Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Napoli

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 31/03/19 13:22 af Tottithorsen

Endelig står den på serie a bold igen en omgang landskampe.
Desværre vendte SES og Florenzi hjem med skader og er ikke med i dagens kamp.
Tilgengæld er DDR, Manolas, Kolarov og Ünder meldt klar igen og er i truppen

I medierne har der været en masse skriverier om tumult mellem Dzeko og SES som i pausen i kampen mod SPAL var ved at komme op og slås pga Dzeko mente SES skulle have afleveret til ham og dermed gjort chancen større og det resulterede i en konfrontation hvor flere spillere måtte gå imellem.
Dzeko har siden fået en bøde og har undskyldt overfor truppen i torsdags. Spændende om det får konsekvenser for Dzeko som ikke har imponeret i denne sæson. 7 mål i serie A
Han rygtes Iøvrigt retur til PL hvor West ham skulle stå klar

En anden der meldes på vej ud til sommer er vores “kære” målmand Robin Olsen som skal indgå i en byttehandel med Cagliari som sender Cragno og Barella til Roma. Jesus går også på vandet til Sardinien

Eftermiddagens hjemmekamp på Olimpico er imod sæsonens eneste “udfordrer” til Juventus som er på vej til det 8’ende mesterskab på Stribe. Kedelig udvikling med manglende spænding i ligaen

Napoli har også udfordringer med skade til Insigne og Albiol samt Zielinski som har karantæne.

Romas forventede 11:

Olsen
Karpsdorp Fazio Marcano Kolarov
Kluivert Cristante Nzonzi Zaniolo
Dzeko Schick





1

46 kommentarer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 13:59

Roma v Napoli

Roma: Olsen; Santon, Manolas, Fazio, Kolarov; Nzonzi, De Rossi; Schick, Cristante, Perotti; Dzeko

Napoli: Meret; Hysaj, Maksimovic, Koulibaly, Mario Rui; Callejon, Allan, Fabian Ruiz, Verdi; Mertens, Milik


AndersRoma
831 indlæg.
d. 31/03/19 14:27

Bliver fantastisk at se Ünder, Zaniolo og Schick spille sammen.
Kan ikke vente.

God kamp drenge!
Forza Roma


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/03/19 14:50

Olsen
Santon - Manolas - Fazio - Kolarov
Cristante - Nzonzi - De Rossi - Perotti
Schick - Dzeko

Ingen Zaniolo?? Cristante på højre eller som offensiv midt?? Eller er det mon en 4-3-3 eller 4-2-3-1? Meget mærkeligt.

FORZA ROMA!

[Rettet af: Sofus - 31/03/2019 - 14:58]


asroma87
790 indlæg.
d. 31/03/19 15:10

Fazio + Olsen = Europa League næste år


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 15:11

+ Dzeko + Santon + Cristante + Nzonzi
Bagkæden alt for passiv ved scoringen
Alle bakker og ingen går imod boldholderen
Slapt!

[Rettet af: Tottithorsen - 31/03/2019 - 15:12]


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/03/19 15:15

Nzonzi og Santon er ikke en skid bedre end Tachtsidis og Ivan Piris.

5-6 divisioner mellem de to hold i de første 15!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 15:24

Sgu også et defensivt hold vi stiller med
3 defensive centrale midt.
Hvorfor??


asroma87
790 indlæg.
d. 31/03/19 15:28

Havde været frækt med Mirante på mål og:

Under-Zaniolo-Kluivert
Schick


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 15:32

Jeg får satme lange løg af at se på det lort
Vi står alt for dybt. Intet pres. Når vi endelig får bolden høvles den afsted
Som at se Leicester spille.
Og vi har ikke Vardy på toppen men en tung 33 årig bosnier.
Savner landskampsweekenderne allerede


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/03/19 15:36

God redning fra Olsen, hvor Santon snorksover!


asroma87
790 indlæg.
d. 31/03/19 15:40

Sindssygt at de annullerer det Napoli mål


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/03/19 15:44

Der var jo offside - milimeter eller ej, så bliver man nødt til at håndhæve reglerne.

Miserabel første halvleg. Hvis bare man havde 9 udskiftninger...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 15:45

De pisser på os. Vi er helt væk.
Ranieri ligeså. Hans fejl med den startopstilling. Defensivt - så tab dog med æren i behold.
Og han holder de unge på bænken.
Selv Europa league bliver svært med det hold i den forfatning!!


asroma87
790 indlæg.
d. 31/03/19 15:52

JAAAAAAA!!!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 15:52

1-1. Det må betyde genvalg til alle 11 efter en fremragende første halvleg.
Napoli har én defensiv midt.
Vi har 3. Få nu Ünder og Zaniolo ind
Nzonzi og Dzeko ud


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/03/19 15:55

Sådan! Ja ind med Zaniolo og ud med Nzonzi. Er ikke sikker på Ünder kan spille en hel halvleg allerede.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31/03/19 16:06

Kolarov og Fazio i tæt samtale i spillertunnellen på vej ud til 2. halvleg. De har nok fordelt hvem og hvordan de defensive blundere skal fordeles i 2. halvleg, så de er lige ringe..


