Login
Glemt password Opret bruger

SPAL - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 21/04/18 13:35 af Tottithorsen

Fokus må være nøgleordet op til kampe. Kl 15 ude mod SPAL da vi som alle forhåbentlig ved skal møde Liverpool tirsdag aften på Anfield i den første semifinale kamp i Champions league og denne kamp fylder nok 100% i spillernes hoveder.
Det er stadig utrolig vigtigt med 3 point idag så vi kan holde Inter efter os. Inter møder Chievo ude imorgen så hent en sejr og læg pres på spalettis tropper...

Romas forventede 11:

Alisson
Peres Fazio Jesus Silva
Gonalons Pelligrini Nainggolan
Ünder Dzeko SES






12 kommentarer

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/04/18 14:31

Roma: Alisson; Bruno Peres, Fazio, Manolas, Silva; Strootman, Gonalons, Pellegrini; Nainggolan, El Shaarawy; Schick


JonasS
21 indlæg.
d. 21/04/18 15:00

Nogen der ved hvorfor de alle har rød farve i hovedet?

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/04/18 15:08

Kampagne for vold mod kvinder


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/04/18 15:16

Tagliavento har allerede mistet grebet.
Tynde gule kort og lille straffe til SPAL samt en klar fordel Roma blev frataget.
Første 15 min lige så sløve som jeg havde frygtet


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/04/18 15:50

Kæft hvor er Roma pisse uskarpe.
4-0 havde ikke været ufortjent.
SES skal videre til sommer!


JonasS
21 indlæg.
d. 21/04/18 15:51

Så flå dog El Shaarawy ud, og smid Antonucci ind!!

[Rettet af: JonasS - 21/04/2018 - 15:51]


59971Cools
471 indlæg.
d. 21/04/18 16:23

Kan kun følge med på Livescore, men 2 mål af Schick? :-)
Spiller han godt? Det vil jo være super fedt hvis vi faktisk kan få ham i gang nu og have et reelt godt alternativ til Dzeko som ikke blivre yngre og som virker til mest at præstere i de store kampe? :-)


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 21/04/18 16:25

Spiller fint. God energi og ok løb. Første mål er et langskud fra Nainggolan han retter svagt af, men som ville være gået ind uden afretning. Andet mål et meget fint løb og flot hovedstød tæt på mål fra en hjørnesparkskombination.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/04/18 16:39

Mon ikke Schick laver en "Kane" og gør krav på det mål? ;)


59971Cools
471 indlæg.
d. 21/04/18 16:45

Hos mig står han registreret som målscorer for 2 og 3-0 målet. og det første som selvmål? :-)


mexes
1753 indlæg.
d. 21/04/18 17:10

Schick får 2 mål til kontoen idag. Det første er jo Ninjas mål ene og alene, men han rammer den på vej ind. Det andet mål er han lidt mere involveret i, trods alt!

Men dejlig med en let sejr, som vi ikke skulle løbe meget efter. Fin optakt til tirsdag.

Tottithorsen
Mon ikke Kane selv gør krav på målet? ;)

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/04/18 17:35

Schick har efter kampen sagt han ikke rør bolden på Nainggolans skud...


Seneste Nyheder

Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0


Optakt: Roma - Atalanta
(26/08/18) 51 4


Optakt: Torino - Roma
(18/08/18) 27 3