Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Entella

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 14/01/19 19:47 af Tottithorsen

Coppa Italia. Hjemmekamp mod Virtus Entella fra serie c
Vinderen af opgøret skal op imod Fiorentina som igår besejrede Torino 2-0 ude på 2 mål i de døende minutter af Chiesa

Roma forventer at stille op med flg 11

Olsen
Santon Fazio Jesus Lu. Pelligrini
Nzonzi Cristante
Ünder Pastore Perotti
Dzeko

OT: TV2 har fra weekenden og frem til 2021 rettigheder til at sende én kamp hver weekend fra Serie A (og la liga)





1

8 kommentarer

mexes
1753 indlæg.
d. 14/01/19 20:04

Synes simpelthen Coppa Italia formatet er så dårligt.
De gode hold træder først ind i ottendedelsfinalerne (ofte til Walk Over kampe, således de praktisk talt er i kvartfinalen fra start). Ikke at jeg savner at vi skal spille flere cup kampe, men synes klart det ville være 10 gange mere charmerende hvis de gode hold trådte ind nogle runder før samt at alle kunne møde alle allerede fra de tidlige runder, ligesom i FA Cup. Det ville være 10 gange federe.

Must win i aften. Og vi vinder også, men dejligt med Roma tilbage!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 14/01/19 20:07

Er noget spændt på dagens opstilling. Kunne godt forestille mig, at de seneste positive takter i ligaen og det videre avancement i CHL, kunne (burde) have en indflydelse på start-11'eren. En Cristante/Nzonzi skal vel spares til fordel for Coric og så kunne det være en mulighed for Schick, til at få kørt lidt selvtillid på. Men Dzeko har selvfølgelig heller ikke været godt kørende, kunne også være godt at få gang i ham..

Er der nogen som har kendskab til youtube-transmitteringen? Er det gratis eller skal man have tegnebogen frem igen, igen?


Kelevra
1091 indlæg.
d. 14/01/19 21:10

Du kan se den gratis på Serie As fb side


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 14/01/19 21:22

Ok, kræver det at man er bruger? Synes ikke lige jeg kan finde noget..


Kelevra
1091 indlæg.
d. 14/01/19 21:27

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 14/01/19 21:31

Kan se det kræver at man er bruger, men tak for hjælpen ellers :-) Jeg har fundet et ok stream, hvor man kan se at holdene har forskellige farver på trøjerne. Jeg vil vurdere det til at være på niveau med strive..


JonasS
21 indlæg.
d. 14/01/19 21:47

Vores vanskeligheder med at få kampen streamet, er intet i forhold til spillernes vanskeligheder med at vise de ligger to liga'er højere end dagens gæster...


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 14/01/19 21:54

Spørgsmålet er bare, om ikke et stream kan være dårligt, at det kan påvirke spillernes præstation ude på banen negativt? Det er i hvert fald den teori jeg arbejder med pt..

Schick har været hæderlig, Olsen har haft et par (lidt for) vigtige redninger.

Ret tørt sparket ind..

Så er det vel også snart tid til Coric og Pellegrini (altså L. Pellegrini).

[Rettet af: Crap_Bag - 14/01/2019 - 22:34]


Seneste Nyheder

Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0


Roma v Parma
(25/05/19) 14 0


Sassuolo v Roma
(18/05/19) 23 1


Roma v Juventus
(11/05/19) 23 1


Genoa v Roma
(05/05/19) 0


Roma v Cagliari
(27/04/19) 1


Inter v Roma
(20/04/19) 42 1


Roma v Udinese
(13/04/19) 16 1


Sampdoria v Roma
(06/04/19) 31 1


Roma - Fiorentina
(03/04/19) 17 1