Login
Glemt password Opret bruger

Milan v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 31/08/18 19:34 af Tottithorsen

EDF har rystet posen efter mandagens 3-3 opgør på Olimpico mod et reservespækket Atalanta hold

Aftenens startopstilling.

3-4-1-2 formation.

Roma: Olsen; Fazio, Manolas, Marcano; Karsdorp, De Rossi, Nzonzi, Kolarov; Pastore; Schick, Dzeko

Ud er røget de to unge italienske midtbanespillere Pelligrini og Cristante.

Debut til Marcano. Karpsdorp erstatter Florenzi som er skadet.






38 kommentarer


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/08/18 21:21

Fazio er slet ikke tilstede i denne sæson. Hold op, hvor har han været elendig.

Fazio ud: ind med Kluivert.

Gå tilbage til 4-2-3-1, hvilket fungerede superb med mod Atalanta i 2.halvleg.


asroma87
790 indlæg.
d. 31/08/18 21:23

Hvorfor dog gå fra en 4-2-3-1 som fungerede helt kanon i sidste kamp til en 3-5-1-2? Det fatter jeg simpelthen ikke

Ud med Fazio, ind med Kluivert og så tilbage til 4-2-3-1

Spillerne ser jo slet ikke tilpasse ud i den nuværende formation


Lund
227 indlæg.
d. 31/08/18 21:29

Det er svært at blive klog på EDF. Anden halvleg mod Atalanta spiller vi langt bedre efter skiftet til 4-2-3-1. I stedet for at starte i den formation i den næste kamp, så skal vi prøve en ny konstellation med 3(5) forsvarer, hvor vi er tyndest besat.

Resultatet er det samme som sidst. Vi er en undskyldning for et hold, der ikke kan etablere et sammenhængende opspil, men i stedet smider den ene efter den anden bold væk over kanterne.

Skift nu til 4-2-3-1 og få flere folk på banen, der kan spille fodbold. Med det her kommer vi ingen vegne. Der er så lidt kvalitet og farlighed på banen.

Milan spiller som et hold, der er milevidt foran og i meget bedring forfatning end os trods kun at have spillet én kamp...

Kom nu EDF...

[Rettet af: Lund - 31/08/2018 - 21:33]


Lund
227 indlæg.
d. 31/08/18 21:36

Nu tager han dælme den forkerte forsvarsspiller ud og den forkerte kant ind...

Jeg kan snart ikke mere EDF.


asroma87
790 indlæg.
d. 31/08/18 21:37

Hahahaha skulle lige til at skrive det

EDF - sikke en fejl


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/08/18 21:38

Jeg er målløs. Hvad sker der for Marcano bliver pillet ud?

[Rettet af: Lamela - 31/08/2018 - 21:47]


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/08/18 21:51

Lol.. så Fazio af alle spillere.


asroma87
790 indlæg.
d. 31/08/18 21:52

Hahahahah Fazio!!!!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/08/18 21:52

Lol.. så Fazio af alle spillere.


Lund
227 indlæg.
d. 31/08/18 21:52

Haha, Karma i min retning. Men det var på tide Fazio satte en fod rigtigt.

Kom så drenge - nu er vi med og i den rigtige opstilling.


Lund
227 indlæg.
d. 31/08/18 21:53

Ej Olsen.... Det kan du ikke mene


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/08/18 21:53

Offside?


Lund
227 indlæg.
d. 31/08/18 21:55

Puha Olsen!


asroma87
790 indlæg.
d. 31/08/18 21:58

Hva fanden laver tosse Olsen ved Higuains fri løber... shiiit


asroma87
790 indlæg.
d. 31/08/18 22:01

Øv havde håbet på Coric i stedet for Cristante

Cristante ser virkelig klodset ud i sine bevægelser


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 31/08/18 22:05

Olsen er jo værre end Bambi på glat is.
Vi skal vel tilbage til Goicoechea sidst vi havde så dårlig én målmand.


Lund
227 indlæg.
d. 31/08/18 22:10

nej nej nej, hvad sker der nu?!?!? Vi skal ikke have Santon på banen, hvad gavn skulle det gøre. Karsdorf har gjort det fint.


