Login
Glemt password Opret bruger

Officielt: Roma henter Schick

Kategori: Transfer og rygter

Kilde: asroma.it

Skrevet d. 29/08/17 17:18 af Jonas

AS Roma meddeler her til aften at man henter Patrik Schick i Sampdoria.

Roma betaler 5 mio. euro for at leje angriberen med en købsobligation til 9 mio. euro, der aktiveres til næste sommer + op til 8 mio. euro i bonus.

Roma betaler 20 mio. euro til Samdporia i februar 2020. Hvis Schick er solgt for et højere beløb til en anden klub, betaler Roma 50 % af et kommende salg - i stedet for de 20 mio. euro.

Schick har skrevet under på en 5-årig kontrakt og ifører sig trøjen med nummer 14.






11 kommentarer

Lamela
1793 indlæg.
d. 29/08/17 17:25

Wow, sikke en måde at strikke handlen på. Dvs. Roma stadig har 50 mil på kontoen til en klasse CB måske en kant mere? Desuden kan vi forvente afgang af Vainquer og Castan/Fazio typer, der godt kunne indbringe 10-12 ekstra på kontoen.

Jonas: Schick: Roma pay €5M for the loan, €9M obligation to buy next summer + €8M in bonuses. Then €20M in 2020 OR 50% of a potential future sale.

[Rettet af: Lamela - 29/08/2017 - 17:31]


C. Panucci
12 indlæg.
d. 29/08/17 17:51

Det er sgu flot strikket sammen af klubben, synes jeg. Som Lamela skriver, så tror jeg faktisk på en seriøs CB nu. Et frækt bud kunne være De Vrij. Fordi det ville være skarpt på så mange fronter :)


Sofus
1910 indlæg.
d. 29/08/17 18:06

Okay, den handel gik lige fra at lyde som et sindssygt panikkøb (38 mio som medierne sagde) til at se ret fornuftig ud. Flot strikket sammen, hvis det altså betyder at vi stadig kan købe en kant og en midterforsvarer.

Men hvad betyder den her tilgang for Defrel mon? Endnu en venstrebenet angriber..


Denner
432 indlæg.
d. 29/08/17 18:25

Hatten af her! det satme smukt strikket sammen! Virkelig meget bedre end de 38 mio euro!!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 29/08/17 21:00

De Vrij

haha, det vil være kaos af ren Laudrupsk dimensioner.


mexes
1753 indlæg.
d. 29/08/17 21:06

Den yderst kringlet måde, som Schick handlen er sat sammen på gør, at man synes prisen er en anelse lettere at sluge. Når det så er sagt, så kan jeg simpelthen ikke forestille mig, at vi bruger over 15 mio euro mere på en spiller. Kunne ellers være yderst tiltrængende, hvis vi lige brugte de sidste øre på en stærkt CB! Nastatic måske?


Lamela
1793 indlæg.
d. 29/08/17 21:21

Det bliver nok os svært Mexes. Howedes er næsten Juventus spiller, så jeg tror godt nok ikke på, de skifter begge CB's ud på en vindue. De har i forvejen mistet Kolasinac til Arsenal.


mexes
1753 indlæg.
d. 29/08/17 21:55

Nastatic er nu som sådan heller ikke en drøm for mig. Men det nok mere niveauet og hylden, som jeg mener, at vi bør hente en CB fra. Andre kan fint tiltræde også :)


Lamela
1793 indlæg.
d. 29/08/17 22:39

Jeg er enig, min favorit har desværre brændt broen og koster nok 60-80 i dagens marked. Det er selvfølgelig Romagnoli.

Drømme sceneriet for fremtidens roma er:

Andrea Romagnoli
Florenzi-CB-Romagnoli-Luc Pellegrini
Lorenzo Pellegrini-CM-CM
Shcik-Turminello-SES

Lad os bare håbe de drenge forsætter udviklingen, så de kan komme på første holdet.

Men, hvem vi skal hente nu, ved jeg simpelthen ikke.

[Rettet af: Lamela - 29/08/2017 - 22:41]


mexes
1753 indlæg.
d. 30/08/17 00:00

Puha, jeg ser stadig Lazio stuntet for mig, når vi snakker om Romagnoli. Synes faktisk også, at han er en anelse overvurderet, og synes vi lavede et super fint salg dengang. er klart mere på en Rugani. Men begge er selvfølgelig 'out of our league'.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30/08/17 09:40

Hent Tonelli

1

Seneste Nyheder

Optakt: AS Roma - Udinese
(23/09/17) 12 0


Optakt: Benevento-AS Roma
(20/09/17) 11 0


Optakt: AS Roma-Hellas Verona
(16/09/17) 10 2


Optakt: Roma-Atletico Madrid
(11/09/17) 23 0


Sampdoria vs. Roma er udskudt
(08/09/17) 0


Stil dit spørgsmål til Rezan
(04/09/17) 1


Officielt: Roma henter Schick
(29/08/17) 11 0


Schick til Roma er på plads
(28/08/17) 32 0


Champions League-lodtrækning
(24/08/17) 0


Il Locale er RCDs nye stambar
(22/08/17) 1