Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Milan

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 03/02/19 14:19 af Tottithorsen

Efter en god periode for Roma med 4 sejre og en uafgjort i 5 kampe røg giallorossi ud af coppa Italia med et brag.

1-7 nederlag til Fiorentina. Skammeligt.

Roma droppede toget hjem fra Firenze af frygt for hvordan de ville blive modtaget på stationen og tog bussen istedet. Denne blev overdænget med æg og andet kasteskyts og fansene har primært været efter Kolarov ovenpå blamagen.

Det er 3 gang på 12 år at Roma taber med cifrene 7-1. Manchester United og Bayern München i Champions League og nu til Viola.

EDF står fortsat i spidsen til aftenens kamp som er ekstremt vigtigt ift. 4. pladsen i Serie A, som giver direkte adgang til Champions League.

Roma er uden midteraksen Nzonzi og Cristante, mens Ünder, Jesus og Perotti som døjer med skader.

Dzeko fik direkte rødt forleden og slap med 2 dages karantæne som heldigvis skal afsones i Coppa Italia.

Danielle De Rossi er med igen efter 3 måneder på sidelinjen

Forventede 11:

Olsen
Santon Manolas Fazio Kolarov
DDR Pelligrini
Florenzi Zaniolo SES
Dzeko

Forza Roma!





1

44 kommentarer


Wør3n
306 indlæg.
d. 03/02/19 18:20

Og kampen kan ses sammen med andre Romanisti på farfars i Skindergade, midt i København!

0,5 liter grøn Tuborg til kun 29kr. til folk i Roma-trøje eller halstørklæde.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/02/19 19:18

Hvis jeg var EDF, ville jeg seriøst overveje at starte med Schick på toppen..

Men uanset hvad, så håber og tror jeg på en sejr idag. Man skal passe på med, at tage munden for fuld, men jeg føler mig overbevist om, at vi knuser dem!


asroma87
790 indlæg.
d. 03/02/19 19:41

Dagens opstillinger:

Olsen
Kars-Manolas-Fazio-Kolarov
DDR-Pellegrini
Schick-Zaniolo-Florenzi
Dzeko

Vs

Donnarumma
Calabria-Musacchio-Romagnoli-Rodriguez
Kessie-Bakayoko-Paqueta
Suso-Piatek-Calhanoglu

Bliver sgu en svær kamp! Milan har sku fået en vild midtbane alligevel! Men jeg håber på det bedste


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/02/19 19:58

Det kører heller ikke for godt for Inter. Vi kan virkelig rykke noget, med en sejr i aften!


mexes
1753 indlæg.
d. 03/02/19 20:04

Ja, det godt nok vildt, at vi med en sejr i aften kan være 3 point fra 3. pladsen!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/02/19 20:56

Kan da ikke beskylde dommeren for at favorisere hjemmeholdet


matti92
108 indlæg.
d. 03/02/19 20:57

En halv forsigtig start fra begge hold men god kamp gejst ærgerligt dommeren ikke tillade ret meget fysisk kontakt

Fazio er nok den ringeste spiller med fødderne

[Rettet af: matti92 - 03/02/2019 - 21:00]


Sofus
1910 indlæg.
d. 03/02/19 21:00

Hele forsvaret står på de fladeste fødder mod ligaens farligste angriber. Nice!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/02/19 21:04

Og Robin er lige ved og næsten...


ClausA
227 indlæg.
d. 03/02/19 21:07

Hold op hvor er det forsvar og målmand bare vattede!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/02/19 21:09

Puha, føler lidt at vi skal ha et mål inden pausen..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/02/19 21:10

Skift Florenzi ud. Det kører ikke for ham.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/02/19 21:18

Der er et godt eksempel på, hvad forskel en verdensklasse målmand kan gøre..

Men vi spiller engentlig ok, efter et mål som vi nærmest forærer dem.. Vi burde kunne vinde den her!

