Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Bologna

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 28/10/17 07:33 af Tottithorsen

Bologna gæster Stadio Olimpico lørdag aften med et 1-2-nederlag i bagagen efter at de tabte hjemme til Lazio. Samtidigt er det et specielt opgør for EDF, da hans søn spiller for Bologna.

Roma har vundet de seneste 2 opgør 1-0. Først ude mod Torino og senest hjemme mod upåagtede Crotone, hvor romerne igen ramte stolpen et par gange. Dette har desværre været en tendens i denne sæson, da
stolpen har været i vejen 3 x mod Inter, 2 x mod Napoli og senest 2 x mod Crotone.

Drømmescenariet må være en stille og rolig sejr, hvor Roma ikke spiller sig fuldt ud, da Chelsea gæster Rom i næste uge i et vigtigt Champions League opgør!

Rick Karpsdorp udgik forleden med en skade som desværre viste sig at være endnu en ACL skade til en Roma spiller. Pilen peger på den fysiske stab som Pallotta har valgt og denne stab meldes i medierne på vej ud til sommer.
Medierne undre sig også over at Roma og kun Roma rammes af så mange ACL skader. Det er ikke normalt.

Karpsdorp oplevede at gå fra en drøm til et mareridt og er nok uden resten af sæsonen! Vi er dækket ind med Florenzi og Peres, men det hollandske eksprestog viste lovende takter og var tiltænkt en plads i start formationen, hvor Florenzi kunne dække en højre wing, når især Defrel og Ünder ikke præsterer.

Ünder er undskyldt. Han er 20 årig og lige flyttet hjemmefra, samtidigt kan han ikke sproget. Han skal nok blive en gevinst. Defrel mangler selvtillid og den kommer først, når han sparker bolden i nettet.

Kampen spilles kl. 20.45 og kan ses på Il Locale eller Canal 9.

Kl. 18:00 spiller Milan v Juventus på et totalt udsolgt San Siro






14 kommentarer

asroma87
790 indlæg.
d. 28/10/17 19:50

Dagens opstilling:

Alisson
Florenzi-Fazio-Jesus-Peres(WTF)
Pellegrini-De Rossi-Strootman
Defrel-Dzeko-El Shara


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 28/10/17 20:14

Har EDF tabt sutten fuldstændig???
Spiller Bruno Peres nu venstreback?

HVORFOR? Hvorfor er så han stæææædig og absolut skulle ville spille med Peres.
Synes det er dumt vi spare så mange.

Moreno & Kolarov ind i det forsvar.
Ud med Juan Jesus og Peres.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/10/17 20:41

Minder lidt om Morten Olsen og Rommedahl!!
Vælges uanset hvor ringe han er

Forza Roma


asroma87
790 indlæg.
d. 28/10/17 20:46

Wow flot gestus til Rick af medspillerne:-)

Det er fandme også synd for ham! ØV


Lamela
1793 indlæg.
d. 28/10/17 21:17

Det ser godt nok skrøbeligt ud bagud til. Lad os håbe en heldig scoring og få lukket kampen ned.

Vi har ellers haft mulighederne med Defrel og helt fri Dzeko, der brænder halv meter fra mål.

Forsætter Dzeko i denne her tempo, kommer han til at være udmattet mod Chelsea.

[Rettet af: Lamela - 28/10/2017 - 21:20]


Lamela
1793 indlæg.
d. 28/10/17 21:21

Wow

Føj for en kasse af fødselaren.



asroma87
790 indlæg.
d. 28/10/17 21:23

Sådan sparker man den ind


Emil
3 indlæg.
d. 28/10/17 21:25

Lækkert at få El shaarawy igang igen!

1

Lamela
1793 indlæg.
d. 28/10/17 21:28

Defrel startede egentligt fornuftig, men jeg kunne godt ønske mig, han turde udfordre lidt mere. Han har ellers speeden til det. Kun selvtilliden halter.

1

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 28/10/17 21:46

Kanonmål af SES! Når det så er sagt, så synes jeg igen vi er alt for ineffektive igen. Vi producerer mange chancer, som løber ud i sandet.
Jeg har næsten ondt af Defrel på et punkt. Selv spillerne klapper hver gang han får lavet en halvhjertet action, for at bakke ham desperat op. Han har farten, men på ingen måde hjerne bag det han laver.
Heldigvis er Fazio et bæst igen, igen :D

[Rettet af: Kasper Hørlyck - 28/10/2017 - 21:47]


Lamela
1793 indlæg.
d. 28/10/17 22:06

Defrel viste fine takter og lavede også nogle løb bagud til. Det første mål skal nok komme.

1

Totti.10
17 indlæg.
d. 28/10/17 22:09

Kan vi ikke bare få lukket den kamp!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/10/17 22:45

Vi lukker sgu modstanderne godt ned for tiden. 3 x 1-0 i træk!!
Synes dog vi gav Bologna lidt for meget plads idag men ok det er jo ikke meget Allisson har at lave gennem 90 minutter
Er Iøvrigt ret godt tilfreds med vores brasilianske ven i målet. Savner sgu ikke
Szeszny længere!!!

Bring on Chelsea


Lamela
1793 indlæg.
d. 28/10/17 22:47

Lignede vi stoppede med at prøve efter Dzekos offside mål. Puha, offensiven er ikke særlig god.

Da Moreno kom ind, fik han fuldstændig lukket ned for venstre side. Bologna havde 0 angreb fra ventre. Mens, næsten alt kørte igennem venstre da, Peres spillede der.

[Rettet af: Lamela - 28/10/2017 - 22:48]


Seneste Nyheder

Roma v Lazio
(18/11/17) 11 1


Roma v Bologna
(28/10/17) 14 0


Roma v Crotone
(24/10/17) 30 0


Chelsea v Roma
(18/10/17) 35 0


Optakt: Milan v Roma
(01/10/17) 1


Optakt: Qarabag-AS Roma
(26/09/17) 23 0


Optakt: AS Roma - Udinese
(23/09/17) 12 0


Optakt: Benevento-AS Roma
(20/09/17) 11 0


Optakt: AS Roma-Hellas Verona
(16/09/17) 10 2


Optakt: Roma-Atletico Madrid
(11/09/17) 23 0