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/08/18 22:11

Nu skal vi også have en tilskuer på banen.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 31/08/18 22:13

Olsen, Fazio og Santon i bagerste kæde.
Det er jo næsten dømt til at gå galt altså


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/08/18 22:21

Beklager, hvis jeg er ekstra negativ i dag. Hold nu op, hvor er det uinspirende bold vi leverer.
Cristante har været forfærdelig.

Venter bare på en Higuain/ Cutrone mål efter Fazio og Olsen støder sammen og efterlader en fri bold til dem.

[Rettet af: Lamela - 31/08/2018 - 22:24]


Lund
227 indlæg.
d. 31/08/18 22:30

Puha. Hård nød at sluge ikke mindst for Nzonzi

Nu har vi opstillingen, så skal vi bare finde ud af at bruge de rette spillere. Lige nu er det ikke Fazio, Santon, Cristante eller SES. Måske ej heller Olsen og Kolarov.


59971Cools
471 indlæg.
d. 31/08/18 22:31

Hold nu kæft...........


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/08/18 22:32

Skidt af Nzonzi, taber bolden på det eneste sted på banen, han ikke burde. Måske os hans eneste fejl i hele kampen. Så må man bare sige, konsekvent afstaffet af Milan.


Lamela
1793 indlæg.
d. 31/08/18 22:33

Og.. hvor har Cristante været et bust..


Montella9
195 indlæg.
d. 31/08/18 22:34

Av av hvor er vi langt fra sidste sæsons niveau. Men sådan er det når man skifter så meget i truppen. Vi er desværre svækket i forhold til sidste sæson. Man har valgt at satse på fremtiden i stedet for at bygge videre, og solgt profiler for at få en bredere trup. Men kvaliteten i start 11 er ikke på højde med sidste år.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/08/18 22:34

Man bliver sgu så træt af det hold.
Næste gang spiller vi vel 3-6-1 bare for st prøve noget nyt. EDF kan jo ikke se en skid ud af de glas!! Raus


asroma87
790 indlæg.
d. 31/08/18 22:37

EDF må virkelig tage de sidste 2 kampe på sin kappe! Enten er manden komplet idiot eller ekstremt stædig. Spil nu med den fucking 4-2-3-1

Santons indskiftning skabte totalt kaos i vores højre side og hvorfor kom Under ikke ind i stedet for Schick.

Og hvorfor Marcano ud og El Sharaawy ind?

Seriøst det har virkelig sejlet de sidste 2 kampe.

Hvorfor spiller Coric og Kluivert ikke?

Der er et hav af ting man kan undre sig over.

EDF er helt ude og skide!

Jeg savner Strootman, Radja og Alisson

1

[Rettet af: asroma87 - 31/08/2018 - 22:39]


asroma87
790 indlæg.
d. 31/08/18 22:44

Denne opstilling:

Olsen
Karsdorp-Manolas-Marcano-Kolarov
Nzonzi-De Rossi
Under-Pastore-Kluivert
Dzeko

Havde vi startet sådan, havde vi vundet den kamp

[Rettet af: asroma87 - 31/08/2018 - 22:44]


Montella9
195 indlæg.
d. 31/08/18 22:49

Ja det ville være en logisk opstilling. Er dog ikke imponeret af pastore udover det fine mål.


asroma87
790 indlæg.
d. 31/08/18 22:54

Heller ikke mig! Vi sku ha købt Hakim Ziyech i stedet for

Monchi har desværre smadret holdet og klubben fuldstændigt! Tænkt at erstatte Alisson, en af verdens bedste målmænd med Robin Olsen! Det er jo komplet håbløst

Og med den retarderede træner vi har, så ser det sort ud.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/08/18 22:54

