Login
Glemt password Opret bruger

SPAL - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 16/03/19 16:07 af Tottithorsen

Roma har højst overraskende revanche tilgode når de kl 18 møder SPAL på udebane efter miniputterne chokerede Roma og rejste hjem med en 2-0 sejr i bagagen. Roma kommer med en sejr på 2-1 hjemme over Empoli i den første kamp for hjemvendte Claudio Ranieri som har taget over for resten af sæsonen efter EDF fik sparket

Roma døjer fortsat med en del skader til DDR, Pelligrini, Kolarov, Ünder og Pastore!

Dzeko og Fazio er retur efter udstået karantæne
så det bliver spændende at se om vi stiller med Dzeko OG Schick fra start på toppen.

Ranieri forventer en mandfolkeindsats fra sine spillere da der ikke er råd til flere pointtab hvis giallorossi skal være med i cl igen næste sæson. Milan møder Inter imorgen så romerne vil med DN sejr hente ind på den tabende part i Milano opgøret

Idag melder italienske medier at selveste Real Madrid har budt 60 mill euro for kæmpe talentet Zaniolo som er blevet en særdeles eftertragtet spiller. Forståeligt med de præstationer han har lagt for dagen siden han debuterede netop imod Real i Champions League
Det ligner desværre et hurtigt salg!

Romas forventede 11:

Olsen
Santon Fazio Marcano Jesus
Zaniolo cristante nzonzi SES
Schick Dzeko





1

48 kommentarer


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 16/03/19 17:02

Olsen; Karsdorp, Fazio, Marcano, Juan Jesus; Kluivert, Nzonzi, Cristante, El Shaarawy; Schick, Dzeko

Kluiver og Karsdorp i stedet. Oranje højreside..


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 16/03/19 17:43

Ud af den startopstilling er det kun Juan Jesus, Kluivert, Cristante og El Shaarawy jeg ønsker er i Roma fra den nye sæson.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 16/03/19 18:26

Olsen har altså ikke overbevist dig endnu, AS-Roma-Italien??


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 18:29

Ud af den startopstilling er det kun Totti jeg ønsker er i klubben næste sæson


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 16/03/19 18:36

Fatter ikke Mirante aldrig bare har fået en reel chance i denne sæson.

Karsdorp kan smutte hjem til Holland.
Han kan jo intet defensivt.
Står og glor


asroma87
790 indlæg.
d. 16/03/19 18:37

Det Dzeko skud havde gået ind på Olsen

Rutineret af Viviano

[Rettet af: asroma87 - 16/03/2019 - 18:37]


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 16/03/19 18:40

Vil langt hellere have Goicoechea tilbage på mål end Olsen.

Største joke af gå fra Alisson til Olsen.
Så uambitiøst


asroma87
790 indlæg.
d. 16/03/19 18:42

Haha Dzeko kan ikke engang stå på benene


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 18:44

3 halvlege mod SPAL = 0-3!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 16/03/19 18:46

Ind med Perotti i stedet for el Shara og skift Jesus med Santon


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 16/03/19 18:48

Skift Karsdorp ud.
Spil med et 3 mands forsvar i stedet for.


asroma87
790 indlæg.
d. 16/03/19 18:50

Pinligt! Især det show på vej ned i omklædnings rummet

Hold kæft det sejler fuldstændigt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 18:51

Vi er en skændsel. Usportsligt ikke at smide bolden retur til keeperen!
Sæsonens ringeste 1. halvleg.
Zaniolo må ind så vi har en kreativ spiller
Cristante og Nzonzi kan jo intet offensivt - eller defensivt. Karpsdorp koster igen
Vi spiller som Burnley.
Lange los
Jeg er målløs

[Rettet af: Tottithorsen - 16/03/2019 - 18:51]


solouncapitano
0 indlæg.
d. 16/03/19 18:51

Til grin, at Dzeko skal være anfører.

1

asroma87
790 indlæg.
d. 16/03/19 18:53

Helt enig!


asroma87
790 indlæg.
d. 16/03/19 18:55

Hvorfor ikke prøve Coric af?? Det bliver ikke værre alligevel


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 16/03/19 18:55

Helt enig. Den mest dovne ugidelige anfører som jeg kan huske have anførebindet på låns.
Føj alligevel.
Desværre ikke første gang i denne sæson han har det på. Og nok heller ikke sidste gang


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 16/03/19 18:55

Jeg kan se, at i andre ikke er helt overbevist. Jeg selv venter da også lige, som minimum, 45 minutter med at kalde “en Solskjær”..

Men når det så er sagt, så tror jeg stadig at vi kan vende det. Den her skal bare vindes, er sådan set ligeglad hvordan..

[Rettet af: Crap_Bag - 16/03/2019 - 18:55]


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 16/03/19 18:58

Hvor har Monchi da bare formået at smadre vores klub sønder og sammen denne sæson.

