Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Qarabaq

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 05/12/17 11:25 af Tottithorsen

I aften går det løs - 6. og sidste spillerunde i CL puljen, hvor Giallorossi tager imod Qarabaq som ligger håbløst sidst i puljen og intet har at spille for, derimod kan de spille frit uden at være ramt af nerver. Det gælder ikke for Roma som har alt at tabe.
Der skal hentes 3 point for at være sikker på videre avancement så vi ikke skal skæve til London og Stamford Bridge hvor gruppens anden kamp spilles. Her tager Chelsea imod Atletico Madrid.

Henter vi 3 point er vi videre men går vi hen og taber er vi afhængige af Chelsea som så samtidig ikke må tabe til madrilerne.
Er det scenariet er vi ude af CL og fortsætter "eventyret" i Europa League. Men som nævnt kan vi selv afgøre det hvilket må siges at være et drømmescenarie for os...

At have hjemmebane mod et upåagtet mandskab fra Aserbadjan for videre avancement, så kan det diskuteres om det er vigtigt at hente 1. pladsen i gruppen med tanke på vi fx kan trække Bayern München...

Det fantastiske ved Roma er jo at man "aldrig" ved hvor man har dem... Lad os håbe vi hurtigt kommer foran så der ikke "går nerver i den" og skelen til London så vi "kan spille på et resultat". Vi bør kunne slå Qarabaq uden at ryste på "fødderne".

Skrækscenarie er vi kommer bagud og Chelsea også kommer bagud...
Så vil der måske gå panik i holdet! Lad os håbe det ikke sker.

Nyhed:

I ugens løb har Monchi sikret Manolas en forlængelse af kontrakten som nu løber til år 2022!

De forventede 11 gladiatorer:

Alisson
Florenzi Manolas Fazio Kolarov
DDR Strootman Naingollan
El Sharaawy Dzeko Perotti

Kampen kan ses på Il Locale eller ViaPlay Sport
Kickoff kl. 2045











1

30 kommentarer


Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 05/12/17 18:53

Jeg er på vej til stadion i den famøse Roma sporvogn !! :)

Forza Roma

2

Lund
227 indlæg.
d. 05/12/17 19:57

Aftens første gode nyhed er en realitet! Lad det gerne blive fulgt op af en anden god nyhed på banen.

http://romapress.us/2017/12/05/live-conferenza-dei-servizi/

https://www.football-italia.net/113829/official-stadio-della-roma-all-clear

[Rettet af: Lund - 05/12/2017 - 19:59]


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 20:13

Vigtig vigtig nyhed!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/17 21:04

Nervøs kamp


Lund
227 indlæg.
d. 05/12/17 21:13

Dzeko er jo ikke med.


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 21:15

Meget nervøs kamp. Dzeko mistimede flere gange. Perrottis sidste touch har været skidt. Kæft Qarabag er et lorte hold. Blandt de dårligste i CHL nogensinde.


Lund
227 indlæg.
d. 05/12/17 21:25

Puh jeg sidder med en dårlig følelse. Næsten 40 minutter spillet og vores største chancer har enten trillet ind til målmanden eller røget 5 meter over mål.


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 21:28

Pulsen kører på højeste, og Dzeko bliver ved med at løbe i offside. Christ, Kom nu Roma!!!


Lund
227 indlæg.
d. 05/12/17 21:28

Skift Dzeko, amen han ligner jo ikke en, der kan score, om så målet var tomt.


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 21:36

Qarabag ofre sig maks. for et x i en kamp, der ikke betyder en skid for dem.


Lund
227 indlæg.
d. 05/12/17 21:37

Nogen der gider fortælle Dzeko, at vi spiller om CL avancement og ikke videre deltagelse i campingturnering. Manden virker jo som om, det rager ham. Han har vel dårligt haft en sprint i hele første halvleg.

Føj en første halvleg han har spillet. Strootman viser til gengæld dejlig vilje.

[Rettet af: Lund - 05/12/2017 - 21:42]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/17 21:54

Hæ Hæ Lund spot on!! Dzeko er fanme på månen. Tag ham ud!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 21:58

Vi har skidt målmanden varm, så det bliver en laaang aften. For satan da. Atletico på stolpen!!


Lund
227 indlæg.
d. 05/12/17 21:58

Tak og lidt vigtigt, at det ikke lykkes for Dzeko i første omgang. ;)


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 21:58

Jaaaaaaaaa!!!!

Elendig afslutning af Dzeko!!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 22:01

Puha Atletico foran i London.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/17 22:05

Ja det er ikke spænding der mangler


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 22:09

Det er ikke bosnierens aften, erstat ham med Schick Difra!


Lund
227 indlæg.
d. 05/12/17 22:11

Nu kan den vel ikke gå længere. Få ham nu ud!


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 22:17

Det fatter jeg ikke. ElShaa har sammen med Strootman været vores bedste. Han ser tilmed ikke træt ud.


Lund
227 indlæg.
d. 05/12/17 22:35

Jeg mangler ord nu....


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 22:42

Tillykke drenge, dejlig dag at Roma fan i.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/17 22:42

Min MOM er Dzeko


JonasS
21 indlæg.
d. 05/12/17 22:48

Alle medier har Chelsea som gruppevinder - er det ikke indbyrdes opgør der afgør placering ved pointslighed??


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/17 22:51

Roma er 1’er. Vi er bedst indbyrdes.
Nu må lodtræknings guderne godt være med os. Vi skal for alt i verden undgå Real & Bayern. Mod de øvrige, burde der muligheder i. Gerne Basel eller Porto/Leipzig.

1

AndersRoma
831 indlæg.
d. 05/12/17 22:51

Roma er videre som vinder af gruppen!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/12/17 10:33

Kære julemand

Jeg ønsker mig en ny angriber til AS Roma der kan bevæge sig, er engageret og ved hvor målet står

Kh Francesco Totti


Lamela
1793 indlæg.
d. 06/12/17 11:30

Dzeko er fin nok som han er, vi mangler bare en vice Dzeko. I går var det tydeligt, han var løbet tør for kræfter. Han er ellers en angriber der deltager meget både i det opbyggende og presset. Han behøver noget hvil, ligesom Kolarov.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/12/17 18:34

Det er jo derfor vi har købt Schick


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 07/12/17 17:56

Fun fact:
- AS Roma have kept a clean sheet in three of their six Champions League games this season – as many as they had in their previous 39 games in the competition.
- goal.com

Det siger vist lidt om det fundament Di Francesco har stablet på benene..


Seneste Nyheder

Roma v Cagliari
(16/12/17) 0


Roma v Qarabaq
(05/12/17) 30 1


Atletico Madrid v Roma
(22/11/17) 19 0


Roma v Lazio
(18/11/17) 11 1


Roma v Bologna
(28/10/17) 14 0


Roma v Crotone
(24/10/17) 30 0


Chelsea v Roma
(18/10/17) 35 0


Optakt: Milan v Roma
(01/10/17) 1


Optakt: Qarabag-AS Roma
(26/09/17) 23 0


Optakt: AS Roma - Udinese
(23/09/17) 12 0