Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Genoa

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 25/08/19 19:34 af Tottithorsen

Endelig er den lange sommer uden Roma endelig overstået og det er igen blevet tid til Serie A bold på skærmen!

Vores nye sportsdirektør, Petrachi, hentet i Torino har vist sig været yderst handlingsparat og indtil videre har vi hentet
Lopes, Spinnazzola, Zappacosta, Mertin, Veretout, Mancini og Diawara. Derudover har Petrachi forlænget kontrakterne med ûnder, Zaniolo og Dzeko. Sidstnævnte var noget overraskende.... men kan vise sig at være meget positivt hvis Fonsecas all-in offensive stil bliver en succes, så er det op til den bosniske bomber at smide bolden i nettet...

Petrachi er fortsat aktiv i sin søgen efter en rutineret midterforsvarer - formentlig Lovren i Liverpool.

Vores nye træner har "lovet" Roma at vi inden for 3 år vinder en pokal - udover det fine bonsai træ vi vandt da vi slog real Madrid.
Han virker som en yderst engageret og sympatisk træner - så må vi håbe han ved hvor kort lunten er i Roma. Jeg håber han får enorm succes og er ved roret mange år frem.

Aftenens kamp på Olimpico tager vi imod Genoa som forventes at have Lerager og Schöne på den centrale midt. Desværre er vi uden Perotti som er ude med en muskelskade - han har de sidste 2 sæsoner scoret det afgørende mål mod sin gamle klub - i overtiden!
Det ene i Tottis afskedskamp hvor vi vandt 3-2 i de døende minutter

Romas mange nyindkøb kommer til at underholde hinanden på bænken
fra start da det forventet kun er keeper Lopes der er med fra start

Romas 11

Lopes
Florenzi Fazio Jesus Kolarov
Cristante Pelligrini
Ünder Zaniolo Kluivert
Dzeko

Forza Roma





1

35 kommentarer


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/08/19 20:49

Hvorfor har Kluivert skifter nummer?


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/08/19 20:53

CENGIZ!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 25/08/19 20:54

Cengiz du er så liderlig!!!


Elzerbe
11 indlæg.
d. 25/08/19 21:01

@Sofus
Kluivert havde nummer 34, for at ære sin tidligere holdkammerat Nouri. Ved dog ikke, hvorfor han så er skiftet til 99 i denne sæson...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25/08/19 21:05

Shit et forsvar....


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/08/19 21:05

Nøj det er skidt forsvarsspil man.


Elzerbe
11 indlæg.
d. 25/08/19 21:15

Synes det ser godt ud offensivt! Mancini og en ny mand ind i midterforsvaret, så begynder det at være godt!


asroma87
790 indlæg.
d. 25/08/19 21:18

E....E....E....Edin Dzekoooooooo


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/08/19 21:22

Hold kæft et drøn fra florenzi man!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25/08/19 21:25

Tæt på årets mål. Tarveligt af Radu at redde det drøn.
Super offensiv men føler mig ikke rolig med det forsvar.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25/08/19 21:28

Hvorfor Jesus???


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/08/19 21:28

HVad er det for en vanvittig tackling at sætte ind i feltet?!?!


MURO
550 indlæg.
d. 25/08/19 21:28

Skift nu den idiot Juan Jesus ud. Han har kostet begge mål, den idiot. En dør har en højere IQ end ham. Ufatteligt at han ikke blev solgt.!


asroma87
790 indlæg.
d. 25/08/19 21:29

Haha Jesus.... shit et hjernedødt straffe mand!!

Lad os håbe Torino ryger ud af EL kvalen, så de er mere villige til at sælge Nkoulou


Romaneren
573 indlæg.
d. 25/08/19 21:41

Håber snart Mancini bliver klar til at starte inde... Juan Jesus har ikke niveauet.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 25/08/19 21:42

Eller Izzo..

Jesus er fuldstændigt håbløs, længere er den desværre ikke.

Super assist, iøvrigt, til Cristante, på Dzeko’s mål!

[Rettet af: Crap_Bag - 25/08/2019 - 21:45]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25/08/19 21:43

Muro: Hvem fanden gider købe Jesus?
Det er svært at vinde med ham på holdet.


AndersRoma
831 indlæg.
d. 25/08/19 21:45

Hvorfor spiller Mancini ikke?!


Lamela
1793 indlæg.
d. 25/08/19 21:52

Fonseca bliver fyret efter 5 runder, hvis de her to får lov til at spille fremadrettet.

[Rettet af: Lamela - 25/08/2019 - 21:52]


asroma87
790 indlæg.
d. 25/08/19 22:00

Mon ikke ledelsen og Petrachi henter en CB efter de har set aftenens kamp?

Jesus er jo fuldstændig blæst


Arsi
505 indlæg.
d. 25/08/19 22:08

Nogen der så Kolarov og Pellegrini svine hinanden til? Hvad handlede det om?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25/08/19 22:09

Handlede om at frisparket lå bedre til en højrebenet...


