Login
Glemt password Opret bruger

Sampdoria v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 06/04/19 17:45 af Tottithorsen

Uhyre vigtigt opgør mellem 2 af bejlerne til at snuppe en plads i det europæiske næste sæson. Sampdoria vil være lykkelige over at skulle deltage i Europa League hvorimod det for Roma vil være en skuffelse med CL som er målsætningen.
Men med 1 point de sidste 3 kampe lugter det ikke ligefrem af en deltagelse i det fineste selskab for Giallorossi
2-2 mod Fiorentina viste romerne dog bedre takter især med gode præstationer af Zaniolo og Kluivert
Sidstnævnte assisterede ved begge scoringer men blev alligevel udskiftet efter en times spil.
Ranieri har efterfølgende meldt ud st det var forkert af ham at tage den unge hollænder ud...

Roma skal have 3 point hvis de skal holde trit med Lazio Milan og Atalanta. Sidstnævnte har seriøst fart på senest illustreret da de tævede Bologna. Foran 4-0 efter 15 minutter betød ny rekord i serie A. Den stod Juventus for da de i år 1932 førte med samme cifre efter blot 17 minutter - JA mod Roma!

Rygtebørsen melder om Dzeko har accepteret et skifte til West Ham til sommer. Jow tak.

Forventet start 11’er

Mirante
Karpsdorp Manolas Fazio Kolarov
Cristante DDR Pelligrini
Zaniolo Dzeko Kluivert





1

31 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 06/04/19 19:30

Dagens:

Mirante
Rick-Kostas-Fazio-Kolarov
DDR-Cristante
Zani-Pelle-Kluivert
Schick

Game on!!! Dejligt hold

Forza Roma


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/04/19 19:44

Spændende med Schick på toppen!
Men endnu en meget svær kamp.. Synes dog der var positive takter imod Fiorentina, håber vi kan bygge videre på dem!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/04/19 19:48

Intet andet end 3 point der tæller.
Schick kan i denne kamp visse alle Roma fans hvor dedikeret, motiveret og hvor meget han vil klubben.

Tror Sampdoria kommer til at lege så meget med Karsdorp i denne kamp.
Den mnd er som Bambi på glat-is når det kommer til at skulle spille forsvar.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/04/19 19:52

Jeg har bestemt også mine bekymringer omkring Karpsdrop! Men Santon er ikke meget mindre dårlig pt. Fremad banen vil jeg mene, at førstnævnte har en lille fordel.

Ser ud til, at vi får lidt hjælp af Juve. Spørgsmålet er så bare, om vi nogensinde når i nærheden af de Cl pladser?


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/04/19 20:39

Føøj man. Der er vi heldige.
Karsdorp der slet ikke kan finde ud af at stille sig korrekt i forsvaret.


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/04/19 21:05

Mangler godt nok meget igen idag. Laang kamp. Forza Roma!


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/04/19 21:05

Schick har bare ikke niveauet. Han er ligesom Defrel men uden fart


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/04/19 21:20

Synes faktisk at vi spiller en helt fornuftig første halvleg, især vores situation/modstander taget i betragtning..


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/04/19 21:24

Hvor meget jeg end gerne vil af med Dzeko til sommer, så fylder han bare mere end Schick.

Schick fylder bare for lidt.
Det er vel ikke for tidligt til desværre at kalde ham for et flop og fejl køb.

Karsdorp har faktisk spillet fint.
Samme med Mirante. En sikker sidste skanse.

Og hvilken dejlig fornøjelse at have De Rossi tilbage.
Han bringer bare en hvis ro.


Skytt0
1151 indlæg.
d. 06/04/19 21:26

Forstår ikke hvad Zaniolo skal ude på kanten? Han har tydeligvis ikke bevægeligheden til at begive sig som kant. Der ligger hans forcer bedre bag angriberen.
Og så synes jeg iøvrigt at vi overlader alt for meget til Sampdoria. Nuvel, de har en god sæson, og vi har en dårlig sæson, men medmindre vi har fået smidt 2 mand ud, så må Sampdoria aldrig have så meget dominans i spillet, som de har haft i første halvleg.
Håber Under er ved at være klar, så han kan komme ind og kreere lidt på spillet!


Skytt0
1151 indlæg.
d. 06/04/19 21:30

Og jeg må desværre også sige, at Schick ikke har imponeret i sin Roma tid. Jeg tror ikke på ham, og det må EDF heller ikke have gjort, siden han aldrig fik lov at spille. Vi har seriøst brug for en ny angriber.
Så gerne Zapata, Stuani eller Dyego Sousa - kunne være stærkt!

[Rettet af: Skytt0 - 06/04/2019 - 21:30]


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/04/19 21:34

Stuani? Dyego Sousa? Virkelig?

Anyways, den skal hjem i anden halvleg. Forza Roma!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/04/19 21:45

Skulle vi ikke rykke Kluivert ud i højre side, skubbe Kolarov lidt frem og så spille med 3 cb’s, nu hvor vi ikke har nogen højre back? Det giver da slet ingen mening med Jesus derude..

Så kunne Zaniolo komme ind i en mere central position.

Schick + selvtillid, så tror jeg stadig på, at vi har en klasse angriber!

[Rettet af: Crap_Bag - 06/04/2019 - 21:54]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/04/19 21:53

Pelligrini ud. Ünder ind.
Zaniolo som 10’er.
Og enig spil med 3 CB istedet for Jesus på højre back. Håbløst.


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/04/19 22:07

CAPITANO!!! Kæft en glæde der er i de øjne!!