[Rettet af: Crap_Bag - 03/02/2019 - 21:20]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/02/19 21:18

Forskellen på at have en målmand og spille med "empty goal"


mexes
1753 indlæg.
d. 03/02/19 21:20

Med lidt dog vilje, så kan vi jo næsten tillade os at sige, at vi har spillet bedst so far. Men vi har hverken heldet, troen og kynismen for tiden. Elendigt forsvar ved deres mål. Fazio er jo færdig. Kan ikke se fidusen i at Florenzi spiller venstre wing, når SES er på bænken. Ind med SES og få Florenzi ned på højre back og tag Karsdorp ud.

Kom nu gutter, den kan stadig vendes.


Sofus
1910 indlæg.
d. 03/02/19 21:21

Han har været banens bedste, Donnarumma. Tre klasseredninger, og så ejer han jo bare alt inden for en 5 meters radius. Vildt at være sådan et bæst som 19-årig!

Zaniolo ud i pausen. Er bange for at han ryger ud snart, hvilket også ville være fair efterhånden. Ellers så syntes jeg dommeren har lagt en rimelig mærkelig linje.

[Rettet af: Sofus - 03/02/2019 - 21:21]


Romaswag
78 indlæg.
d. 03/02/19 21:22

Synes vi er Milan klart overlegne i dag! Målmændene har været forskellen indtil videre. Det ville gøre mere ondt at tabe den her 1-0 end den røvfuld vi fik forleden ..

Dommeren er heller ikke gavmild mod Roma..


Lamela
1793 indlæg.
d. 03/02/19 21:27

Det virker til, at vi bare skal have et skud inden for rammen, så går den ind for tiden.

Mens, vi har det svært ved at passere en hvis supermand i GiGiRoma.. hold kæft mand, det burde være vores kamp.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/02/19 21:36

Jaaaaahhhhh!!!!

Drømmestart på 2. halvleg. Nu må vi bare ikke give slip!

Rigtig god aflevering af Fazio, iøvrigt. Og så med højre?

[Rettet af: Crap_Bag - 03/02/2019 - 21:39]


Sofus
1910 indlæg.
d. 03/02/19 21:37

Okay, meget godt at Zaniolo blev inde!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/02/19 21:39

Spændende hvor Zaniolo ryger hen til sommer ;)


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/02/19 21:46

Tror vi var heldige der? Der havde nok ikke gjort Kolarov mere populær..

Nu giver vi for meget initiativ væk igen.


Sofus
1910 indlæg.
d. 03/02/19 21:50

Godt at se Schick fighte så meget og bidrage defensivt, det klæder ham bedre! Men hans touch på bolden er altså virkelig ikke godt nok.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/02/19 21:52

Få nu ses ind istedet for Florenzi

1

Sofus
1910 indlæg.
d. 03/02/19 21:54

Manolas er bare stærk man.


Lamela
1793 indlæg.
d. 03/02/19 21:55

Santon ind i stedet for Zaniolo. Så Kolarov kan rykkes op som CM og LP7 op som trequa


Sofus
1910 indlæg.
d. 03/02/19 22:01

Det er også svært at få den ind altså


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/02/19 22:02

Han er godt nok irriterende, Dunnaroma..

Pæn kamp af Karpsdorp, bortset fra et par dårlige positioneringer. Pellegrini ser ikke komfortabel ud.

[Rettet af: Crap_Bag - 03/02/2019 - 22:03]


matti92
108 indlæg.
d. 03/02/19 22:03

Tænker en pastore ind og spice ringene lidt op


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/02/19 22:09

Dzeko scorer om lidt !


asroma87
790 indlæg.
d. 03/02/19 22:13

Ej hvor er Milan heldige! Det helt vildt


asroma87
790 indlæg.
d. 03/02/19 22:14

Haha okay Pellegrini skulle så også have haft rødt der


Lamela
1793 indlæg.
d. 03/02/19 22:20

Har dårlige fornemmelse med Cutrone.

Robin med en redning...


Lamela
1793 indlæg.
d. 03/02/19 22:24

Vi tabte ikke, men spillede fandme godt. God første halvleg og meget bedre 2. Halvleg.

Donnarumma MOM..

Edit: skal aldrig se en ROMA kamp med dansk kommentator igen.