Arsi
505 indlæg.
d. 25/08/19 22:11

Det for dumt. Håber da ikke de eskalere efter kampen. Kolarov skal selvfølgelig have lov igen når han lige har høvlet den ind. Så må pellegrini tage den næste


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 25/08/19 22:16

Skulle Santon ikke til Mallorca?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25/08/19 22:21

Horribelt forsvar.
Fazio og Mancini dækker ikke op
Ved sgu ikke om mine nerver holder til endnu en sæson på denne måde...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25/08/19 22:50

Endnu en af de kampe hvor der skulle have været 3 point på kontoen især med tanke på næste uges derby. Correa/immobile overfor vores forsvar? Det kan blive grimt


asroma87
790 indlæg.
d. 25/08/19 22:51

Magen til katastrofe forsvar skal man lede længe efter

Lad os håbe en Diawara/Veretout combo kan give noget ekstra pres på midtbanen, så vi kan få stoppet modstanderens angreb tidligere

Flot offensivt bold, skrækkeligt forsvars spil

Vi har virkelig brug for en god forsvars spiller med noget erfaring, som kan give noget ro


napstah
136 indlæg.
d. 25/08/19 22:54

Tør godt vædde med at Genoa ikke kommer til at score 3 mål i én eneste udebanekamp resten af sæsonen. Fuldstændig håbløst. Offensivt ser det fint ud, men wow hvor er vi ringe nede bagved. Der skal findes en makker til Mancini ASAP.

Ps. Zappa kunne have fået en vanvittig debut hvis han dog bare kunne ramme bolden.

Pps. Farvel Jesus. FARVEL!


MURO
550 indlæg.
d. 25/08/19 22:55

Udover de individuelle fejl, så mener jeg at vi står alt for højt på banen når vi er i boldbesiddelse. Vi kører offsidefælder ret højt oppe, jeg synes lidt det mindede mig om kampen vi spillede mod Liverpool ude.
Genoa kørte i alt på lange bolde i det fri rum hvor Fazio ikke kunne følge med sammen med Juan Jesus, derudover synes jeg at vi er meget sårbare når begge vores wingbacks skubber helt op og vi 2 sek efter mister bolden på midten pga dårlige afleveringer.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25/08/19 23:04

Zeman style! Bliver en “underholdende” sæson at følge giallorossi

Nkoulo ikke i truppen for Torino idag.
Bad om ikke at blive udtaget.
Mon ikke vi henter ham?

[Rettet af: Tottithorsen - 25/08/2019 - 23:06]


asroma87
790 indlæg.
d. 26/08/19 06:30

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-143384&menu=news-all


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/08/19 08:39

Som udgangspunkt er jeg ikke vild med, at en spiller nægter at stille op, fordi der muligvis har været interesse fra en anden klub. Hvis det er tilfældet her, synes jeg, at det er meget uprofessionelt.

Men en mere CB skal vi ud at hente, det er der ikke længere tvivl om. Hvis JJ ikke er god nok til en hjemmekamp mod Genoa, så er han ikke god nok til nogen kampe overhovedet.

[Rettet af: Crap_Bag - 26/08/2019 - 08:40]


Sund
2 indlæg.
d. 26/08/19 09:07

Det er godt nok skidt vi ikke får alle tre point igår..

Jeg synes egentlig det ser meget fornuftigt ud og vores offensiv får skabt en masse. Især Zaniolo, Ünder og Pellegrini var farlige.

Tre lækre kasser vi laver og vi burde nok have lavet flere.. Især Zappacosta i overtiden!

Defensiven koster idag og man kan efterhånden ikke vente til vi henter en ny CB. Fazio vinder næsten ingen hovedstødsdueller mod Kouame og J.Jesus.. Ja han sejler og er mere eller mindre skyld i 2 direkte mål...
Man sad hele tiden med følelsen af, at vi skulle op og fører med to mål, ellers ville det gå galt - og det er jo typisk Roma.

Jeg synes dog at der var meget positivt at tage med fra kampen (undtaget defensiven og resultatet). Zaniolo fylder godt på 10'er rollen og arbejder meget for holdet. Ünder og Kluivert falder ud af kampen efter en ellers god start fra dem.
Er jeg den eneste der synes at Cristante laver mange fejlafleveringer??

MoM Pellegrini

Vi når desværre nok ikke at få spillet en ny CB ind inden kampen mod Lazio, så det skal nok blive en målrig kamp!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/08/19 12:27

Og problemet med en dårlig defensiv er jo, udover at de lukker flere mål ind, at det også påvirker de andre kæder negativt. Men vi scorede 3 mål, hvilket naturligvis skal være nok, til at slå Genoa hjemme.

Pellegrini/Cristante kan måske fungere, hvis vi får styr på det centrale forsvar, men i mange tilfælde vil den konstellation være for offensiv! Bliver spændende at se, om ikke Diawara og Veretout kan bidrage med lidt mere stabilitet..


Sund
2 indlæg.
d. 26/08/19 13:33

@Crap_Bag

Enig i at det self også påvirker de andre kæder negativt.

Mod de mindre hold bør det bare ikke være nødvendigt med en defensiv midtbane. Men som du også nævner kræver det et bedre centralt forsvar. Pellegrini var meget offensiv og man kunne se at han strålede mere i denne rolle. Cristante spiller mere som en boks-til-boks spiller, som jeg kan forstå at Veretout også er? Mod de mindre hold kommer vi til at skabe mange flere chancer med sådan en konstellation på midtbanen.
Mod de større hold er det self vigtigt at have en spiller som Diawara, som er defensiv.

Men ja, det bliver spændende at se hvordan Fonseca vil have midtbanen når alle er klar.

En sejr mod Lazio og så er Genoa kampen næsten glemt!


Seneste Nyheder

Roma - Sassuolo
(15/09/19) 12 1


Lazio - Roma
(31/08/19) 18 1


Roma - Genoa
(25/08/19) 35 1


Rezan Corlu om tiden i Roma
(23/07/19) 0


Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0


Roma v Parma
(25/05/19) 14 0


Sassuolo v Roma
(18/05/19) 23 1


Roma v Juventus
(11/05/19) 23 1


Genoa v Roma
(05/05/19) 0


Roma v Cagliari
(27/04/19) 1