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31/03/19 16:12

Okay, de var fælles om den sammen med Olsen..


asroma87
790 indlæg.
d. 31/03/19 16:13

Olsen for helvede....


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/03/19 16:13

Tror de aftalte en kollektiv blunder


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 16:13

Lige meget når vi har Olsen !!!!!
Kæft hvor er han ringe.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31/03/19 16:15

Altså, det er Christante der er sat som vores offensive midtbanespiller, men positionen er spillet af Nzonzi... Nzonzi som offensiv midt!!

1

asroma87
790 indlæg.
d. 31/03/19 16:16

Utroligt sådan et målmands drop kan forekomme på så højt niveau.

Det minder mig om dengang man spillede miniput fodbold og lagde en tilbage lægning til målmanden og den trillede imellem hans ben og i mål

Mærkeligt at han bliver ved med at starte inde


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/03/19 16:18

Selvmordsmission af Ranieri


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/03/19 16:20

Mirante på kassen næste gang, Zaniolo skal starte inde, alt andet end Santon på den højre back. Så hellere Karsdorp!


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/03/19 16:21

Schick har jo heller ikke teknik til fodbold på det niveau her


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 16:23

Hvorfor skifter Ranieri ikke ud??
Vågn nu op for satan. Reager istedet for at stå og sov gamle nisse.
Bagud 1-3 og han gør intet.
Det er værre end EDF det her..
Roma er i frit fald. Vi ender efter sanpdoria torino og Atalanta med det hold


AndersRoma
831 indlæg.
d. 31/03/19 16:27

Hvorfor Schick?

1

asroma87
790 indlæg.
d. 31/03/19 16:28

Må give kommentarerne ret, hvorfor tage Schick ud når vi jagter en desperat sejr

Sats dog og skift Nzonzi ud i stedet og spil med 2 angribere

2

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 16:28

Ha ha ha så skifter vi 1:1 istedet for at tage en defensiv midt ud!
Ranieri raus!!!
Hvad skal der til før Dzeko tages ud andet end et rødt kort?


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 31/03/19 16:36

Hvorfor nøjedes man ikke bare med at fyre Monchi? Det er selvfølgelig nemt at være bagklog, men det er da ikke blevet tilnærmelsesvis bedre efter Ranieri kom til? Spørgsmålet er vel, om vi overhovedet skal spille europæisk i næste sæson, det er godt nok trist..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 16:39

Vi er gået fra at være ringe under EDF til elendige under Ranieri
Og vi holder fast i 3 defensive midt.
Magterikkemere.dk


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 16:44

1-4 og så reagerer Ranieri. Jeg kunne ligeså godt stå på sidelinjen
Jesus fucking Christ


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 16:48

Og Dzeko som anfører ??
Godt forbillede på og udenfor banen

De kommentatorer på Strive er geniale.
Alt de siger er spot on!
De er mildest talt rystede over vores hold

1

asroma87
790 indlæg.
d. 31/03/19 16:55

Det bliver en laaaaaang afslutning på sæsonen

Ved ikke om jeg kan holde til det.... puha

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 17:01

Fiorentina onsdag uden Manolas
Puha Fazio/Marcano over for deres hurtige angribere :)
Øv hvor var det trist at se på idag
Meget bebrejder jeg Ranieri.


Kvistus
1506 indlæg.
d. 31/03/19 17:02

Spillere der ikke gider kæmpe for det og spil der generelt sejler. Derudover er stadionbyggeriet ikke påbegyndt endnu efter hvad? 4-5 år? Lazio fans i høje stillinger og korruption.
Det er sgu tungt.
Man må bare glæde sig over det talent, der trods alt er i klubben, og at der er bejlere til folk som Dzeko osv.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31/03/19 18:14

“The players told me they haven’t had as much fitness training this season, as they had so many injuries and there was no consistency. They had a packed schedule and couldn’t train, just play or recuperate.

- Ranieri

De ligner virkelig også nogle der er i elendig form hele bundet....


asroma87
790 indlæg.
d. 31/03/19 20:48

Havde man ikke ansat ham Darcy Norman - en eller anden fitness guru fra fodbold verden?

Mener der tidligere netop har været problemer med spillerne fitness nemlig - derfor blev Darcy Norman ansat for måske 2-3 år siden


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/03/19 20:50

Ifølge transfermarkt stoppede han i sommer...


