Login
Glemt password Opret bruger

AS Roma kommer til Danmark...

Kategori: Roma Club Danimarca

Kilde: as-roma.dk

Skrevet d. 22/12/18 11:57 af Andreas

...sådan da

Som mange sikkert ved, så har AS Roma's primavera hold (U19) trukket FC Midtjyllands ditto i 1/8-dels finalerne i årets UEFA Youth League.

Kampen spilles d. 20. februar kl. 14 på MCH Arena i Herning og i denne sammenhæng forsøger RCD at samle danske Romanisti, så vi i fællesskab kan se morgendagens Roma-stjerner på dansk grund.

For københavnere og sjællænder, tænker vi at arrangere en fælles togtur, mens vi opfordrer jyske fans til f.eks at arrangere samkørsel.

Vi har lavet et event på Facebook, til dem der er interesserede i kampen og det er også her at vi vil komme med opdateringer og informationer.

LINK TIL EVENT






7 kommentarer

asromadk
3083 indlæg.
d. 22/12/18 15:09

Måske noget bus, hvis der er mange der kommer fra Kbh?


JonasS
21 indlæg.
d. 23/12/18 11:10

Rædselsfuldt tidspunkt...må tage en fridag, og hive ungerne ud af skolen v. frokosttid.

Kunne være sjovt at lave et 'udebaneafsnit!?' Skal vi ikke koordinere så vi står samlet?


C. Panucci
12 indlæg.
d. 24/12/18 07:49

Jeg kører fra Sy'fyn.


Thyg0069
0 indlæg.
d. 24/12/18 15:37

Jeg kan tage en bilfuld med fra Varde/Esbjerg området


Wør3n
306 indlæg.
d. 26/12/18 14:14

Lyder fedt allesammen! Har I mulighed for at melde jer til på facebook-eventet? Jeg har skrevet til FCM, at vi kommer mellem 20 og 50 Romanisti til kampen og om vi må have bannere og flag med på stadion.

Kunne være sjovt at få et udebaneafsnit, men det er selvfølgelig op til FCM, hvor meget af stadion de vil åbne op til sådan en kamp. Ellers stiller vi os sammen på tribunen og skaber en fremragende stemning.

Mere info vil følge den kommende tid.

Håber I har haft en dejlig jul og lad os så få tre point mod i aften!!

1

Wør3n
306 indlæg.
d. 09/01/19 20:25

Opdatering. Vi får vores evt område på Faxe Kondi-tribunen. Hvor flag og bannere er mere end velkomne.

Vi er en gruppe, som tager toget 8.52 fra Københavns Hovedbanegård, så er vi i Herning omkring klokken 12 - kampstart kl 14 og som sagt er der gratis adgang til stadion.

Der er et event på facebook-siden, som I meget gerne må melde jer til på, sådan at jeg løbende kan holde FCM opdateret med hvor mange vi kommer.

/Søren


JonasS
21 indlæg.
d. 15/02/19 10:33

Har vi nogen som helst anelse om hvor mange vi bliver? Mange af tilkendegivelserne på fb skulle være FCM fans!?


Seneste Nyheder

Francesco Totti forlader klubben
(17/06/19) 0


Roma v Parma
(25/05/19) 14 0


Sassuolo v Roma
(18/05/19) 23 1


Roma v Juventus
(11/05/19) 23 1


Genoa v Roma
(05/05/19) 0


Roma v Cagliari
(27/04/19) 1


Inter v Roma
(20/04/19) 42 1


Roma v Udinese
(13/04/19) 16 1


Sampdoria v Roma
(06/04/19) 31 1


Roma - Fiorentina
(03/04/19) 17 1