cagliari

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 06/10/19 13:18 af Tottithorsen

Efter en tur til Graz i Østrig står menuen igen på serie A bold hvor Roma hjemme på Olimpico tager imod Cagliari som har hele tre tidligere Roma spillere i truppen
På mål står Robin Olsen. Venstre back Luca Pellegrini og ikke mindst vores elskede Ninja på midtbanen
Et glædeligt gensyn med den evige kriger som i denne sæson er udlejet fra Inter og valget faldt overraskende på hans tidligere klub Cagliari. Men det skyldes han vil være tæt på sin kone som kæmper mod kræft og er Sicilianer.

Min frygt er at Olsen står sit livs kamp som han gjorde det da Sverige slog Italien samlet og dermed var medvirkende til at Italien ikke kom til slutrunden og den kamp var årsag til Roma investerede i svenskeren men siden er der løbet meget vand i åen eller hamret mange bolde i nettet forbi Olsen som var virkelig ringe for giallorossi

Derudover er det “spændende” hvem der idag spiller højre back eller om vi vælger at spille uden HB?
Zappacosta er den seneste som på den position som har revet korsbåndet over - 15 gange på 5 år er det sket for en Roma spiller og 11 af tilfældene har det været en forsvarsspiller.
Helt uhørt statistik!!

Mit bud på start 11’eren

Lopes
Spinnazola Mancini Fazio Kolarov
Cristante Diawara Veretout
Kluivert Dzeko Zaniolo





1

29 kommentarer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/10/19 14:36

Smalling istedet for Fazio


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/10/19 14:41

Surt med Zappacosta! Det undrer mig, at vi tilsyneladende ikke sender ham hjem? Vi har ham trods alt kun til Januar. Spinazzola er vel lige så god på hb som vb, så vi er stadig ok dækket ind.

Håber naturligvis primært bare på en sejr idag, men kunne det være en af dem hvor vi kommer foran med 3-4 stykker, så vi kan få nogle af de unge i aktion, så ville de være rigtigt fint!

Nu kan jeg så se, at vi kun har Antonucci på bænken af de unge, så min forhåbninger falder lidt til jorden. Håber dog stadig på en sejr..

[Rettet af: Crap_Bag - 06/10/2019 - 14:44]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/10/19 15:01

Én ting er sikkert - Zaniolo får et gult kort

Hvor er intensiteten? De første kampe var der vildskab m.m nu minder det om en sommerkamp...

[Rettet af: Tottithorsen - 06/10/2019 - 15:24]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/10/19 15:28

Håbløst


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/10/19 15:30

Godt nok også et irriterende straffespark


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/10/19 15:33

Forhelvede man... Diawara har ellers været vores bedste synes jeg.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/10/19 15:34

Der røg Diawara. Korsbåndet?


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/10/19 15:35

Korsbånd til Diawara? Det er jo absurd!

Utroligt så lidt vi skaber. Heldigvis kan de hjælpe os lidt på vej..

Indtil videre, minder det meget om Atalanta kampen. Vi får intet spil igennem den centrale midtbane.

Men vi fik da Antonucci i spil, som jeg efterlyste..

[Rettet af: Crap_Bag - 06/10/2019 - 15:38]


Lamela
1793 indlæg.
d. 06/10/19 15:40

ACL igen?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/10/19 15:46

Vi spiller alt for langsomt.
Triller den til side konstant.
Kom nu igang tak


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 06/10/19 16:12

Vi skal have mange flere indlæg/dødbolde ind. Olsen er stadig klistret fast til stregen, og kommer ikke ud og kæmper om bolden i feltet overhovedet..


asroma87
790 indlæg.
d. 06/10/19 16:42

Hahahahaha Antonucci skiftes ud igen

Hvorfor fanden skifter han ikke Dzeko ud??

Er du gal en tosse træner vi har

Han har endda spillet rigtig godt Antonucci


asroma87
790 indlæg.
d. 06/10/19 16:43

Og nu skiftes Santon ind

Hvorfor dog ikke skifte Pastore ind???!!!