Man skulle tro at sidste sæsons semifinale i Champions League havde givet os lyst til at blive en del af toppen i Europæisk Top fodbold.
Ikke sælge ud af alle vores profiler.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 18:59

Det lugter i min næse mere af 0-3 og minimum et rødt kort til Dzeko eller Nzonzi


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 16/03/19 19:04

Det lugter i hvert fald


asroma87
790 indlæg.
d. 16/03/19 19:11

Det eneste vi kan takke Monchi for er Zaniolo

Damn han er go!

[Rettet af: asroma87 - 16/03/2019 - 19:11]


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 16/03/19 19:11

Det selvfølgelig skulle der et straffe til


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 19:15

Amatører!!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 16/03/19 19:17

Der er jo ikke straffe der... KOom så Roma!


asroma87
790 indlæg.
d. 16/03/19 19:19

Vores forsvar og målmand er jo ikke engang serie B værdigt

1

solouncapitano
0 indlæg.
d. 16/03/19 19:26

Enig - Karsdorp byder ind med lidt i det offensive, men sejler defensivt, og Marcano har slet ikke niveau.

Mirakel, hvis vi slutter med 11 mand.


Sofus
1910 indlæg.
d. 16/03/19 19:27

Øj han er skrald i dag, Rocchi! Fejldom efter fejldom, hvordan kan Cristante få gult der? Han så den jo ikke engang?!

Og SPAL bruger bare alt tid på at ligge ned, kom nu man.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 19:31

Køb Viviano og lad Olsen blive

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 19:37

Kæft Karpsdorp er urimelig dårlig.
Min gamle mor står en bedre HB
Hvorfor går vi ikke over i et 3-mands forsvar og smider Celar ind?


solouncapitano
0 indlæg.
d. 16/03/19 19:38

Santon ind til sidst for at prøve at redde et point.... Fuckin’ hell..


mexes
1753 indlæg.
d. 16/03/19 19:42

Det er rystende elendigt det her. De to kampe under Ranieri har spilletmæssigt været decideret pinligt i min bog. Hold op hvor vores forsvar er rystende. Hvad sker der for et niveau i år. Schick har også været fuldstændig usynlig i hele anden halvleg. Hvor er vi bare dårlige.
Kun Zaniolo kan være sin indsats bekendt. Han knokler videre, mens alle andre slår op i banen...


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 16/03/19 19:45

Ja, spørgsmålet er vel, om vi overhovedet skal spille europæisk fodbold næste sæson? Det tvivler jeg nærmest på, efter sådan en “indsats”..

Spal vi beholde lidt optimisme, må vi vel hæppe på Milan i morgen?

[Rettet af: Crap_Bag - 16/03/2019 - 19:48]


Lamela
1793 indlæg.
d. 16/03/19 19:48

Det er ikke Rocchis skyld, vi taber i dag. Men han opildner spillerne ved at være en elendig dommer. Hvad der mærkeligt ved ham er, Internationalt er fandme god, giver spillerne lov til at gå til, ligesom Orsato. Men i ligaen, så falder for de for skuespillet og tidstrækket og laver den ene fejl dom efter den anden.


solouncapitano
0 indlæg.
d. 16/03/19 19:50

Napoli den 31. - av av..


mexes
1753 indlæg.
d. 16/03/19 19:52

Rocchi har godt nok dømt under standard i dag. Elendig linje og jeg synes virkelig ikke at der var straffe til SPAL. Så det hjælper os jo heller ikke meget i dag. Men enig, Lamela. Vores helt egen skyld.
Vi må håbe Milan og Inter spænder lidt ben for hinanden imorgen, men hold nu op hvor skulle vi have vundet i aften. Troen på top 4 (som selvfølgelig stadig er mulig) er godt nok blevet mindre efter i aften. Vores midtbanen fungerer aldrig når hverken Pellegrini eller De Rossi ikke er med. Nzonzi er et flop, Cristante kan ikke bære midtbanen, forsvaret er pinligt på alle måder. Schick... om han scorer 10 mål de næste 10 kampe har han stadig været elendig i år. 0 Point mod SPAL denne sæson, det er sgu pinligt det her.

Øv en aften!

1

[Rettet af: mexes - 16/03/2019 - 19:55]


asroma87
790 indlæg.
d. 16/03/19 19:57

Forfærdelig kamp og forfærdelig spil

Hold da kæft noget lort

Lad os håbe Ranieri ryster posen til Napoli kampen

Olsen burde i mine øjne aldrig spille en
Roma kamp mere

Heller ikke Fazio for den sags skyld

Men det kunne man sige om så mange af spillerne


asroma87
790 indlæg.
d. 16/03/19 19:58

P.S. Spal har ikke vundet en hjemmekamp i 6 måneder....

Total til grin det her

[Rettet af: asroma87 - 16/03/2019 - 20:00]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 20:03

Hvis det fortsætter som de sidste kampe mod Frosinone Empoli og SPAL så glem alt om europæisk bold næste sæson.
Vi er helt i hampen.
Vi er bagud 2-1 og Ranieri sætter Santon ind istedet for at ændre formation og satse hele butikken??? Godt det kun er for sæsonen
Jeg er træt af at jeg forelskede mig i Roma for 30 år siden. Tænk hvor må det være nemt at være Juventus fan...


