Login
Glemt password Opret bruger

Lecce - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 29/09/19 14:52 af Tottithorsen

Roma skal rejse sig efter nederlaget på 2-0 hjemme mod Atalanta som stormer derudaf senest med en sikker 4-1 ude over Sassuolo
Det høje pres fra holdet fra Bergamo gjorde at Roma havde svært ved at få gang i spillet. En taktik Lecces træner, Liverani agter at kopiere da han ved Roma har det svært når de presses over hele banen. Liverani er Iøvrigt giallorossi fan og tidligere anfører for Lazio. Det er en del kilo siden.

Roma starter med følgende 11

Roma: Pau Lopez; Florenzi, Mancini, Smalling, Kolarov; Diawara, Veretout; Kluivert, Pellegrini, Mkhitaryan; Dzeko





1

11 kommentarer

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 29/09/19 15:01

Det ramler desværre sammen med VM cykelløb idag, så det bliver noget dobbelt-skærm for mit vedkommende.

Jeg tænker, at vi vinder 5-0 idag, hvorfor ikke?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29/09/19 15:40

Vi spiller 0-0 med det tempo vi lægger for dagen. Sker intet.
Dommeren kunne godt bruge hjælp fra VAR idag med de mærkelige kendelser


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 29/09/19 15:43

Dzeko fuldstændig udkørt allerede...


AndersRoma
831 indlæg.
d. 29/09/19 15:52

Vi har også været uheldige! Der er lidt for meget frustration spillerne imellem - især Kolarov er slem! Fantastisk sidste løb af Pellegrini.

Forza Roma


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29/09/19 15:52

Enten må Dzeko ud eller også må vi have Kalinic ind ved siden af ham. For få Roma spillere i feltet...


Romaneren
573 indlæg.
d. 29/09/19 16:19

En udkørt Dzeko scorer stadig mål!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29/09/19 16:32

Vi skal være glade for at Lecces målmand spiller uden arme... men hvorfor har vi lukket Lecce ind i kampen igen efter vi sad totalt på dem indtil målet?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29/09/19 16:46

Nå han havde arme. Vild redning og sjældent Kolarov brænder straffespark.


Sofus
1910 indlæg.
d. 29/09/19 16:59

3 point og videre. Håber Fonseca kører intensivt video-show for at vise alle de utrolig dårlige beslutninger fra Kluivert, Zaniolo, Cristante mm.

Synes Diawara var bedste mand i dag!

[Rettet af: Sofus - 29/09/2019 - 16:59]


asroma87
790 indlæg.
d. 29/09/19 17:00

Shit en omgang rodet lorte bold

2 gange kan Veretout løbe ned i hjørnet til sidste og få indkast eller hjørne men tosser rundt med bolden i stedet

Og man kan sige meget om Kluivert men at Zaniolo ikke spiller den til ham til sidst er utilgiveligt - helt seriøst!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 29/09/19 17:34

Jeg fin ikke set så meget, som jeg gerne ville, men der tikker 3 point ind på kontoen, så det er jo super:-) Fik vi mange skader?

Cykelløbet gik også ok, forresten..


Seneste Nyheder

Roma - Cagliari
(06/10/19) 29 1


Wolfsberger - Roma
(03/10/19) 11 1


Lecce - Roma
(29/09/19) 11 1


Roma - Atalanta
(25/09/19) 0


Bologna - Roma
(22/09/19) 12 1


Roma - Sassuolo
(15/09/19) 12 1


Lazio - Roma
(31/08/19) 18 1


Roma - Genoa
(25/08/19) 35 1


Rezan Corlu om tiden i Roma
(23/07/19) 0


Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0