Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Lazio

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 18/11/17 14:28 af Tottithorsen

Serie A er igang igen efter landskampspausen hvor Italien på katastrofal vis ikke formåede at kvalificere sig til VM efter 0-1 samlet til Sverige. Det kostede naturligvis Ventura jobbet som træner. Besynderlige dispositioner forleden hvor Darmian spillede venstre midt. Sharaawy og Insigne sad på bænken og kunne have bidraget med meget mere...
Florenzi spillede CM som også er lidt uvant for ham

Nok om det!

Roma figurer som hjemmehold idag. Havde næsten været en sikker sejr hvis vi var udehold i og med giallorossi har henter 12 sejre i træk på udebane.

Nainggolan meldes klar. Det samme gør immobile desværre efter det slag han fik forleden

Kampen starter kl 18 og kan ses på canal9 eller il locale






1

11 kommentarer

Sofus
1910 indlæg.
d. 18/11/17 17:13

Alisson
Florenzi - Manolas - Fazio - Kolarov
Nainggollan - De Rossi - Strootman
Perrotti - Dzeko - El Shaarawyy

Stærkeste opstilling i min optik - forza Roma!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/11/17 19:04

Fredelig 1. halvleg. Kom så !


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/11/17 19:10

Perotti! Fortjent!


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/11/17 19:12

NINJAAA!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/11/17 19:31

Kæft hvor er det tåbeligt Manolas


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/11/17 20:01

Smukt?! Kontrolleret. Stærkt af EDF at gå til 3 (5) i bagkæden.
Min MOM var med afstand naingollan
Vigtig sejr. Nu er vi kun 2 point efter Napoli. Fanme godkendt.



Lamela
1793 indlæg.
d. 18/11/17 20:08

Puha, sådanne afslutninger er ikke godt for mit blodtryk. Torskedumt af Alisson for at sætte forsvaret i en svær situation ved straffe. Jeg ved ikke Florenzi havde været først bolden, hvis ikke Manolas havde forsøgt sig. Der kom et lyseblå ind mod bolden samtidig.

Anyway super smuk sejr. Hvor begge hold spillede en særdeles stærk taktisk 1.havleg, indtil Roma åbnede op og fik lavet 2 hurtige mål.

Jeg kan huske, i Spa tiden, lukkede vi mange mål i starten af kampene, fordi vi angreb til tider hovedløst. Det sker ikke mere.

Vi spiller styrende og kontrolleret. Dog kunne man se, vores defensiv var til at tale med sidst i kampen, da Lazio pressede på til sidst.

Vi mangler også et alternativ til Dzeko, så han ikke bliver spillet i stykker.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/11/17 20:35

Synes nu defensiven stod stærkt i slutningen af kampen. Mere usikkerhed i starten.
Ja Allisson skal have den bold. Parolo lå og lurede men var næppe kommet først på den
EDF har sgu forvandlet Roma til en enhed hvor alle kæmper for hinanden og alle i truppen bidrager. Lækkert!!
Har før kritiseret Dzeko hvor i ikke har været enige men lige nu mangler han selvtillid. Stor og tung igen idag.
Tror ikke på det. Defrel kan vel aflaste ham af og til..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/11/17 22:54

Eller hent Sanabria hjem? Nr 4 på topscorerlisten i la liga

1

AndersRoma
831 indlæg.
d. 19/11/17 16:50

Eller hent Salah hjem.. Nr 1 på topscorerlisten i Premier League :'(

Fantastiske Doria! Juventus er overvurderet i år.


Montella9
195 indlæg.
d. 20/11/17 10:01

Hvad koster det at hente Sanabria hjem?


Seneste Nyheder

Roma v Cagliari
(16/12/17) 0


Roma v Qarabaq
(05/12/17) 30 1


Atletico Madrid v Roma
(22/11/17) 19 0


Roma v Lazio
(18/11/17) 11 1


Roma v Bologna
(28/10/17) 14 0


Roma v Crotone
(24/10/17) 30 0


Chelsea v Roma
(18/10/17) 35 0


Optakt: Milan v Roma
(01/10/17) 1


Optakt: Qarabag-AS Roma
(26/09/17) 23 0


Optakt: AS Roma - Udinese
(23/09/17) 12 0