Lamela
1793 indlæg.
d. 16/03/19 20:14

Det er utroligt:

Vi er gået fra en Line-up:

Sczesny (Alisson)
Florenzi-Rudiger-Manolas-Emerson
Radja-DDR-Strootman
Salah-Dzeko-Ses/DP

Til det her vi oplever. Hold da kæft, vanvittigt, Roma har spenderer hver en euro fra salg af disse stjerner på crap.

[Rettet af: Lamela - 16/03/2019 - 20:15]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 16/03/19 20:16

Har det på samme måde Tottithorsen. Men uanset hvor skuffet jeg har været og hvor mange bandeord der er fløjet rundt inde i min yderst beskedne hjerne, så tænder jeg alligevel for fjerneren, når Roma skal spille den næste kamp.. How stupid is I?

1

[Rettet af: Crap_Bag - 16/03/2019 - 20:17]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 20:23

Hæ Hæ det gør jeg sgu også og jeg glæder mig endda til at se dem spille....
bliver aldrig klogere


mexes
1753 indlæg.
d. 16/03/19 20:51

Jeg kommer ikke til at tænde for Roma-Napoli kampen... Men det fordi jeg er i Rom der ;-)
Det eneste positive med alle de nedture er at opturene føles så meget bedre. Fuck det var fedt sidste sæson at være i CL semi. Det synes jeg sgu var rigtig stort. Den følelse vil man jo ikke have på samme måde, hvis man holder med nogen af de helt store hold.

Men det er egentlig vildt, som Lamela skriver. Hvad er der lige sket med det hold?!
Okay, nogle af salgene var grundet dårlig økonomi og FFP, som man ikke kan løbe fra. Men hold nu op hvor er holdet sløjt i forhold til dengang.

Et hold i næste sæson bør lyde:

NY MÅLMAND
FLORENZI-NY CB-MANOLAS-NY VB
PELLEGRINI-ZANIOLO-CRISTANTE
NY ANGRIBER-DZEKO/SCHICK-EL SHAARAWY


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 20:56

Ny
Ny Manolas ny ny
Ny ny ny
Zaniolo ny ny

Men vi sælger alligevel Zaniolo til sommer og henter lort ind som vi plejer
Få sluset nogle primavera talenter ind.
Dem kan jeg nemmere tilgive når vi taber til SPAL igen end dem der spillede idag.
Petagna viste hvor han ville sparke og olsen var ikke i nærheden af den.
Der var ikke skyggen af straffe.
Men jeg gider ikke give dommeren skylden for vi sgu alt for sløje idag


mexes
1753 indlæg.
d. 16/03/19 21:08

Jeg ser helt klart fremtid i Cristante og Pellegrini - og selvom det er fristende at sige farvel til alle, så er det bare ikke realistisk og langt fra ønskværdigt at skulle spille en hel ny trup sammen igen, igen.
Men lad os starte med at holde på Manolas og hente ham en værdig makker. Så ser det allerede meget bedre ud.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/03/19 21:11

Har vi ikke hentet en ung Argentinsk forsvarer?
Enig Cristante / Pelligrini kan blive ret fornuftigt. Var nok lidt kort for hovedet og frustreret da jeg skrev NY på næsten alle pladser. ;)

Hent Izzo i Torino
Hent Ruben Nevez i Wolwes

Vigtigt er at hente nogle spillere med fart i stængerne. Sælg Dzeko !

1

[Rettet af: Tottithorsen - 16/03/2019 - 21:13]


Lamela
1793 indlæg.
d. 16/03/19 23:39

Af ren nysgerrighed, hvad ser du i Izzo? Jeg kiggede lidt video på ham i går, der er ikke noget, der indikere, han er andet end middelmådig. Han vil være endnu en i rækken af Jesus, Marcano, Moreno osv. Jeg undlader at nævne Fazio her, for han var et monster i 1 1/2 sæson, hvor vi havde en midtbane og målmænd af kvalitet.

Min salgsliste:

Olsen(Ny),Karsdorp,(Ny) Florenzi, Marcano (Ny), Jesus(Ny som 1./2.valg), Nzonzi(Ny), Diego Perrotti, Ünder, Schick(Ny), Pastore.


Sofus
1910 indlæg.
d. 17/03/19 12:58

Florenzi skal ingen steder.


Seneste Nyheder

Inter v Roma
(20/04/19) 42 1


Roma v Udinese
(13/04/19) 16 1


Sampdoria v Roma
(06/04/19) 31 1


Roma - Fiorentina
(03/04/19) 17 1


Roma - Napoli
(31/03/19) 46 1


SPAL - Roma
(16/03/19) 48 1


Roma - Empoli
(11/03/19) 28 2


Lazio - Roma - Derby Della Capitale
(28/02/19) 65 3


Frosinone - Roma
(23/02/19) 0


Roma - Bologna
(18/02/19) 1