Hvis bare vi havde 11 af ham :)


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/04/19 22:08

Sådan dér!! Hold den nu, for sevan da!

Så havde vi en gns alder på 35 Sofus ;-) Man skal jo tage det sure med det søde..

[Rettet af: Crap_Bag - 06/04/2019 - 22:10]


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/04/19 22:09

DE ROSSI!!!!!!!!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/04/19 22:10

Fløjt af !
Ind med Ünder nu. Hans fart vil gøre ondt på dem

[Rettet af: Tottithorsen - 06/04/2019 - 22:12]


AndersRoma
831 indlæg.
d. 06/04/19 22:12

Fantastisk Capitano!
Havde det på fornemmelsen efter hans blokerede skud.

Nu må den gerne blive lukket
Daje Roma


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/04/19 22:15

Vi har brugt 3 udskiftninger Thorsen, husk Jesus :-)

Der kan man bare se AndersRoma, jeg kunne slet ikke mærke det!

[Rettet af: Crap_Bag - 06/04/2019 - 22:16]


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/04/19 22:26

Utrolig vigtig sejr! Sådan!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/04/19 22:27

SÅDAN MAN!!!!

YEEEEEES. SÅ VIGTIG EN SEJR.

DEJLIGE 3 POINT!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/04/19 22:28

Jeg er ligeglad hvad nogle skulle mene om det skulle være godt for klubben at starte på en helt frisk uden Europa League.

Kunne ikke være mere uenig.

Vi skal i Europa League næste år!


Lamela
1793 indlæg.
d. 06/04/19 22:29

Virkelig uventet 3 point. Det er vel første gang i sæsonen, vi kan sige det? Marassi har altid været er svær sted for os, specielt mod Samp.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/04/19 22:29

Hvordan kan vi tillade dem en kæmpe chance tilsidst? Pga dårlig teknik.
Puha. Lækker sejr. Holder dem godt nede og et clean sheet til Mirante.
Bye Bye Olsen!!
Inter må gerne slå Atalanta imorgen tak


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/04/19 22:29

Bedste halvleg vi har spillet i et stykke tid. Fortjent sejr!


JonasS
21 indlæg.
d. 06/04/19 23:15

SYnes også det er det bedste vi har leveret siden Ranieri's indtog. Mere struktur, mere tro, bedre angreb fremad, god håndtering at Sapms offensiv og god brug af fløjene. Så for en gangs skyld ud til man havde noget der mindede om en plan offensivt! Respekt!
3 points, ja tak, men endnu mere vigtigt, UBETALELIG vigtigt boost der giver drengene tro på at de godt kan og at der er håb.


Lamela
1793 indlæg.
d. 06/04/19 23:25

Man så det allerede i kampen mod Viola. Vi spillede også en god kamp der og var uheldig med Gersons mål, der ramte JJ og blev rettet af.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 07/04/19 08:04

"Hvordan kan vi tillade dem en kæmpe chance tilsidst?"

Hvordan? Fazio ser på uret at tiden næsten er gået, og så går det op for ham at han ikke har lavet en hjerneblødning der har kostet et mål endnu. Så han går med største selvfølge og dumhed op på midtbanen og dækker samme mand som De Rossi, hvor der selvfølgelig kommer et et hul i firbackkæden bag ham som Defrel løber i... Horribelt forsvarsspil, specielt ved denne stilling og så langt i kampen.....

Anyway, holdet ser bedre afstemt ud, der er en plan og med lidt skarphed havde Schick scoret 1 eller 2 mål. Herudover så det ud til at fitness-niveuaet allerede er markant forbedret på holdet? Schick og Zaniolo plejer at få kramper og dø det sidste kvarter, det skete ikke idag. Selv De Rossi havde overskud til en lang, hård sprint sent i kampen. Det fysiske overskud smitter i den grad af på spillet også. Det er måske ikke helt umuligt..


Lamela
1793 indlæg.
d. 07/04/19 09:31

Hvordan? Fazio ser på uret at tiden næsten er gået, og så går det op for ham at han ikke har lavet en hjerneblødning der har kostet et mål endnu. Så han går med største selvfølge og dumhed op på midtbanen og dækker samme mand som De Rossi, hvor der selvfølgelig kommer et et hul i firbackkæden bag ham som Defrel løber i... Horribelt forsvarsspil, specielt ved denne stilling og så langt i kampen.....


Hvad med de andre aktører i fejlen?

I øvrigt, så det 100% samme fejl, der skete mod Cagliari.

1. Mirante kikser udsparket
2. Midtbanen formår ikke at vinde 2. Bolden, der bouncer tilbage
3. Forsvaret bliver fanget


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 07/04/19 10:26

Ja der er andre der laver fejl. Men se splitsekundet hvor afleveringen til Defrel bliver lavet. Der er et kæmpe hul mellem Kolarov og Manolas, lige hvor Fazio var stødt op. Ingen kommunikation, ingen der når at opfatte at Fazio er stormet væk fra sin position..


Seneste Nyheder

Inter v Roma
(20/04/19) 42 1


Roma v Udinese
(13/04/19) 16 1


Sampdoria v Roma
(06/04/19) 31 1


Roma - Fiorentina
(03/04/19) 17 1


Roma - Napoli
(31/03/19) 46 1


SPAL - Roma
(16/03/19) 48 1


Roma - Empoli
(11/03/19) 28 2


Lazio - Roma - Derby Della Capitale
(28/02/19) 65 3


Frosinone - Roma
(23/02/19) 0


Roma - Bologna
(18/02/19) 1