Login
Glemt password Opret bruger

Lazio - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 31/08/19 23:40 af Tottithorsen

Derby !

For første gang nogensinde er der derby Della capitale allerede i 2 runde af serie A hvor Lazio på papiret er hjemmehold
Lazio kom desværre rigtig godt fra land med en sikker 3-0 sejr over Sampdoria i Genova hvorimod Roma formåede at være foran hele 3 gange mod Genoa på Olimpico og alligevel kun få 1 point.
Kampen viste momentvis en god offensiv men defensiven var en katastrofe især Jesus så ikke for godt ud og det er pænt sagt.

Roma har i ugens løb skilt sig af med Robin Olsen og Gregoire Defrel og ind er kommet Chris Smalling fra United
Lad os håbe han kan give noget sikkerhed i bagkæden, han har hurtigheden som vi savner i Manolas

Dzeko spillede en stor kamp og var mere motiveret og tændt end længe set. Ünder strålede især før pausen
Pelligrini får en stor fremtid med sin rolige og sikre boldomgang. Cristante med mange skæverter. Bliver godt når Veretout kommer i form og Diawara kan udfylde samme rolle

Der skal styr på defensiven imorgen ellers risikerer vi at blive kørt over af Immobile og Correa.
Vi skal sætte os på midtbanen og på papiret burde det være muligt.

Fonseca forventes at stille med flg 11

Roma (4-2-3-1): Pau Lopez; Zappacosta, Mancini, Fazio, Kolarov; Cristante, Pellegrini; Ünder, Zaniolo, Florenzi; Dzeko.

Florenzi som LW. Fornuftig løsning.





1

18 kommentarer


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01/09/19 13:38

Ja, det bliver meget interessant at se, når aftenens start 11'er bliver annonceret! Det er jo primært det centrale forsvar, der kan spekuleres i og så måske Cristante/Pellegrini?


Elzerbe
11 indlæg.
d. 01/09/19 16:05

Har læst et sted, at Zaniolo er ude med en hovedskade. Nogen, som ved mere om det?


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 01/09/19 16:49

Florenzi scorer helt sikkert hvis han spiller wing idag!!


asroma87
790 indlæg.
d. 01/09/19 16:56

Dagens:

Pau
Zapa-Mancini-Fazio-Kolarov
Pelle-Cris
Under-Zaniolo-Florenzi
Dzeko


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/09/19 17:01

WTF. Hvordan kan Jesus blive bænket efter den forrygende indsats v Genoa?


Kelevra
1091 indlæg.
d. 01/09/19 17:57

Zappa skadet under opvarmning.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/09/19 17:58

Zappacosta skadet under opvarmningen
Debut i derbyet og så bliver han skadet.


asroma87
790 indlæg.
d. 01/09/19 18:01

Ej hvor typisk!!! Sku fandme ikke undre en hvis det er en ACL skade og han er ude i 6 måneder


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01/09/19 18:22

Godt sat ind, som forventet :-)

Baseret på hvad jeg har set det første kvarter, er der ikke lagt op til en særligt taktisk affære. God underholdning!


Kelevra
1091 indlæg.
d. 01/09/19 18:35

Hvordan helvede får Zaniolo gult for den dér?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/09/19 18:36

Fazio må ud. Det sejler
Vores kanter har også været sløje

[Rettet af: Tottithorsen - 01/09/2019 - 18:44]


Ancelotti
0 indlæg.
d. 01/09/19 18:55

Er folk ud efter kun Fazio? Vi skal forsvar bedre som et hold og ikke kun Fazio


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/09/19 19:01

Fazio scorer i 2.halvleg.
Godt at se Pau har styr på stolperne
Vi har været en “anelse” heldige indtil videre idag


Kelevra
1091 indlæg.
d. 01/09/19 19:10

Kluivert.. Du har 3 medspillere foran dig, alle i gode positioner - så skyder du selv udefra.


asroma87
790 indlæg.
d. 01/09/19 19:59

Puha en forfærdelig kamp vi spillede

Vi skal godt nok være glade for det ene point

Jeg glæder mig til flere af de nye spillere begynder at starte inde og blive implementeret på holdet, for det trænger der godt nok til

Pellegrini/Cristante midtbanen er bare ikke god nok og så var Kluivert/ Under fuldstændig usynlige


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/09/19 20:02

Jeg synes Cristante var god idag.
Men enig i at Kluivert/Ünder var under niveau idag men sådan er det med unge spillere - svinger i niveau.
Zaniolo er satme god.
Mancini gjorde det godt.
Forsvaret får ikke hjælp nok fra resten af holdet. Heldigt og vigtigt point


Ancelotti
0 indlæg.
d. 01/09/19 20:05

Enig, Vi skal være glæde for ene point. Så mange du afleveringer, så mange dårlige beslutninger.


Sofus
1910 indlæg.
d. 01/09/19 21:02

Cristante er alt for langsom på bolden og Kluivert/Ünder var jo helt ude af kampen. Vores kontraangreb blev præget af fuldstændig elendige beslutninger, og når vi når til den sidste tredje halvdel skaber vi jo intet og det er alt, alt, alt for nemt at forsvare imod os. Jeg syntes at forsvaret gjorde det godt i dag, på trods af Kolarovs store fejl, som leder til målet.

Der hvor Lazio var farlige, var rummet mellem midtbanen og forsvaret, hvor en god CDM (De Rossi) havde ryddet op, men sådan en har vi desværre ikke endnu, omend jeg håber Diawara/Cristante kommer derop af.

Derudover kan der ikke være tvivl om at vi mangler et alternativ til kanterne efter de to første kampe! Man kan godt se at der ikke er blevet hentet en erstatning for vores topscorer (!) El Shaarawyy.

[Rettet af: Sofus - 01/09/2019 - 21:04]


Seneste Nyheder

Parma - Roma
(10/11/19) 12 1


Gladbach - Roma
(07/11/19) 19 1


Roma - Napoli
(02/11/19) 1


Udinese - Roma
(30/10/19) 28 1


Roma - Milan
(25/10/19) 10 1


Roma v Gladbach
(24/10/19) 13 0


Sampdoria - Roma
(20/10/19) 14 1


Roma - Cagliari
(06/10/19) 29 1


Wolfsberger - Roma
(03/10/19) 11 1


Lecce - Roma
(29/09/19) 11 1