Login
Glemt password Opret bruger

Atalanta - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 27/01/19 10:58 af Tottithorsen

Serie A's mest scorende mandskab med liga topscorer Duvan Zapata tager hjemme i Bergamo imod Roma som i denne sæson lukket en del mål ind bag en meget svingende Robin Olsen som sidste skanse

Det lugter af 0-1 ;)

Roma har endelig DDR tilbage i truppen efter 3 måneder på sidelinjen men Perotti og Ünder er fraværendee pga skader.
For Cristante bliver det en speciel kamp i og med han skiftede til Roma i sommers fra netop Atalanta

Januar er ved at Ebbe ud og Monchi har stadig ikke haft gang i svingdørene hverken nye ind eller ud
Troen på holdet er tilstede.

Medierne spekulerer i flg 11:

Olsen
Santon Manolas Fazio Kolarov
Nzonzi Cristante
Kluivert Zaniolo El Sharaawy
Dzeko

Kampen kan ses på Farfars kl 15.00





1

33 kommentarer


AndersRoma
831 indlæg.
d. 27/01/19 12:57

Jeg mener ikke at Robin Olsen har haft en “meget svingende sæson”. Synes han har gjort folks ord til skamme og hurtigt tilegnet sig ligaen!

Utrolig vigtig kamp i dag. Atalanta har fået skabt et utrolig godt hold - som egentlig på mange måder minder om Roma. Tror og håber på vi har det ekstra gear! Forza Roma, Forza Nicoooolo


asroma87
790 indlæg.
d. 27/01/19 14:01

Dagens opstilling:

Olsen
Karsdorp-Manolas-Marcano-Kolarov
Nzonzi-Cristante
Zaniolo-Pellegrini-El Shara
Dzeko


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/01/19 14:57

Marcano?? Jeg synes Olsen virker meget tung senest ved de 2 mål Torino i søndags.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 27/01/19 15:08

1 mål. Så mangler vi kun 2 mere. Karsdorp og Marcano må lave mindst 1 hjerneblødning hver.


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 15:12

Syntes Olsen har været svingende. Han har været stærk som shotstopper, men en tikkende bombe med fødderne. Han lavede også et kæmpe drop mod Genoa og der har været flere, hvor han også har haft en del af skylden.


1-0 - FORZA ROMA!


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 15:14

Uff Gomez er altså bare giftig lige meget hvor han er på banen!


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 15:32

Lugter langt væk af en udligning der er på vej...


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 15:37

SÅDAN!!! Helt ufortjent, men who cares :D


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/01/19 15:39

Yeess! Shit det er ufortjent :-)


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 15:44

Hvor er det sindssygt det står 3-0 her!


mexes
1753 indlæg.
d. 27/01/19 15:50

Dumt at række dem en lillefinger.
Alisson havde sgu nuppet den bold. Men vi kan vidst ikke klage over en 3-1 føring ved pausen.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 27/01/19 15:50

"1 mål. Så mangler vi kun 2 mere. Karsdorp og Marcano må lave mindst 1 hjerneblødning hver."



Så har Karsdorp lavet sin, så mangler Marcanos..


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 15:50

Ja, Atalanta målet måtte jo komme...


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/01/19 15:52

Utroligt, vi har jo fat i den i flere omgange. Den er langt fra hjemme..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/01/19 15:52

Kæft vi er kyniske idag.
Olsen tager intet ekstraordinært. Den bold skal han sgu redde.
Flot første halvleg.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/01/19 16:01

Det så nærmest ud som, at han trak hånden lidt til sig, fordi han var bange for at ramme stolpen?


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 16:14

Denne her kamp kan ende alt mellem 4-3 og 1-5...

Og mon ikke vi også får set et rødt kort på et eller andet tidspunkt!

Underholdene er det ihvertfald :)

[Rettet af: Sofus - 27/01/2019 - 16:15]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/01/19 16:16

Vi mangler fart oppe foran
Ind med Kluivert


matti92
108 indlæg.
d. 27/01/19 16:21

Synes der er lidt før mange spændende afleveringer kan det ikke holdes lidt mere simpelt også holde lidt på bolden


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 16:23

Nu skal vi fandme bare svare igen og ikke forsøge at parkere bussen!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/01/19 16:25

Av av nu bliver det svært


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 16:28

Marcano er godt nok langt fra at have niveauet.


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 16:35

HVOR ER DET BARE EN SKÆNDSEL DET HER!!!!