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/03/19 20:52

Fyrede Monchi ikke hele lortet pga. Alle de mange ACL’s Roma rendte ind i?


asroma87
790 indlæg.
d. 31/03/19 21:01

Ved det ikke men problemer er der nok af lyder det som om. Det kan være det ville være godt med en omstrukturering af hele lortet men det er selvfølgelig svært nu, uden en træner/sportsdirektør og chef for fitness, når nu ham Darcy Norman er fyret. Det virker som om der ikke er nogen der aner hvordan klubben skal bygges op ordentligt. EDF og Monchi har jo tydeligvis haft 2 helt forskellige ideer vedrørende spiller indkøb.

Lad os håbe der kan komme styr på det hele til sommer, tror desværre bare vi kommer til at betale for al det rod i klubben og ender på en 5-6 plads :-(


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/03/19 21:32

Pt har vi Amin Jensen som fysisk træner!

Fuck hvor det hele lugter langt væk af en elendig organisation
Jeg håber Palotta skrider og Ferrero køber Roma som han varsler!
Usundt at have en leder som aldrig er tilstede.


P.Totti
953 indlæg.
d. 31/03/19 22:08

Havde man forventet bedre med Ranieri? NEJ, han var en skandale sidste gang han var her og det er kun blevet endnu værre denne gang.

Det meste af holdet skal ud. Der er stort set kun middelmådige spilere tilbage. Dog så var Napolis hold ikke skræmmende idag, hvilket gør 1-4 til et endnu mere skræmmende pinligt resultat.


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/03/19 22:59

Jeg var træt af EDF’ og det konstante elendighed i defensiven og alt for skiftende startopstillinger, der aldrig gav ro på holdet. Ranieri har så af nød været nød til at gøre det samme i de seneste 3 kampe.

Og kommer 100% til det mod Viola.

Vi tabte 7-1 med Manolas til viola. På onsdag skal vi spille uden Manolas. Jeg køber så sku gerne et skrivebords nederlag på 3-0 på forhånd.

Holdet har en svag psyke, hvilket er blevet forværret i det seneste stykke tid. Jeg tror ikke, EDF kunne have gjort så meget anderledes, måske havde vi stået med 6 point i de seneste 3 kampe, men jeg tvivler næppe på, spillet havde været anderledes end det vi ser i dag.

Der er noget grundlæggende galt på holdet, ikke engang Klopp eller Conte kan lynfikse det hold. Desværre, Ranieri har ellers prøvet verbalt at løfte stemningen på holdet, men forskellen kan ikke ses.

Holdet står over for nogle stærke modstandere i de næste par kampe.

VIOLA, INTER, SAMPDORIA OG JUVE.

Udover dem, så er de andre hold must win kampe, men det bliver næppe nok til at hive en 4 plads hjem. Dertil er mere bid i Milan, Inter & Lazio. I sær Milan & Lazio har fået styr på holdet.


DeRossi16
350 indlæg.
d. 01/04/19 09:14

I mine øjne er der 3 mand som kan være tilfredse (dermed ikke sagt de var gode), med deres indsats. Manolas, Cristante og Perotti.
Vi trænger VIRKELIG til en hel ny bagkæde og en stærk midtbane profil. Nzonzi og Olsen er jeg seriøst pissed over! Fuck i skuret mand!! Iøvrigt så er min tålmodighed opbrugt med Schick!

Jeg så gerne en Tonelli gøre makker til Manolas.
Jeg så gerne en Herrera med Cristante og Zaniolo/pellegrini.

Jeg så gerne Dzeko fucke af og en Zapata/Belotti/Marega istedet for. Dzeko er alt for åbenlys en spiller og hans kompetencer er alt for begrænsede.

Vigtigst af alt er at vi beholder Manolas og Ünder.

Alt dette er naturligvis klart nemmere hvis vi bare fik den fucking 4. Plads... en sejr over Viola, så tror jeg stadig på den! Ellers håber jeg fandme vi bliver nummer 7 og kan koncentrere os om ligaen og coppaen. Drengene har jeg glasben, så for mange kampe vil nok ødelægge dem yderligere..


Seneste Nyheder

Rezan Corlu om tiden i Roma
(23/07/19) 0


Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0


Roma v Parma
(25/05/19) 14 0


Sassuolo v Roma
(18/05/19) 23 1


Roma v Juventus
(11/05/19) 23 1


Genoa v Roma
(05/05/19) 0


Roma v Cagliari
(27/04/19) 1


Inter v Roma
(20/04/19) 42 1


Roma v Udinese
(13/04/19) 16 1


Sampdoria v Roma
(06/04/19) 31 1