Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Torino

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 19/01/19 12:01 af Tottithorsen

1 kamp i 2. halvdel af sæsonen. Roma tager imod Torino på Stadio Olimpico allerede kl 15 idag. Det omvendte opgør resulterede i en
1-0 sejr til Roma på et sent mål af Dzeko som på smukkeste vis helflugtede Kluiverts flotte indlæg.

Roma er så småt begyndt at vise lidt bedre takter og har 3 sejre med i bagagen til opgøret.
Vi er dog plaget af mange skader. Senest udgik Perotti med en skade under opvarmningen til mandagens coppa Italia opgør mod Entella som Iøvrigt sluttede 4-0.
Jesus udgik også med en skade tidligt i kampen så der er nok at tænke over for EDF. Florenzi er tvivlsom pga sygdom og Manolas er også tvivlsom.

Torino har også deres at slås med. Ude er Meite og Baselli.
To meget vigtige spillere på midtbanen så jeg forventer en defensiv tilgang til kampen fra Mazzari.

Romas forventede 11:

Olsen
Karpsdorp Manolas Fazio Kolarov
Nzonzi Cristante
Ünder Zaniolo Kluivert
Dzeko





1

22 kommentarer


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 19/01/19 14:27

Den opstilling skulle også gerne kunne knække Torino. Santon kunne måske starte i stedet for Karpsdorp og Shaarawy(hvis han er klar) i stedet for Kluivert..


Skytt0
1151 indlæg.
d. 19/01/19 14:37

Den opstilling ser rigtig lovende ud!

Jeg har savnet at Under og Kluivert bliver brugt samtidigt, så kan det være, at Dzeko holder sig inde i boksen, så han bare kan prikke den i kassen, uden at han skal tro han er Messi er Cristiano Ronaldo!

Apropos Dzeko, så rygtes han i øjeblikket til Spurs, da Kane har fået en længerevarig skade. Jeg synes det ville være rigtig skidt timing at sende ham afsted nu, omend vi kan få Schick i omdrejninger!

Men på den anden side, har vi faktisk klaret os væsenligt bedre uden Dzeko det seneste stykke tid, så måske ville det ikke være så tosset endda?

Jeg tror og håber ihvertfald på en sejr idag!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 19/01/19 14:47

Enig i dine betragtninger omkring Dzeko @Skytt0. Jeg har vidst også nævnt i en anden tråd, at jeg mener at Schick er bedre til at holde sin position inde i og omkring feltet. Det er vel ret vigtigt i en formation med kun én angriber?

Det ville være et kæmpe sats at sælge Dzeko nu, helt sikkert. Og jeg tror heller ikke, at det kommer til at ske før til sommer, tidligst. Men på den anden side, skal han stadig have lidt markedsværdi, så kan vi jo heller ikke vente alt for længe..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/01/19 14:59

2 mål af Schick forleden. Og igen er han på bænken. Kan godt forstå han har ansat en psykolog!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 19/01/19 15:07

3 minutter og Karsdorp ligner på ingen måde en der kan forsvare...


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/01/19 15:17

Zaniolo!!


Skytt0
1151 indlæg.
d. 19/01/19 15:18

Hold da kæft en knægt! Stærk fightet og godt med en tidlig føring!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 19/01/19 15:20

Elsker den må han jubler på. Ikke så mange indøvede detaljer, bare fuld gas!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 19/01/19 15:36

@DanieleTotti

Han har spillet sig op Karpsdorp, i hvert fald offensivt :-)

Køligt straffe, har han stået i lære hos Perptti mon?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/01/19 15:37

Karpsdorp viser lovende takter
Den hvide Cafu!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/01/19 16:16

2-1 istedet for 3-0. Lækkert med lidt spænding i kampen igen ;)


JonasS
21 indlæg.
d. 19/01/19 16:20

Det må være enhver venstre wingers våde drøm, at stå overfor Karsdorp, synes han har været elendig i defensiven. Bare efter 5 min stod det lysende klart.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/01/19 16:28

Flot VAR. Tydeligt det er armen og ikke skulderen.


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/01/19 16:28

ej come on...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/01/19 16:29

Robin Olsen - bør han ikke have den??


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 19/01/19 16:30

Kan huske vi fik et straffe imod, i en fuldstændigt tilsvarende situation(Manolas), tidligere på sæsonen. Men det hele begyndte vel at ramle lidt, da Dzeko formåede at brænde den chance..

Glimrende overblik af Schick, han kan godt gå hen og blive vigtig!

[Rettet af: Crap_Bag - 19/01/2019 - 16:36]


JonasS
21 indlæg.
d. 19/01/19 16:37

Kongeassist af LP7!!


JonasS
21 indlæg.
d. 19/01/19 16:59

Zaniolo MOM, synes jeg, nu hvor ingen andre skilte sig ud. Ikke pga hans mål, men fordi han spiller med en modenhed der er utrolig i hans alder, og giver sig 100%!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 19/01/19 17:01

Det kunne ellers have være “fint”, hvis de havde scoret i sidste minut. Et minut der var lagt til, fordi VAR skulle bruge tid på, at snyde os for et straffe..

Nå, fåg det, vi fik de 3 point, tidligere på sæsonen havde vi maks fået et..

[Rettet af: Crap_Bag - 19/01/2019 - 17:02]


mexes
1753 indlæg.
d. 19/01/19 17:02

Gode præstationer hos Zaniolo, Pellegrini, Kolarov, SES og Karsdorp.
Lidt unødvendig, at vi ikke får den lukket, men flot vi trods alt hiver den hjem og giver Torino deres første udebanenederlag i denne sæson (og i år ;) )


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 19/01/19 17:33

Karsdorp var horribel defensivt :) Så horribel at EDF har påpeget det i efterkampsinterviewet. Men han var helt klart et frisk pust frem ad banen, og laver en meget flot aflevering ved 2-0 målet.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/01/19 17:43

Dzeko var horribel offensivt.
Mit nytårsforsæt er virkelig på prøve - hav mere tålmodighed med Dzeko !!


Seneste Nyheder

Roma - Sassuolo
(15/09/19) 12 1


Lazio - Roma
(31/08/19) 18 1


Roma - Genoa
(25/08/19) 35 1


Rezan Corlu om tiden i Roma
(23/07/19) 0


Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0


Roma v Parma
(25/05/19) 14 0


Sassuolo v Roma
(18/05/19) 23 1


Roma v Juventus
(11/05/19) 23 1


Genoa v Roma
(05/05/19) 0


Roma v Cagliari
(27/04/19) 1