Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Fiorentina

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 03/04/19 16:14 af Tottithorsen

Efterhånden svært at levere en optimistisk optakt til Romas kampe men jeg giver det et skud....

Roma møder op til aftenens kamp på Olimpico med et smerteligt 1-4 nederlag til Napoli på Olimpico i weekenden og skal forsøge at rejse sig mod Fiorentina, som vi nok alle husker smadrede os ud af Coppa Italia !

Ranieris 3 første kampe siden han overtog for EDF har budt på én sejr og 2 nederlag i træk, så effekten af trænerskiftet har været til at overskue og senest virkede den gamle mand, nærmest handlingslammet på sidelinjen og ændrede ikke på formation/holdet før toget for længst havde passeret stationen.
Roma blev kørt ud af græsset men først ved 1-4 kom der en reaktion - dog uden effekt da det var 1:1 udskiftninger som ikke ændrede på den rædderlige indsats, som de trofaste tifosis blev budt på.

Olsen præsterede endnu et drop og er for alvorlig i fare for at miste pladsen til Mirante. Dzekos største bidrag var da han sparkede forbi bolden og faldt ned og slog ryggen!
Dzeko er tvivlsom til kampen - fint med mig - lad Schick eller Riccardi få chancen, istedet for den aldrende bosnier, som længe har lignet en mand der vil væk fra hovedstadsklubben. Mindre klubber i PL eller Bundesligaen har vist interesse i den tidligere så giftige angriber.

Manolas har karantæne så midterforsvaret bliver formentlig Marcano og Fazio - mon ikke gameplanen er IKKE at stå for højt på banen for så bliver vi igen overløbet af Mirallas, Muriel og Simeone
Chiesa er formentlig på bænken da han ikke er 100% klar efter en mindre skade.

Ünder skulle være med fra start efter 2½ måneds venten samt Zaniolo får formentlig også chancen fra start igen. Sygdom holdt ham ude af startopstillingen i weekendens kamp.

Romas forventede 11:

Mirante
Santon Fazio Marcano Kolarov
Nzonzi Cristante Zaniolo
Ünder Dzeko Perotti









1

17 kommentarer


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/04/19 19:34

Jeg er helt enig, lad dog Schick starte på toppen og drop Dzeko. Ser absolut ingen fremtid for ham i Roma og det gør han vidst heller ikke selv. Skulle have været skippet i sommers..


asroma87
790 indlæg.
d. 03/04/19 19:45

Dagens:

Mirante
Santon-Fazio-Jesus-Kolarov
Nzonzi-Cris
Kluivert-Zani-Perotti
Dzeko

Bliver en lang aften...

Det pisser mig seriøst så meget af, at Dzeko starter inde og Schick er på bænken. Schick kæmper sgu i det mindste for det

Schick må sgu virkelig overveje om hans fremtid er i Roma - desværre!

[Rettet af: asroma87 - 03/04/2019 - 19:50]


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 03/04/19 20:05

Sådan man!

Det jeg har håbet på i lang tid er endelig en realitet.
Mirante på kassen & Olsen sat af.

Ingen Karsdorp i forsvaret heller. Håber virkelig vi holder nullet i dag så Ranieri kan fortsætte med den opstilling i de sidste kampe.

Lad os vinde, holde buret rent, score en masse mål men lad Dzeko score 0 mål.

Føj for den lede hvor jeg ikke magter at han skal løbe rundt med anførebindet i aften.

Hans exit fra klubben kan ikke komme hurtigere.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/04/19 21:17

Zaniolo!!!!
Hvordan er det Kolarov dækker op ved deres mål? Skræmmende
Vi ser nervøse ud


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/04/19 21:27

Godt set af Mirante


asroma87
790 indlæg.
d. 03/04/19 22:19

Kluivert laver 2 assist og bliver skiftet ud...

Man skulle tro at Ranieri ikke vil vinde kampen

Schick kommer 100 % ind i 81-86 min i stedet for Zaniolo og skal spille HW
Og Dzeko spiller hele kampen


Lamela
1793 indlæg.
d. 03/04/19 22:57

Fatter stadig ikke, hvorfor kampens beste spiller blev pillet ud efter en flot assist. Zaniolo og LP7 havde nogle fede små spil sammen.

