Login
Glemt password Opret bruger

Juventus v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 23/12/17 09:20 af Tottithorsen

Lillejuleaften byder på intet mindre end et klassisk opgør mellem de sidste 6 års mestre Juventus som tager imod den evige 2'er AS Roma
En kamp som Juve desværre plejer at vinde. Roma har ikke vundet i Torino siden 2010 hvor John Arne Riise sikrede en 2-1 sejr med en sen scoring i det 93 minut. Iøvrigt en kamp hvor Buffon fik rødt kort. Buffon er ikke med i aften pga en skade så det bliver et gensyn med den polske keeper Szeszny som vogtede buret for Roma de 2 seneste sæsoner med stor succes.
Lad os håbe vi er kyniske i aften for det har knebet gevaldigt med at fånettet til at blafre på det seneste.
1-1 v Genoa. 0-0 v Chievo. 1-0 v Cagliari
Og 1-2 nederlag v Torino i C.I
Med 2 brændte straffespark og et hav af misbrugte chancer.
Dzeko har blot scoret én gang i de sidste 13 kampe og ligner en mand der er træt af at spille fodbold!!
Utroligt det er den samme spiller som var verdensklasse i Champions league mod Chelsea og scorede måske årets mål da han helflugtede bolden ind på en fremlægning af Fazio

Problemet med midtbanen er at der ingen kreativitet er. Dem vi har kan løbe solen sort men skaber intet. Flytter bolden videre men kan ikke sætte en modstander eller lave den afgørende aflevering.
Det bliver meget op til Perotti at drible 5-6 mand før vi bliver farlige...

Juventus ligner sig selv igen efter en lidt famlende start på sæsonen. "Tykke" har fundet målet igen og defensiven ser igen stærk ud. Dybala vågnede igen forleden og er med fra start så romerne skal være mere end klar hvis der skal point med hjem.
En kamp der vil vise hvor langt Roma er i uendeligheds-projektet
Vinder Roma vil vi have samme antal point som Juventus og ligge helt med fremme og det endda med én kamp mindre spillet da vi fortsat har en udekamp i hånden v Sampdoria

EDF har rystet julesækken og valgt følgende 11 glubske ulve

Allisson
Florenzi Manolas Fazio Kolarov
Strootman DDR Ninja
El Sharaawy Dzeko Perotti

Jeg håber på en præstation hvor vi viser nogle boller og viser hvem der er mænd!!

Ellers aflyser jeg juleaften med familien :)









1

15 kommentarer

Sofus
1910 indlæg.
d. 23/12/17 17:10

Rimelig irriterende tidspunkt at ligge så stor en kamp. Tidlig julegave fra Sassoulo som slog Inter 1-0 tidligere på dagen!


P.Totti
953 indlæg.
d. 23/12/17 21:07

Hvad sker der for vores passive forsvar ved målet. Til grin Fazio!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/12/17 21:11

Vi sejler. Rødt til DDR inden pausen?


P.Totti
953 indlæg.
d. 23/12/17 21:12

Tydeligt at Fazio har tjent en lille skilling før kampen. Shit det bliver en lang aften.0


Lund
227 indlæg.
d. 23/12/17 21:35

Puha hvor er de meget bedre! Strootman er ingen Pjanic, og Dzeko er ikke ung mere - foretag nu det uundgåelige skift med Schick.

Kom nu vis nu noget i anden halvleg på trods af alt vores snak i ugens løb, så ligner vi et hold, der er dårligt forberedt til denne udfordring.

[Rettet af: Lund - 23/12/2017 - 22:01]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/12/17 22:05

Pjanic styrer den midtbane for vildt.
Få nu DDR ud og sæt Pelligrini ind
El Sharaawy ud og Schick ind


AndersRoma
831 indlæg.
d. 23/12/17 22:41

Den brænder du bare ikke Schick.....


Montella9
195 indlæg.
d. 23/12/17 22:42

Nej er helt færdig. Hvordan kunne han brænde den


Lund
227 indlæg.
d. 23/12/17 22:43

Det havde ikke været fortjent, men hvor er det dog utroligt, at vi ikke evner at straffe dem. Hvor mange chancer skal vi bruge?


Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 23/12/17 22:43

Hvor store chancer vil i have???? Amen for helvede hvor er det bittert. Vi har simpelthen de ringeste angribere i Serie A. Et point have været fortjent idag synes jeg, men nej nej- vi kan jo åbenbart ikke score, kun hvis vi har 100 chancer.


asroma87
790 indlæg.
d. 23/12/17 22:45

Puha Schick... men havde Dzeko scoret? Eller nogle af de andre Roma spillere? Nok ikke

Kunne være fedt at gå væk fra 4-3-3 til 4-2-3-1

Jeg tror midtbanen vil blive mere kompakt med 2 midtbanespillere der ligger fast i midten. DDR er tit alene derinde fordi Kevin og Radja flagrer meget rundt.

Det er bekymrende at vi kun kan få chancer når Juventus lavede fejl


Totti.10
17 indlæg.
d. 23/12/17 22:45

Nu bliver det endnu sværere at få gang i Schick...


mexes
1753 indlæg.
d. 23/12/17 22:46

Er normal rimelig rolig verbalt, når Roma spiller. Men Schick fik sig en verbal omgang nu. Det er simpelthen ikke godt nok. Den afbrænder vil sidde i mig i årevis. Vil ønske vi kunne sende ham retur. Han bliver aldrig de rekord mange penge værd.
Så bittert, selvom resultatet selvfølgelig ikke er spor ufortjent. Og selvfølgelig lige Szczesny, som redder Juve...

God jul, folkens

1

[Rettet af: mexes - 23/12/2017 - 22:46]


DeRossi16
350 indlæg.
d. 23/12/17 22:52

Benatia scorer, Pjanic spiller en vild kamp og klart MOM og polakken redder dagen for dem. Gad vide hvem vi sælger til dem næste gang?

God jul


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/12/17 23:53

Og om et par uger taler spillerne om vi kan vinde scudettoen !!
Drop snakken og vis det på banen istedet

Schick ?! Rystende


Seneste Nyheder

Cagliari v Roma
(08/12/18) 14 1


Champions League: Roma - Real Madrid
(26/11/18) 18 0


Nyt stamsted i København !
(15/11/18) 0


Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0