[Rettet af: Lamela - 03/02/2019 - 22:26]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/02/19 22:25

Vi skulle have vundet. Men god insats idag!


Sofus
1910 indlæg.
d. 03/02/19 22:28

Mærkelig aften igen. Vi har chancerne til sejr og Milan det modsatte, men igen kunne de sagtens have fået et straffespark og et rødt kort til LP7. Alligevel viser kampen igen meget tydeligt hvad vi mangler: En målmand, en midterforsvarer og en kantspiller (og nok også en venstreback). Jeg tvivler på at vi henter alle til sommer, men hold op hvor skal der ske noget, før vi kan tillade os at drømme om at være der, hvor det er rigtig sjovt at være med.


asroma87
790 indlæg.
d. 03/02/19 22:29

Alle indskiftningerne smadrer vores rytme fuldstændigt

Var Karsdorp skadet siden han blev skiftet ud?

Man skifter sgu da ikke en forsvars spiller ud i det 85. Minut medmindre han er skadet

Pastore skulle være kommet ind

Øv øv øv


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/02/19 22:35

Forstår ikke SES startede ude?
DDR sover godt i nat. God præstation. Dejligt at se ham tilbage igen.
Vi burde have vundet men Milan havde en god keeper modsat os som ikke redder en skid
Donnarumma havde pillet Piátek mål
Men alt i alt en god indsats. Så EDF overlever igen igen.
Jeg kan sgu godt lide Karpsdorp. Fighter godt, hurtig og gode indlæg. Modsat Santon som var tæt på at koste et mål da han ikke gad at dække Laxalt.


Sofus
1910 indlæg.
d. 03/02/19 22:42

Og ja, De Rossi med en god indsats! Vi er så meget bedre med ham på banen!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/02/19 22:45

Holdet er i balance med DDR. Utroligt vi fortsat er så afhængige af den gamle.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/02/19 23:08

Chievo, Bologna og Frosinone er de næste 3 kampe. Herefter Lazio


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 03/02/19 23:55

Ja, de næste 3 kampe skal vindes. Den fjerde kamp skal vindes stort!

Karpsdorp viser gode takter, faktisk også defensivt idag. Schick med en rigtig god indsats. Der er vel ingen som rigtigt falder igennem, udover på deres mål, hvor Fazio sover lidt og Pellegrini nok burde have clearet.

Men vi får rejst os flot efter at være kommet bagud, der frygtede jeg ellers at vi kunne falde sammen.. Den eneste større chance vi gir dem derefter, er Santons kæmpe brøler. Han er godt nok usikker Santon, men jeg tror Karpsdorp var helt færdig og selv havde bedt om udskiftning..

[Rettet af: Crap_Bag - 03/02/2019 - 23:55]


AndersRoma
831 indlæg.
d. 04/02/19 00:17

Gattuso er virkelig en sympatisk mand!
Tak for kampen Rino


mexes
1753 indlæg.
d. 04/02/19 00:42

Jeg synes nu Kolarov og Fazio falder lidt igennem i dag. Fazio snork sover igen og koster et mål, mens Kolarov ligeså godt kunne have begået et klodset straffespark for anden uge i træk. Puha de er faldet i niveau.

Men fin indsats og vigtigt at komme igen efter pausen. Fortjente afgjort mest, men vi mangler stadig lidt. Synes vi kunne bruge lidt frisk energi på midten - så på den måde kostede det måske lidt at både Nzonzi og Cristante var ude.
Zaniolo igen fantastisk. Mest af alt hans indsats. Kæmper virkelig!

Nu skal der simpelthen point på tavlen de næste ligakampe!
Forza!


Seneste Nyheder

Roma - Bologna
(18/02/19) 1


Roma - Porto
(12/02/19) 43 5


Chievo - Roma
(08/02/19) 13 1


Roma v Milan
(03/02/19) 44 1


Atalanta - Roma
(27/01/19) 33 1


Roma - Torino
(19/01/19) 22 1


Roma v Entella
(14/01/19) 1


Parma v Roma
(28/12/18) 16 1


Roma v Sassuolo
(26/12/18) 1


Juventus v Roma
(22/12/18) 20 0