Vi havde ikke meget efter Kluivert & Zaniolo gik ud. Imens, blev en uduelig Cristante og Nzonzi på banen.

Har sku i øvrigt ondt af Coric og Schick, den sidste var nok kommet ind, hvis ikke det havde været for Santon.


asroma87
790 indlæg.
d. 03/04/19 22:59

Lazio nederlag mod Spal

Tror sgu stadig ikke CL bliver en realitet

Der var dog bedre spil idag


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/04/19 23:03

Der var en snert af vilje og lidenskab i vores spil idag. Ikke meget, men dog en smule. Synd vi ikke får de 3 point, men vel den mindst dårlige kamp under Ranieri?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/04/19 23:14

Helt klart bedre spil idag end de foregående kampe men vi har desværre nogle uheldige elementer på holdet som gør det svært at vinde.
Jesus og Santon blandt andet.
Og en angriber der slet ikke er farlig.
7 mål i serie A. Slapt
Zaniolo når at lave flere end Dzeko i denne sæson.
Jeg er allerede nervøs for vi får hug af Sampdoria på lørdag med Quagliarella i topform. Det bliver svært
Utroligt så mange pointtab i denne sæson og alligevel er vi stadig med i kampen om 4 pladsen. Tvivler desværre på vi holder hjem.
Håber Atalanta tager den fremfor Milan og Lazio


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/04/19 23:27

Hent Belotti til sommer.
Sælg Dzeko til West Ham.
Sats på de unge og byg holdet op omkring under Zaniolo og Kluivert
Måske “sundt” med en blød sæson uden Champions league.

Det er uholdbart at have en præsident der aldrig viser sig i klubben!
Ranieri har ikke talt med ham?
Hvad sker der for det?


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 04/04/19 01:30

Vores præsident tænker kun på det forpulede stadion og pengene.

Vi har sponsor foran og bagved. Qatar Airways & Hyundai. Vi har endda Betway på trænings trøjerne.

Jeg er godt træt af alt det stadion snak. Det skulle jo have været stået klar i 2016 ifølge den oprindelig plan.
Vi er i 2019 og der er ikke taget et eneste spade stik.

Jeg håber faktisk bare vi bliver på Olimpico.
Et nyt stadion er ikke lig med succes.
Bare kig på Tottenham. Der har kostet dem én milliard.
De kan ikke købe nye spillere eller noget.

Vi skal altså virkelig oppe os hvis vi overhovedet skal spille Europæisk fodbold næste år.


Lamela
1793 indlæg.
d. 04/04/19 09:09

Vores præsident tænker kun på det forpulede stadion og pengene.

Vi har sponsor foran og bagved. Qatar Airways & Hyundai. Vi har endda Betway på trænings trøjerne.

Jeg er godt træt af alt det stadion snak. Det skulle jo have været stået klar i 2016 ifølge den oprindelig plan.
Vi er i 2019 og der er ikke taget et eneste spade stik.


Beklager, jeg er uenig i alt du skrev der.

Roma ejet stadion ikke lige med øjeblikkelig succes, hvis du havde forventet det, så vil du blive skuffet. Tænk på, klubben kommer til at beholde entré indtægterne for sig selv, Serie A, CHL, Em, VM, landskampe, koncerter etc. Det er kapital gevinster, som klubben pt. går glip af.

Hvad er i øvrigt galt med Spurs? De har et solidt hold, skøn de ikke kan/skal konkurrere med Olie & gas millionerne. Men de har fået opbygget et solidt hold, gennem investeringer, hvor de hentede nuværende stjerner i en tidlig alder.

Jeg er i øvrigt også af den overbevisning, vi ikke nødvendigvis skal deltage i Europa næste sæson. Hellere får skåret en masse dødvægt fra og få bygge friskt op, med lavere lønninger f.eks.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 04/04/19 09:50

Du kan være lige så uenig du vil.
Fskta et stadig at der ikke er taget et eneste spadestik omkring det nye stadion.

Vi har nået 1 Europæisk semifinale og det er dét.

Denne sommer markere også at det er 11 år siden vi sidst vandt et trofæ.

Så hvad er det lige vi skal starte op på en frisk?

