Login
Glemt password Opret bruger

Bologna - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 22/09/19 12:53 af Tottithorsen

Offensiven sprudler under ledelse af Fonseca med 4-2 over Sassuolo og hele 4-0 i EL over Istanbul Basaksehir
Defensiven ser dog stadig Shaky ud og vi står foran en svær opgave idag ude mod Bologna som ligger 3’er med 7 point efter 3 kampe.
Senest vendte de et truende nederlag hjemme mod oprykkerne fra Brescia som var foran 3-1 men gik kolde efter Dessena fik marchordre efter 2 gule kort og så vandt Bologna 4-3

Jeg husker tydeligt sidste sæsons tilsvarende opgør som vi tabte 2-0 efter en ynkelig indsats men meget er sket siden og holdet har fået sat fart i spillet med gode tekniske præstationer
Især Kluivert og Zaniolo har stålet så Fonseca har positive problemer med at vælge hvem af de to der starter inde

Jeg tænker følgende 11 er et godt bud

Lopes
Florenzi Mancini Fazio Kolarov
Cristante Veretout Pellegrini
Kluivert Dzeko Mikhitarian

Kick off kl 15





1

12 kommentarer

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 22/09/19 14:38

Zaniolo var forrygende i seneste kamp, han bør være sikker starter idag. Jeg var ellers lidt efter ham i slutningen af sidste sæson, men jeg skal da love for, at han har gjort min tvivl til skamme!

Veretout minder mig en smule om Naingollan. Håber han kan blive det solide defensive anker, som skal binde vores forsvar og midtbane sammen.

Pellegrini skal spille off. midt, det mener jeg ikke længere kan være til diskussion. Utrolig stærk/bred offensiv, vi har i år!

[Rettet af: Crap_Bag - 22/09/2019 - 14:38]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/09/19 15:25

I min verden blev vi snydt for et straffe på Florenzis afslutning!
Mangler lidt skarphed i den sidste aflevering indtil videre

[Rettet af: Tottithorsen - 22/09/2019 - 15:34]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 22/09/19 16:05

Vi kontrollerer meget godt, men skaber til gengæld heller ikke mange chancer. Mon ikke snart Zaniolo skal i aktion?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/09/19 16:18

Kolarov var først på bolden.
Ikke straffe overhovedet og ingen brug af VAR. Kæft jeg er i chok.


JonasS
21 indlæg.
d. 22/09/19 16:19

Bruger man ikke VAR alligevel? Der var da ikke skyggen af straffe til Bologna!?

1

Ancelotti
0 indlæg.
d. 22/09/19 16:26

Dzekos førsteberøringer er dårlige i dag


Romaneren
573 indlæg.
d. 22/09/19 16:55

FØD MINE BØRN DZEKO!!!!!

1

Romaneren
573 indlæg.
d. 22/09/19 16:59

Hvor er det et godt raid af Veretout. Gør ikke Ninja-sammenligningen mindre oplagt.

Virkelig god sejr ude mod et hold, der har vundet de seneste 8 hjemmekampe - og så en mand i undertal.

Ellers spiller vi ikke særlig godt, men den sædvanlige sang om at klasse er at vinde på sine dårlige dage og blabla.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/09/19 17:00

Jaaaaaa for satan. Sikker sejr. Sikker scoring af Dzeko. Not.
Bologna med 8 sejre i træk hjemme viste sig st blive lige så svært som frygtet

Lækker sports Bh Dzeko

Ikke frispark til Jesus som satte viden hurtigt i spil hvor Veretout driver bolden frem i bedste Ninja style

Ja tak


Ancelotti
0 indlæg.
d. 22/09/19 17:02

Man skal også give kredit til Veretout
En af de bedste signing fra Petrachi


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 22/09/19 17:03

Fedt, fedt, fedt!

Vi kommer foran med et mål, efter en super start på 2. halvleg og så giver vi nærmest op? Nå, det gik jo alligevel..

Men enig, tyndt straffe de fik dér.

3 fantastiske point, på en bane hvor en uafgjort havde været godkendt..


Lamela
1793 indlæg.
d. 23/09/19 00:41

Jeg synes ikke vi giver op, der var bare ikke rigtig flow i offensiven gennem hele kampen. Vores indlæg var horrible, heldig sad det ene dog lækkert og præcist til sidst. Desuden en skidt præstation af LP7, man kunne fornemme, der hvilede et stort press på ham & Bologna havde læst ham korrekt, de hav ham ikke lov til at vende med bolden på de rigtige steder, hans boldtab midt på banen skabte og en 110% chance, som Pau Lopez mirakuløst reddede.

Vores dødbolde var ringe, afslutningerne hasarderet og elendigt.

Florenzi blev igen og igen fanget af modstanderes kanter, ligesom Kolorav befandt sig nærmere ved wing end på backen.

Kæmpe fejl af VAR og dommeren, der var jo ikke straffe til Bologna.

Endnu gang løftede vi vores spil i 2.halvleg. Fonseca burde give den samme sang inden hver kampstart.

Og desuden, så spillede Bologna noget flot offensivt fodbold.


Seneste Nyheder

Roma - Cagliari
(06/10/19) 29 1


Wolfsberger - Roma
(03/10/19) 11 1


Lecce - Roma
(29/09/19) 11 1


Roma - Atalanta
(25/09/19) 0


Bologna - Roma
(22/09/19) 12 1


Roma - Sassuolo
(15/09/19) 12 1


Lazio - Roma
(31/08/19) 18 1


Roma - Genoa
(25/08/19) 35 1


Rezan Corlu om tiden i Roma
(23/07/19) 0


Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0