JonasS
21 indlæg.
d. 06/10/19 16:46

Er jeg den eneste der har et vildt grynet et Strive?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/10/19 16:48

Mit Strive er perfekt.
Roma er derimod meget grynet


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/10/19 17:08

Pinligt. Fonseca snart en presset mand
Men de mange skader gør det heller ikke nemt for os....
godt med landskampspausen så vi kan få nogle spillere retur.


asroma87
790 indlæg.
d. 06/10/19 17:08

Hahahahah nu går Fonseca og Co full retard

Shit en tosse klub vi er udviklet os til- shit mand

Alle de skader smadrer også bare holdet

Vi er jo Italiens svar på Arsenal


ASRMichael
80 indlæg.
d. 06/10/19 17:09

Simpelthen grotesk dommeren ikke engang vil se den igen...
Endnu mere håbløst at det halve af staben brokker sig til rødt efter kampen....


asroma87
790 indlæg.
d. 06/10/19 17:13

Lad os få Spalletti tilbage en gang for alle


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/10/19 17:16

Eller de Francesco. Han er snart ledig på markedet. Der var frispark da Kalinic skubbede ham i ryggen så ingen grund til at dommeren skal ud og se den efter!!

Cirkus Roma lever i bedste velgående


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/10/19 17:16

Pochettino?


asroma87
790 indlæg.
d. 06/10/19 17:22

Totti som træner - DDR som assist

This Is Roma!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/10/19 17:23

Giv Fonseca chancen. Vi kan ikke blive ved med stifte træneren ud.
Svære arbejdsvilkår med 155 skader.

Vi kommer stærkt igen efter pausen


asroma87
790 indlæg.
d. 06/10/19 17:25

Allegri ansættes efter sæsonen

Tro mig

[Rettet af: asroma87 - 06/10/2019 - 17:26]


Lamela
1793 indlæg.
d. 06/10/19 17:49

Hold nu op mand, vi kan ansætte Pep og have World XI på holdet, roma vil stadig blive frarøvet af dommerne. Deres agenda har været fuldstændig blæst i år..

Berøringen fra Kalinic side var minimal, Olsen KO Cagliari spilleren, Roma straffes.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/10/19 18:00

Guardiola var også et godt bud!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/10/19 18:36

Diawara ude 1-2 måneder pga menisk skade
Det kører bare...

Men vi ligger stadig med i kampen om top4


Sund
2 indlæg.
d. 07/10/19 09:40

Operationen lykkedes, men patienten døde..

Vi spiller faktisk generelt en god kamp og holder dem fra store chancer, endda med et meget amputeret hold.
Det var da helt vildt med alle de skader.

Dommeren havde ikke en god kamp, men det er kun os selv og de misbrugte chancer vi kan give skylden.
Straffesparket var OK og mener også annulleringen i overtid var OK, da der klart er skub i ryggen.
Det fungerede ikke med Veretout på 10'er rollen (ved godt det var på mangel af bedre), men at slå de afgørende bolde er ikke hans spidskompetence.

Endnu et "anonymt" indhop af Kalinic. Derimod var der ild i øjnene på Antenucci, da han kom ind. Er der nogen der ved hvorfor han blev skiftet ud igen? Var det evt. taktisk, da Kalinic er mere offensiv og man turde ikke hive Cristante/Veretout ud?

På trods af nogle dumme pointtab ligger vi stadig godt med til en top 4 placering, og jeg er optimistisk.

Flot hyldest til Ninja under kampen og da han bliver skiftet ud.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07/10/19 11:06

Og lige så flot “hyldest” til Luca Pellegrini - pebet ud!
Sådan går det når man bytter Roma med Juve


Seneste Nyheder

Parma - Roma
(10/11/19) 12 1


Gladbach - Roma
(07/11/19) 19 1


Roma - Napoli
(02/11/19) 1


Udinese - Roma
(30/10/19) 28 1


Roma - Milan
(25/10/19) 10 1


Roma v Gladbach
(24/10/19) 13 0


Sampdoria - Roma
(20/10/19) 14 1


Roma - Cagliari
(06/10/19) 29 1


Wolfsberger - Roma
(03/10/19) 11 1


Lecce - Roma
(29/09/19) 11 1