Login
Glemt password Opret bruger

Chelsea v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 18/10/17 10:00 af Tottithorsen

3. runde i Champions League byder på et opgør mellem de forsvarende engelske Mestre, Chelsea som tager imod de italienske sølvvinderne, Roma på Stamford Bridge.

Begge hold har nederlag fra ligaen med i bagagen, Chelsea tabte sensationelt ude til Crystal Palace og Roma rendte som bekendt ind i et 0-1 nederlag på Olimpico mod Napoli....

Begge mandskaber er ramt af skader. Chelsea må undvære deres midbanedynamo/skraldemand, Ngolo Kanté og Morata er ikke klar til en plads i startopstillingen.

Manolas, Defrel, Schick og Emerson er ude for romerne.

Chelsea indtager 1. pladsen i gruppe C med 6 point for 2 kampe mens Roma har 4 point efter nulløsning mod Atletico hjemme samt en "sikker" sejr i Aserbadjan mod Qarabaq, så Chelsea kan med en sejr nærmest sikre sig videre avancement, mens Roma kan leve med en uafgjort og forhåbentlig sætte englænderne på plads hjemme på Stadio Olimpico om 14 dage.

Dzeko har været ude i medierne og sige at alle på holdet skal yde mere inkl. ham selv efter en halvfesen indsats i lørdags, hvor Napoli fik alt for meget plads. 2. halvleg var nogenlunde men
langt fra imponerende.

Vi må håbe målet er bredere i England efter de mange stolpe UD i denne sæson.

Kampen kan ses på Tv3Sport1 kl. 20.45 og Il locale - AS ROMAS nye stamsted







35 kommentarer


Lamela
1793 indlæg.
d. 18/10/17 15:06

Dzeko: We are not here to win the Champions League. We have different goals, different class. The first aim is to reach the knockout stages.”

Kunne antyde Roma kommer til kampen med et mere defensivt udgangspunkt. I stede for den naive tilgang, der har givet os et par slemme oplevelser i CL.


asroma87
790 indlæg.
d. 18/10/17 15:51

En defensiv tilgang med fokus på kontra og dødbolde håber jeg.

På hjemmebane skal vi selvfølgelig angribe dem mere. https://www.youtube.com/watch?v=oNyRayEj_GY


AndersRoma
831 indlæg.
d. 18/10/17 19:23

FORZA ROMA
Glæder mig som et lille barn!


asroma87
790 indlæg.
d. 18/10/17 19:40

Dagens opstilling

Alisson
Peres-Fazio-Jesus-Kolarov

Ninja-Gonalons-Strootman

Gerson-Dzeko-Perotti

Hvad siger i til det?


Lund
227 indlæg.
d. 18/10/17 19:52

Kæmpe gave vi er ved at få fra Aserbajdsjan hertil aften. Ærgerligt, vi skal forsøge at udnytte den med sådan en lorte opstilling. Få de fire italienere ind fra bænken, ikke fordi de er italienere, men fordi de er bedre end Perotti, Peres, Gonalons og Strootman.

Giv mig nu en træner, der fatter at spille med de bedste spillere i de store kampe - det her er jo for åndssvagt. Jeg håber på det bedste, men jeg frygter det værste. Gud hvor er jeg ved at få lange løg af EDF allerede.

Forza Roma!!

[Rettet af: Lund - 18/10/2017 - 20:06]


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/10/17 20:02

Ikke en eneste italiener i startopstillingen.

Pinligt for Italiens hovedstads klub!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/10/17 20:34

Bliver svært at slå en kontra med 3 langsomme folk på toppen idag desværre
Her mangler vi salahs speed


asroma87
790 indlæg.
d. 18/10/17 20:43

Perrotti er da ikke langsom


Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 18/10/17 21:00

Så clear da den bold i stedet for at spille den direkte faldt ud mit i feltet... fjols


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/10/17 21:16

Assist forleden og igen idag


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/10/17 21:16

Ahhh ja, Juan Jesus ham kan man altid regne med.
Ham og så Bruno Peres


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/10/17 21:17

@Tottithorsen

Det var De Rossi der stod for den flotte assist i weekenden.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/10/17 21:21

Ja det ved jeg godt. Det var Roma jeg refererede til
Kæft nogle tynde afslutninger


Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 18/10/17 21:24

Utroligt... Det er jo ikke engang fordi vi bliver overspillet, tværtimod. Endnu engang et heldigt mål, eller dårligt forsvarsspil om man vil.


MURO
550 indlæg.
d. 18/10/17 21:29

Please tag Bruno Peres ud og tag florenzi ind!!!!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/10/17 21:30

Kan vi ikke give Bruno Peres væk gratis?


Han gider jo ikke engang.

Det er jo meningen at han skal prøve forhindre det indlæg til 2-0.
Men han er jo ikke i nærheden af at stå på sin position.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/10/17 21:33

Peres taber bolden og lunter hjem?
Den var ikke gået i serie 5!!


Lund
227 indlæg.
d. 18/10/17 21:34

Fin første halvleg. Vi spiller godt, men vi skal spille mere i længderetningen. Få SES ind. Vi har brug for mere fart og dybdeløb blandt de tre forreste. Når jo så gør det hellere ikke noget, om vi byttede Peres for Florenzi. Vi kan få point her!

Gerson og Gonalons har se gode ud. Fint at Gerson er kommet mere ind omkring holdet, om han skal spille på kanten, er jeg mere usikker på.

[Rettet af: Lund - 18/10/2017 - 21:37]


asroma87
790 indlæg.
d. 18/10/17 21:35

Wow en flot kamp vi spiller idag! Hvorfor pressede vi dog ikke Napoli på denne måde?

