Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Udinese

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 13/04/19 17:29 af Tottithorsen

Roma tager imod Udinese og Jens Stryger Larsen på Olimpico med kickoff kl 18.00
Giallorossi kæmper som vanligt med em del skader og karantæner. Højre back virker forpestet og senest er både Karpsdorp og Santon gået i stykker. Florenzi er meldt klar ugen men må tage til takke med en plads på bænken.
Ugens historier er 2 større navne som kan ende i Roma. Den ene er st Roma har en dialog igang med Antonio Conte som potentiel ny træner på den udsatte position i Roma
Den anden går på at ejerne af PSG meget gerne vil købe klubben...
Her skulle det første bud være afgivet - og afslået af Palotta.
Spændende at følge udviklingen i begge sager.
Min subjektive mening er at Conte vil være det helt rigtige og et godt signal ift konkurrenterne.
At vi evt bliver købt af nogle stenrige arabere ved jeg ikke helt hvad jeg skal mene. Jeg er nok lidt romantisk anlagt og ser hellere et scudetto vundet af vore egne talenter...

Roma er igen uden diskussion tvunget til at hente 3 point for at holde trit med Milan og Lazio som Iøvrigt mødes i aftenens sene opgør. Ender det med sejr til Roma og remis i aften vil Roma overtage 4 pladsen. Den kan Atalanta dog snuppe ved at besejre Empoli på mandag

Romas 11:

Mirante
Jesus Manolas Fazio Marcano
Zaniolo DDR Cristante SES
Schick Dzeko





1

16 kommentarer


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/04/19 18:01

Jeg synes, at vi skal prøve at få vores backs med frem idag, de har virkelig noget at byde ind med offensivt, tror jeg!

Hvorfor spiller vi dog ikke 3-5-2, med de spillere vi har/ikke har til rådighed??

[Rettet af: Crap_Bag - 13/04/2019 - 18:06]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/04/19 18:06

God start - af Udinese
Hvorfor spiller vi ikke 3-4-3?
Tidligt jeg er negativ beklager
Man skulle tro det var Juve vi spiller mod med det overtag Udinese har.
Giver ingen mening med 2 CB på backs på idag. Ranieri er blevet gammel og spiller udelukkende på det sikre

[Rettet af: Tottithorsen - 13/04/2019 - 18:15]


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/04/19 18:13

Juan Jesus på højrebacken... bare prøv at holde øje med hvor han placerer sig. Det er virkelig opad bakke!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 13/04/19 18:19

4-4-2. Kun Mirante og Manolas der spiller på deres bedste position idag?? Wow.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/04/19 18:19

Ja, det er ikke kønt. Bør man ikke også være mere ambitiøs, end at starte med 4 cb’s hjemme mod Udinese?


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 13/04/19 18:21

Tja. Vores højrebacks er skadet. Kolarov vel træt? Og vores anden venstreback spiller i Cagliari..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/04/19 18:22

Jeg er SÅ træt af inkompentente trænere på Romas bænk. Hvad er det lige Jesus og Marcano skal bidrage med fremadrettet?
Kunne de så bare lukke af defensivt.
Spil med 3 CB. DDR og Cristante er konstant i undertal på midten.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 13/04/19 18:24

4 centerbacks, Zaniolo, Dzeko, Schick, Christante.. Med al den højde bør vi da satse på dødbolde idag!


Kvistus
1506 indlæg.
d. 13/04/19 18:24

Kolarov har karantæne. Karsdorp og Santon er skadede

[Rettet af: Kvistus - 13/04/2019 - 18:24]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/04/19 18:28

Marcano har haft et par fine aktioner, det må man gi ham.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/04/19 18:39

Jesus ud. Pelligrini og over i 3-5-2


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/04/19 18:43

Den er godt nok våd! Banen..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/04/19 18:45

Forstår ikke hvad i ser i ham Schick?

Ja kampen kan godt gå hen og blive udsat desværre med al det vand


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/04/19 19:07

Det kan være svært at forklare nogle gange, Thorsen. For mit vedkommende er det nok fordi, jeg har set enkelte glimt, af hvad der kan blive en rigtigt god angriber for klubben. Og som er langt fra at have fået indløst sit potentiale endnu..

Nu blev han så også pillet ud..

[Rettet af: Crap_Bag - 13/04/2019 - 19:08]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/04/19 19:29

Sådan Dzeko! Fuldt fortjent, rigtigt god 2. halvleg vi har gang i!!

Fortsæt, fortsæt, fortsæt!

Pellegrini har gjort en forskel idag.

[Rettet af: Crap_Bag - 13/04/2019 - 19:35]


Tottithorsen
1262 indlæg.