Fuldstændig frygtelig indsats! Robin har ikke haft en eneste redning i 2019! Manolas eneste mand som kan forsvare.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/01/19 16:35

Hvor er vi dog elendige idag, hvad sker der?

Havde det ikke været for Manolas, havde vi været bagud med 2-3 stykker.

[Rettet af: Crap_Bag - 27/01/2019 - 16:36]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/01/19 16:37

Vi kan lige så godt stille en kegle ind i målet. Kæft hvor er Olsen er katastrofe
Brug Fuzato. Lettere at tilgive en 19 årig målmand end den svenske et eller andet


ASRMichael
80 indlæg.
d. 27/01/19 16:40

Hold kæft hvor er det elendigt!!!
Sidste uge smed vi også en 2-0 føring væk og hvem husker ikke Cagliari kampen??!
Hvorfor er vi så pisse ringe til at forsvare en føring hjem??

Og Olsen..... Ja ved sku snart ikke hvad jeg skal sige - hold kæft et ringe bundniveau.....


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 16:43

En af grundene er vel, at EDF forsøger at parkere bussen hver gang vi er foran med to eller flere. Bundholdsmentalitet og noget som spillerne ikke kan finde ud af, for de er hverken godt nok organiserede eller har det defensive niveau som skal til for at gøre det.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/01/19 16:55

Utroligt så meget Gasperini får ud af et hold som Atalanta. Manden har Ideer og visioner!!
Vi har intet

[Rettet af: Tottithorsen - 27/01/2019 - 16:55]


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/01/19 16:58

Syntes virkelig det er pinligt at se på hvor tilfredse de er med det ene point og de endda trækker tiden til sidst. Føj!


mexes
1753 indlæg.
d. 27/01/19 17:01

Isoleret set er et point i Bergamo jo ganske fint - Juve kunne heller ikke trækker mere, men måden er godt nok slem i dag. Ikke nok med at vi smider en 3-0 føring væk, så bliver vi jo også bare totalt udspillet af Atalanta fra start til slut. Elendig indsats, så derfor skal vi jo næsten være glade nok for point'et isoleret set...
Men dårlig søndag - smed 2 point og 2 mand i karantæne til Milan i næste uge.

Olsen sejlede sammen med forsvaret i dag. Nzonzi var den bedste i mine øjne. Tamt gult han fik.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/01/19 17:01

Godt man er så hærdet efterhånden, det tager lige toppen af irritationen.

Men isoleret set er ét point ude mod Atalanta jo ikke nogen katastrofe! En sejr i næste weekend mod Milan, så er det hele (næsten) glemt..

[Rettet af: Crap_Bag - 27/01/2019 - 17:09]


DeRossi16
350 indlæg.
d. 27/01/19 17:02

Aaarg sofus, kampens udvikling taget i betragtning fik den også en knyttet næve herfra da den sluttede!
Olsen og Kolarov er jo elendige (igen) idag. Wauv. Pellegrini har en svær kamp, mod et fysisk hold som maser ham. Karsdorp er sku vattet i forsvaret.

Sørgeligt at smide en 3-0 føring - men omvendt, så havde jeg hånden på hjertet solgt den for en uafgjort inden kampen.


mexes
1753 indlæg.
d. 27/01/19 17:16

Det er også det, som gør jeg ikke er helt i kulkælderen. For jeg havde sgu nok også været ok tilfreds med 1 point som udgangspunkt - og når Atalanta spillede som de gjorde - så skal vi jo være glade nok for det ene point, omend det er elendigt at smide 3 måls føring selvfølgelig!

Men ja, en sejr over Milan næste weekend vil klart glemme dagens kamp! Det bliver en så mega vigtig kamp! Så ærgerligt med Cristante og Nzonzi ude. Håber DDR kan starte, så vi spiller med ham og Lorenzo på midten med Zaniolo foran dem.


Seneste Nyheder

Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0


Roma v Parma
(25/05/19) 14 0


Sassuolo v Roma
(18/05/19) 23 1


Roma v Juventus
(11/05/19) 23 1


Genoa v Roma
(05/05/19) 0


Roma v Cagliari
(27/04/19) 1


Inter v Roma
(20/04/19) 42 1


Roma v Udinese
(13/04/19) 16 1


Sampdoria v Roma
(06/04/19) 31 1


Roma - Fiorentina
(03/04/19) 17 1