Gerson og Gonalons overrasker mig

MEN HVORDAN FANDEN kan Peres stadig spille, når Florenzi er klar???? Han burde kun spille hvis der ikke er andre alternativer!

Jesus fejl kan diskuteres. Det er uheldigt at bolden ryger lige over til Chelsea spillere da han skal cleare den men Peres er en Fucking joke.

Få Dzeko mere med i spillet! Evt med Florenzi på HB, han kan da slå et indlæg og tage nogle løb langs kanten

[Rettet af: asroma87 - 18/10/2017 - 21:37]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/10/17 21:44

Enig. Gerson har været rigtig god
Gonalons det samme. Overstråler både Strootman og Ninja idag.
Dzeko skal rammes i låget


asroma87
790 indlæg.
d. 18/10/17 22:06

DZEKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 18/10/17 22:07

AAAAAAAAAAAAAARRRRRR!!!!!!!!!!!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/10/17 22:10

Gudemål
Kom så gå efter 3-2. Ikke noget med at stille sig ned og forsøge at forsvare det ene point


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/10/17 22:13

EDIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 18/10/17 22:13

Hahahahahahaha

DZEKO!!!!! KONGEN AF STAMFORDBRIDGE


Lund
227 indlæg.
d. 18/10/17 22:14

Kolarov og Dzekos samarbejde er eminent. Hvor kan det blive en stor aften! Lad os blive ved med at spille!!


P.Totti
953 indlæg.
d. 18/10/17 22:14

Hvor er det dog fantastisk.

Dejligt at alle EDF hatere bliver gjort til skamme nu.

Spalletti er glemt hvis vi tager sejren i aften!


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/10/17 22:23

KOM nu i det mindste bare med det ene point fra Stamford Bridge. Det vil fandme også være godkendt, specielt med Atleticos brøler i aften.


Lund
227 indlæg.
d. 18/10/17 22:38

Super kamp og point. Men man sidder stadig med en lidt flad fornemmelse, der var bud efter meget mere i dag. Med lidt held var det blevet en af vores helt store aftener.


asroma87
790 indlæg.
d. 18/10/17 22:41

Fuck hvor jeg hader Bruno Peres! Så kommer han endelig ned bag ved forsvaret lige til allersidst og så sparker han et indlæg ind i maven på Courtouis! Får vi en højre back som Kolarov (Florenzi) bliver vi virkelig farlige!

WOW en flot kamp og nøj hvor ærgerligt vi ikke vandt men godkendt indsats! Kunne vi dog bare lade vær med at lave alle de defensive fejl! Idag så vi virkelig hvor hårdt man bliver straffet på det her niveau, når man laver defensive kæmpe fejl


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/10/17 22:41

Enig. Er lidt skuffet. Vi kunne sagtens gave hentet 3 point idag men hold kæft vi spillede pisse godt idag.
Forza Roma


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/10/17 22:53

31 kommentarer idag. Godt at se vi er tilbage!!

1

Lamela
1793 indlæg.
d. 19/10/17 01:43

Så kampen med min bror (Chelsea fan)og havde inviteret vores venner til en fed fodbold aften. Det fik vi i den grad, og jeg fik lov til at kommme igennem hele følelsesregistret i løbet af kampen.

Men hold nu op, før kampen tænkte jeg, at 2 mål nederlag var tålelig maks. 3. Men, jeg havde fandme ikke lige regnet med, vi skulle score 3 mål, komme foran på broen og endda være spil dominerende. Malurten var kun Peres, JJ koksede ved deres mål, men ellers spillede han en stærk kamp. Ninja, Perotti, Dzeko, Kolarov og ikke mindst Gerson. Hold kæft det var for fedt. Jeg lignede/var et kæmpe spørgsmålstegn, da jeg så start opstillingen.

[Rettet af: Lamela - 19/10/2017 - 01:44]


totti er gud
1082 indlæg.
d. 19/10/17 13:06

mega fed kamp....det skulle bare have endt 2-4 :-)


mexes
1753 indlæg.
d. 19/10/17 15:52

Virkelig en fed kamp - især hvis man havde været neutral.
Jeg frygtede vi ville blive sat på plads inden kampen, og glædede mig noget så højt over, at Atl mistede point inden vi skulle spille. Det gjorde kampen lidt mere gratis.

Vi spillede godt for ende til anden, men undtagelse af, at vi simpelthen ikke er effektive nok. Vi burde vel føre 2-0 da kampen pludselig står 2-0 til Chelsea. Vi lavede fejl bagved - og var desuden også ret uheldige.
Men flot flot moral at komme sådan tilbage. Tænk at vi kan tillade os at være skuffet over at ende uafgjort efter vi var bagud med 2. Vildt nok.

En masser "hvis'er", men hvis vi vinder hjemme over Chelsea (Hvor jeg er på tribuenn :o) ) så er vi jo reelt set videre. Det kræver blot, at vi også vinder hjemme over Qarabag. Så det bliver en vildt spændende kamp mod Chelsea igen, hvor gårsdagens kamp jo ikke ligefrem gør troen på en sejr mindre. Men kampen bliver selvfølgelig ligeså svær som i aftes.

DAJE!


Seneste Nyheder

Roma v Lazio
(18/11/17) 11 1


Roma v Bologna
(28/10/17) 14 0


Roma v Crotone
(24/10/17) 30 0


Chelsea v Roma
(18/10/17) 35 0


Optakt: Milan v Roma
(01/10/17) 1


Optakt: Qarabag-AS Roma
(26/09/17) 23 0


Optakt: AS Roma - Udinese
(23/09/17) 12 0


Optakt: Benevento-AS Roma
(20/09/17) 11 0


Optakt: AS Roma-Hellas Verona
(16/09/17) 10 2


Optakt: Roma-Atletico Madrid
(11/09/17) 23 0