Pastore er ikke i form. Nzonzi er ikke i form. Dem har jeg tålmodighed med, det har jeg til gengæld ikke med EDF.
Kæft en amatør af en træner. Hent Capello
EDF smadrer holdet ved at skifte formation hele tiden. Spil nu bare med 4-2-3-1
Idiot.
Desværre har han lang snor pga cl eventyret sidste år selvom han sørgede for vi tabte 5-2 i Liverpool. Fjols.
Sætter Sharaawy ind? Kluivert/under havde gjort ondt med deres fart.
Cristante er helt væk. Han er ung og italiener så han skal have lidt tid.
De næste 6-7 kampe er bløde modstandere inkl Lazio


asroma87
790 indlæg.
d. 31/08/18 22:57

Lad os skifte EDF ud med Conte nu! En gang for alle. Uden en verdensklasse træner, bliver vi aldrig mestre


mexes
1753 indlæg.
d. 31/08/18 23:19

Kan godt følge dig, asroma87. Conte er en bevist træner. EDF virker som om, at han føler sig presset.
Vi har spillet 3 dårlige kampe. Skuffende kamp idag, forfærdeligt at smide det fine point så sent. Men fortjent. Crisante har været elendig so far.


Manne
0 indlæg.
d. 01/09/18 12:46

Vil også gi asroma87 ret i at hvis vi stillede med den opstilling, så havde vi ikke tabt den kamp. Det er sten sikkert! EDF har også været ude og sige at han tager nederlaget på sin kappe. Syntes også man kunne se at spillerne ikke følte sig tilpasse. Hvorfor ikke stille med det stækeste hold? Og spille 4-2-3–1, som holdet fungerer bedst med? Istedet for at prøve alt muligt andet! Klart det skaber forvirring! Vi gjorde Milan meget bedre end de er.


edograpa
0 indlæg.
d. 01/09/18 13:51

Jeg har sagt det før og siger det en gang til, Roma er et middelmådigt hold uden de store midler til at hente de kvalitetsspillere som andre store hold er i stand til. De spillere som kommer til Roma er enten nogle der betragter opholdet i Roma som en overgang til et bedre hold, eller nogle der skal lige hente de sidste penge i deres karriere. Med de spillere Roma har er det helt ligegyldig om træneren hedder EDF eller Conte eller noget helt tredje. Jeg synes, at det var en fantastisk bedrift at nå så langt i CL i sidste sæson. I stedet for at brokke sig skulle I hellere acceptere det faktum, at klubben aldrig vinder mesterskabet fordi hverken midler eller materialet er til stede. I skal støtte holdet fordi de gør de bedste de kan under omstændigheder, men at komme med udbrud, at man hader den ene spiller efter den anden er helt tåbeligt. I er flok svagpisser.


mexes
1753 indlæg.
d. 01/09/18 14:34

Uenig. Vi har startet sæsonen både pointmæssigt - og især spillemæssigt dårligt. Men vi har på ingen måde et middelmådigt hold i min optik. Vi har et godt hold.
Vi kan diskuterer middelmådighed på enkelte positionen, men som helhed en stærk trup.

Forstår ikke Kluivert ikke fik spilletid igår? Hans to indhop har været rigtige gode. Crisante er godt nok startet sin karriere i Rom skidt.

Alt i alt, så har vi fået en skidt start, men også med 3 svære kampe. Så landsholdspausen kommer fint nu. (Selvom man ville ønske vi kunne vaske gårsdagens kamp væk hurtigt).

Håber inderligt, at vi begynder at spille 4-3-2-1 fra nu af. Holdet passer bedst sådan.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/09/18 15:46

Nzonzi's mål burde ikke være annulleret.
Han bliver ramt på hånden men ubevidst så det er bold til hånd men som under VM er alt hands - det er skidt !


Lamela
1793 indlæg.
d. 02/09/18 22:16

Rammer den ikke et par gange på hans arme? Hvis ikke den rammer den hans arm 2. Gang (venstre) ville bolden ikke have ligget til et perfekt skud på mål.

Den er god nok i mine øjne.


Seneste Nyheder

Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 36 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0


Optakt: Roma - Atalanta
(26/08/18) 51 4


Optakt: Torino - Roma
(18/08/18) 27 3


Roma og Liverpool er enige om Alisson
(18/07/18) 30 0


Nainggolan-skilsmissen kommer nærmere
(13/06/18) 10 0


Sky: Roma og Atalanta enige om Cristante
(06/06/18) 11 0


Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0