Login
Glemt password Opret bruger

Sassuolo v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 18/05/19 16:12 af Tottithorsen

Sæsonens næstsidste kamp. Sassuolo tager imod Roma.
Hjemmeholdet har sikret sig endnu en sæson i Italiens bedste række og udeholdet jagter fortsat cl. Håbet om cl blev holdt i live efter en flot 2-0 sejr over Juventus på Olimpico blandt andet takket være Mirante som reddede os i 3-4 omgange.
Under opgøret fik CR7 givet en verbal sviner til Florenzi som tog sin hævn på flotteste vis da han flot chippede bolden ind over Szeszny til 1-0. Dzeko lukkede og slukkede.

Ugen har desværre indeholdt en kedelig nyhed da klubben i onsdags meldte ud at DDR ikke vil blive tilbudt en forlængelse af hans nuværende kontrakt som udløber til sommer. Trist og meget uforståeligt af Palotta og co. ikke ønsker så vigtig en spiller ét år mere. Hans lederevner og motivation vil i den grad blive savnet og det bliver mærkeligt at følge Roma efter sommeren uden Totti og De Rossi !!
Romas fans har protesteret siden da både i ROM men også fans i NYC har ytret deres utilfredshed med ledelsen som igen viser manglende forståelse for hvad deres fans vil have.
Lad os håbe der bliver taget ordentlig afsked næste søndag på Olimpico i stil med den afsked Totti fik.

Roma skal have 3 point for at holde Atalanta og Milan i kort snor
Atalanta møder Juventus ude imorgen. Juve er gået på ferie og spændende at se om de vil give Allegri et par sejre i hans sidste kampe i spidsen som træner. Atalanta skal med nederlag også smide point hjemme v Sassuolo - en kamp som spilles i Sassuolo

I aftenens opgør forventes der følgende 11

Mirante
Florenzi Fazio Jesus Kolarov
Nzonzi Cristante Zaniolo
Ünder Dzeko SES

Manolas er ude med en skade.

Daje





1

23 kommentarer


AndersRoma
831 indlæg.
d. 18/05/19 18:36

Ranieri er også dybt uenig med ledelsen i beslutningen om De Rossi.

Så please lad ham nu spille 180 minutter i de sidste to runder.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/05/19 20:19

DDR starter på bænken


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/05/19 21:12

Syntes godt nok Zaniolo får mange halvdumme gule kort.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 18/05/19 21:22

Det er en del af hans spil, åbenbart. Han har ikke spillet godt, i et stykke tid efterhånden. Måske det kunne forsvares at give Pellegrini/Pastore et skud på den off. midt?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/05/19 21:26

Ja inden Zaniolo får raget endnu et gult kort til sig.
Halvtrist første halvleg. Ved Roma godt de ikke kan nøjes med ét point??


asroma87
790 indlæg.
d. 18/05/19 21:28

Shit en lorte kamp...

Glæder mig til sæsonen er slut og der kommer styr på spillere, træner, sportsdirektør osv osv


Kelevra
1091 indlæg.
d. 18/05/19 21:45

Godt nok så har begge CB gult.


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/05/19 21:53

Lad os få Ünder og Zaniolo ud og ind med Kluivert og LP7/Pastore.


Lamela
1793 indlæg.
d. 18/05/19 22:02

hvordan roma ikke er foran 3-0 nu, fatter jeg ikke..

4-0 nu.. det er 100% chancer, Roma har skam brændt. Cristante's var dog en fænomenal redning.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 18/05/19 22:03

Det går da ok med at brænde chancer idag! Men mon ikke, at vi kan få sat en enkelt ind da?


Lamela
1793 indlæg.
d. 18/05/19 22:11

1 point = 0 europa..dvs..kæmpe hul i vores coefficients point..


Men, det er da rart, Roma medrejsende tilhængere råber abelyde af Duncan...SUK..

[Rettet af: Lamela - 18/05/2019 - 22:15]


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/05/19 22:29

Hvor er det bare irriterende som bare pokker.


Lamela
1793 indlæg.
d. 18/05/19 22:30

Muligvis en af mine værste fodbold sæson..


Kvistus
1506 indlæg.
d. 18/05/19 22:32

Hele klubben skulle skamme sig


59971Cools
471 indlæg.
d. 18/05/19 22:33

Fyr hele lortet, trænere, ledere, spillere!!! Jeg gider ikke se på mere!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/05/19 22:33

Klassisk at vi slår Juve og derefter ikke kan slå Sassuolo. Okay chancerne var til en sejr men svært med de uskarpe bosnier!
Latterlig sæson. Men nu kan jeg i det mindste stoppe med at drømme om CL
Til sommer sælger vi Zaniolo under Manolas og Pelligrini


asroma87
790 indlæg.
d. 18/05/19 22:34

Super ærgerligt og mega mega uheldigt!

Samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke at vi ligger som vi selv har redt

År efter år sælges der ud af profiler, trænere ryger ind og ud, hele klubben er bare totalt til grin. Nu ender det nok ikke med europæiske fodbold næste år

Klubben sejler fuldstændigt - Lad os håbe Palotta går af nu!

[Rettet af: asroma87 - 18/05/2019 - 22:42]


asroma87
790 indlæg.
d. 18/05/19 22:45

Kan vi egentlig stadig ikke komme i EL?

Torino har 60 med 2 kampe tilbage og vi har 63 med 1 kamp

Er vi a point med Torino, hvad så???


Lamela
1793 indlæg.
d. 18/05/19 23:08

SES, Kluivert og Fazio som de helt store syndere i dag. Kæmpe chancer, mildest talt, chancer, der er svære at brænde end at score.

Roma kommer i CHL, hvis:
Atalanta taber begge kampe
Inter taber begge kampe
Milan taber 1 kamp

Og Roma vinder over Parma..

Roma kommer EL:

HVIS de blot vinder over Parma.
Roma er Head 2 Head bedre end Torino.

Men, det kan godt blive en svære omgang.

Parma har ikke reddet sig endnu.
Så de har alt og spille for mod Roma, hvis Empoli vinder imorgen og Parma taber.

[Rettet af: Lamela - 18/05/2019 - 23:13]


asroma87
790 indlæg.
d. 19/05/19 09:08

Ranieri siger det meget godt her:

“Roma sold their spine”

https://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-138215&menu=news-all


Lamela
1793 indlæg.
d. 19/05/19 15:13

Edit: Vinder Empoli i dag, så er Roma sikret EL.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/05/19 15:38

Og rykker Genoa ned går vi på jagt.
Næste års frontduo i Roma er
Lapadula og Pandev!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 19/05/19 16:45

Eller, rykker Fiorentina ned, går vi på jagt der. Milenkovic, Lafont & Chiesa.


Seneste Nyheder

Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0


Roma v Parma
(25/05/19) 14 0


Sassuolo v Roma
(18/05/19) 23 1


Roma v Juventus
(11/05/19) 23 1


Genoa v Roma
(05/05/19) 0


Roma v Cagliari
(27/04/19) 1


Inter v Roma
(20/04/19) 42 1


Roma v Udinese
(13/04/19) 16 1


Sampdoria v Roma
(06/04/19) 31 1


Roma - Fiorentina
(03/04/19) 17 1