Login
Glemt password Opret bruger

Chievo - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 08/02/19 17:09 af Tottithorsen

Kort optakt. Sæsonens første møde endte 2-2 efter Roma var foran 2-0 på Olimpico.
I aften skal der 3 point på kontoen hvis vi ikke skal hægtes bagud ift de 4 hold der kæmper om 4 pladsen.
Inter må snart tages med i det regnskab efter en række sløje indsatser hvor Icardi er inde i en sjælden måltørke på 6 kampe uden scoringer fra den normalt så giftige angriber.

Lazio vandt desværre 1-0 igår hjemme Ove Empoli og indtager pt 4 pladsen. Roma kan dog overhale dem men det kræver som sagt en sejr ude over the flying donkeys!

Olsen og Manolas sidder over med småskader

De forventede 11

Mirante
Karpsdorp Fazio Marcano Kolarov
Nzonzi Cristante
Schick Zaniolo SES
Dzeko

Husk halstørklæde på farfars = billige øl





1

13 kommentarer

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 08/02/19 20:31

Nå, men der er jo ingen undskyldninger idag, vi skal bare have, som minimum, 3 point!

Stærkt sat ind, kanon start!

[Rettet af: Crap_Bag - 08/02/2019 - 20:41]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/19 20:42

SES!! Ham der startede ude mod Milan!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/19 20:49

Alt under kontrol. Mon ikke vi hiver et rødt kort inden pausen for at få lidt spænding efter pausen??


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 08/02/19 20:53

Ja, det var muligvis en fejl. Jeg vil dog sige, at Shaarawy er meget svingende i sine præstationer. Men hvis Karpsdorp bliver ved med, at forbedre sig på den HB, så kan jeg næsten ikke se, hvordan Florenzi skal passe ind på holdet. Måske han skal tilbage på CM, det var vel også dér han startede karrieren?

Det er så en af de dage, hvor vi rent faktisk kan score på vores chancer!

Og unødvendigt mange gule kort, dårlig vane vi har fået der..

[Rettet af: Crap_Bag - 08/02/2019 - 20:54]


matti92
108 indlæg.
d. 08/02/19 21:08

Spørgsmålet er om vi har købt den hvide lukaku i schick...
Manden ejer jo ikke en første berøring


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/19 21:32

Til gengæld er Schick god med låget ;)


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 08/02/19 21:37

Han havde afgjort Milan kampen med låget, hvis ikke Dunnaroma havde lavet den fantom-redning :-) Han laver faktisk også en del bolderpbringer, af en angriber at være.

Mirante har da gjort det pænt?

Nu vil alt dårligere end 3-3 være en skuffelse for mig!

[Rettet af: Crap_Bag - 08/02/2019 - 21:44]


matti92
108 indlæg.
d. 08/02/19 21:43

Kunne man ikke prøve at få pastore ind og i gang igen ?


Lamela
1793 indlæg.
d. 08/02/19 21:46

Kluivert for Dzeko, så kan Schick rykkes op. Gem Dzeko til Porto.


Lamela
1793 indlæg.
d. 08/02/19 21:48

EDF, hvad fanden har han gang i? Shick er da den eneste på banen, der SKAL bruge 90 min for at komme igang med målene.

[Rettet af: Lamela - 08/02/2019 - 21:50]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 08/02/19 21:55

Tror han var småskadet, men hvis ikke, vil jeg give dig ret..

Man kunne også spare Kolarov, vi er ikke stærkt besat på den VB.

[Rettet af: Crap_Bag - 08/02/2019 - 21:57]


Lamela
1793 indlæg.
d. 08/02/19 22:05

Trot han piller C4 ud. Han render rundt med et gult.

Og for filan, hvor er Rick Dutch train bare for vild. Vi har endelig en HB.

[Rettet af: Lamela - 08/02/2019 - 22:06]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 08/02/19 22:16

Kluivert kunne måske været kommet ind lidt før, ikke meget spilletid han får pt.

Rigtig fin kamp(burde måske havde vundet større), det må vi gerne fortsætte med. Og så er der iøvrigt lagt pres på Milan og Inter!

[Rettet af: Crap_Bag - 08/02/2019 - 22:22]


Seneste Nyheder

Rezan Corlu om tiden i Roma
(23/07/19) 0


Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0


Roma v Parma
(25/05/19) 14 0


Sassuolo v Roma
(18/05/19) 23 1


Roma v Juventus
(11/05/19) 23 1


Genoa v Roma
(05/05/19) 0


Roma v Cagliari
(27/04/19) 1


Inter v Roma
(20/04/19) 42 1


Roma v Udinese
(13/04/19) 16 1


Sampdoria v Roma
(06/04/19) 31 1