Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Torino

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 09/03/18 14:22 af

Calcio i Italien har haft en barsk uge efter søndagens frygtelige tragedie, hvor Astori blev fundet død i hotelsengen inden kampen mod Udinese og alle kampe blev efterfølgende aflyst.....
En mand i absolut topform. Især i Italien testes alle i hoved og røv for evt. hjerteproblemer og alligevel kan det ske at et menneske får en blodprop i hjertet imens man sover.
Dybt tragisk!!!
Torsdag blev Astori bisat i Firenze, hvor alle klubber var repræsenteret blandt andet var De Rossi, El Sharaawy, Naingollan, Totti og Florenzi forbi for at vise deres respekt.
Juventus havde også sendt nogle spillere afsted som i øvrigt blev applauderet af de mange fremmødte Fiorentina fans.
Dejligt at se at fodbold intet betyder i denne sammenhæng.

Det er vedtaget af det italienske fodboldforbund at der skal afholdes 1 minuts stilhed inden kampen samt #13 Astori vil stå på alle spillernes trøjer....

Kampen i aften giver Roma mulighed for at få en kærkommen revanche efter det forsmædelige exit i Coppa Italia hvor Torino hentede en 2-1 sejr på Olimpico. Selvtilliden bør være der efter den forrygende 4-2 sejr ude over titelaspiranterne fra Napoli i sidste weekend.
En fantastisk sejr!!

Roma har som bekendt en meget vigtig CL kamp på tirsdag hvor vi skal forsøge at hente en 1-2 hjemme mod Shaktar Donetsk, så det forventes at EDF roterer lidt på holdet i aften.

2 spillere er ude med karantæne - Fazio og Dzeko.

Defrel og Karpsdorp er ude med skader.

Mine forventede 11:

Alisson
Peres Manolas Jesus Kolarov
DDR Strootman
Ünder Florenzi SES
Schick

Kampen kan ses på Il Locale eller TV3 Max

God weekend








17 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 09/03/18 17:36

Lad os da for Guds skyld håbe at Peres starter ude! Kunne være sjovt at se Jonathan Silva starte inde


asroma87
790 indlæg.
d. 09/03/18 19:47

Dagens opstilling:

Alisson
Florenzi-Manolas-Jesus-Kolarov
Radja-De Rossi-Strootman
Under-Schick-El Shara


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/03/18 21:05

Skræmmende med gult til DDR efter 7 min


asroma87
790 indlæg.
d. 09/03/18 21:34

Skræmmende at en fodboldkamp kan være så kedelig

1

Lamela
1793 indlæg.
d. 09/03/18 21:40

Synes nu ikke, det er en kedelig kamp. Langt fra endda. Men, der er kun et hold på banen med ideer, og det er Ikke Roma.

Torino giver dog kampen noget liv, de har flere variationer i deres offensive display. Roma har indtil videre haft 20-25 indlæg eller spil i luften mod Shick. Der er chanceløs mod de hovedstøds stærke centerbacks.


JonasS
21 indlæg.
d. 09/03/18 21:45

Bør Roma spilles i smadder på hjemmebane af middelmådige Torino...??


Lamela
1793 indlæg.
d. 09/03/18 21:46

Venter bare på Torino scorer og Roma går tilbage til Rudi Garcia mode.

[Rettet af: Lamela - 09/03/2018 - 21:47]


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/03/18 21:50

Godt nok skidt fodbold. Vi har vel 0 réele afslutninger?


Lamela
1793 indlæg.
d. 09/03/18 21:54

Jeg har talt en halv (Cengiz) i 1.halvleg.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/03/18 22:01

Hvem skal det kreative komme fes med 3 defensive midtbane spillere?? Hjemme v Torino. Ligner kampen mod Sampdoria.
Derfor vi var gode mod Napoli hvor vi ikke skulle skabe kampen.
Ynk


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/03/18 22:03

Gol! Super ball fra Florenzi. Forhåbentlig mere underholdning nu.


Lamela
1793 indlæg.
d. 09/03/18 22:03

Hold kæft, et grimt mål, ufortjent mål, men fuck det. Jeg tager det hele med. Minder meget om Spurs-Juve kampen. Torino spilstyrende, Roma heldig og effektiv.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/03/18 22:04

Vores græske bomber!!


asroma87
790 indlæg.
d. 09/03/18 22:06

Meget sigende at en forsvars spiller scorer vores mål, for vores offensiv er helt væk!

El Shaarawy er virkelig dårlig...lille, langsom, kan ikke sætte en mand! Han bidrager ikke med noget overhoved


Lamela
1793 indlæg.
d. 09/03/18 22:11

Hvis Ninja bare 70% af formen fra sidste sæson, så kommer 3. pladsen sikkert i hus.

Ligenu, vil jeg hellere se en Gerson ligge ind Shick.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/03/18 22:25

DDR !!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 09/03/18 22:42

Flot flot Roma kontra. Men på trods af 3-0 sejr, så er jeg ikke særlig besejret ober holdet og sejren. Offensiven/angriberne har været elendig og de har ikke budt ind med en eneste afslutning inden for rammen.

Edit: til EDF’s forsvar, skal han have ros for at smide Ninjaen længere frem i 2.halvelg, hvor Roma begyndte at presse torino længere tilbage, hvilket i sidste ende resulterede i 2 assist til ham.

[Rettet af: Lamela - 09/03/2018 - 23:21]


Seneste Nyheder

Nainggolan-skilsmissen kommer nærmere
(13/06/18) 10 0


Sky: Roma og Atalanta enige om Cristante
(06/06/18) 11 0


Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2


SPAL - Roma
(21/04/18) 12 0


Roma - Genoa
(18/04/18) 13 0