Vi har jo slet ikke opnået noget?

Ingen husker eller går op i diverse 2. pladser eller semifinaler.

I fodbold handler det om at stå med en pokal til sidst.
Det har vi ikke formået i over et årti.
Fakta.


mexes
1753 indlæg.
d. 04/04/19 10:46

Enig Lamela. Vi skal starte på en frisk. Selvom jeg selvfølgelig håber, at vi ender så højt som muligt i tabellen, så ser jeg også helt klart fordele i at undvære Europæisk i næste sæson.

At starte på en frisk synes jeg er ret simpelt? Ny sportsdirektør, ny træner og nok også ret stor ændring af spillertruppen. Der er så mange spillere, som vi kan og bør skippe; Dzeko, Pastore, Nzonzi, Fazio, Marcano, Jesus, Defrel, Gerson, Kolarov og måske ennda Schick?

Jeg vil ønske vi får en træner ind, som er meget tydelig i hans stil og måden han leder på.

Vi mangler 1-2 angribere - og helt centralt, så mangler vi én, som er garant for 15+ mål.
Herudover så mangler vi jo tydeligvis en makker til Manolas - og måske endda en erstatning for Manolas, hvis det går så galt. Herudover skal VB også forstærkes og ikke mindst på pladsen mellem stængerne. Det er altså mange mangler. Og jeg føler de alle sammen er ret kritiske mangler.

------------NY---------------
Florenzi---Manolas---NY----NY
-Zaniolo-Pellegrni-Cristante-
Ünder------NY-----El Shaarawy

Vi kunne endda også trænge til en ny kant samt en ny kreativ midtbanespille, men kan jo selvfølgelig ikke hente 6-7 nye i start 11.
Jeg synes så afgjort, at det hele kalder på en frisk start.

Det er surt ikke at komme med i CL. Det er bare ekstra fedt, at spille de kampe. Men de kan måske også gavne lidt. Dog ser jeg det største problem i at misse CL ved at vi måske kommer til at hente spillere fra en lavere hylde som direkte konsekvens, samt at vi nok mister 1-2 profiler. Ünder er nok mest oplagt sammen med Manolas.


AndersRoma
831 indlæg.
d. 04/04/19 14:12

AS-Roma-Italien
Undskyld, men det bliver lidt som at læse et indlæg fra en flat earther.
Du har ingen argumentation for dine påstande og tror ikke på realiteterne.

1. SELVFØLGELIG vil det gavne klubben med et nyt stadion? Det er bare ikke til diskussion.
2. Der har været en lang forhandlingskamp med Rom's kommune om placeringen af det nye stadion. Den manglende godkendelse, er grunden til byggeriet ikke er startet.
3. Hvordan vil du drive en topklub uden at have sponsor aftaler?




AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 04/04/19 18:55

Hvad er det i ikke forstår?
Det som at diskutere med en flok jubel idioter eller kvinder der er blevet misbrugt i et forhold men stadig bliver ved mandens side.

1. Ja selvfølgelig vil det gavne klubben med sit eget stadion.
Men så meget tid og liv der er blevet brugt omkring og hvad har det resulteret i?
Nada. Intet. 0.

2. Det siger du ikke. Det er en joke. Stadionet skulle have stået færdigt for 3 år siden i følge den oprindelige plan.
Projektet er bare en joke. Nu ruller diverse korruption skandaler også omkring projektet omkring forskellige folk indblandet.

3. Fint nok at have en sponsor. Men 3 ligefrem?
Det viser jo bare at klubben går mere op i penge end det sportslige.
Hvilket også ses på banen.

Starte på en frisk? Vi har jo intet vundet som vi derefter har tabt.
Det er dét rene dødvande.


Seneste Nyheder

Rezan Corlu om tiden i Roma
(23/07/19) 0


Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0


Roma v Parma
(25/05/19) 14 0


Sassuolo v Roma
(18/05/19) 23 1


Roma v Juventus
(11/05/19) 23 1


Genoa v Roma
(05/05/19) 0


Roma v Cagliari
(27/04/19) 1


Inter v Roma
(20/04/19) 42 1


Roma v Udinese
(13/04/19) 16 1


Sampdoria v Roma
(06/04/19) 31 1