Login
Glemt password Opret bruger

Schick til Roma er på plads

Kategori: Transfer og rygter

Kilde: laroma24.it

Skrevet d. 28/08/17 12:57 af Jonas

Sky Sports melder at parterne efter dagens møde er nået til enighed og at Patrik Schick bliver Roma spiller.

Sampdorias præsident, Massimo Ferrero, bekæftede efter dagens møde i Rom, at Schick skifter til Roma.

Ifølge Gianluca Di Mazrio betaler Roma 5 mio. euro for at leje den 21-årige angriber med en købsobligation på 33 mio. euro. Schick bliver dermed det dyreste indkøb i klubbens historie.

Schick forventes at skrive under på en 5-årig kontrakt til 2 mio. euro om året.






32 kommentarer


C. Panucci
12 indlæg.
d. 28/08/17 15:05

Jeg vælger at tro på, at prisskiltet matcher talentet og vi dermed - endelig - har fundet vores nye Batistuta!

1

Romaneren
573 indlæg.
d. 28/08/17 15:16

Glæder mig lidt til at se, hvad dette kommer til at betyde for Dzeko? Han begyndte jo omsider at levere i sidste sæson og har også startet denne sæson godt.


TheTotti
410 indlæg.
d. 28/08/17 15:21

Vi har heldigvis rigeligt med kampe i denne sæson, og på trods af Dzekos flotte sæson, synes jeg ofte vi havde behov på en der kunne aflaste ham, så han kunne holdes skarp til de store kampe. Jeg denne signing som en flot transfer til fremtiden, og en god mulighed for at indfase ham til holdet i løbet af denne sæson.
På trods af min store kærlighed til Dzeko, tvivler jeg på han har mere end en virkelig god sæson i sig.
Håber Schick bliver fremtidens mand i klubben!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 28/08/17 16:23

Håber han flopper.

Så kan klubben lærer at kvalitet ikke bedømmes ud fra prisskiltet men på spillerens kvaliteter.
Og husk nu vi snakker om en man der var millimeter fra at skifte til Juventus.
Dårligste transfervindue de sidste, ja? 15-20 år?
Synes vi er blevet markant dårligere.

Som Defrel er han er bedst inde centralt og der har vi allerede Dzeko.


59971Cools
471 indlæg.
d. 28/08/17 16:48

Ja altså vedrørende det lægetjek til Juve. HVorfor er det at de droppede ham og vi mener han godt kan bruges så?
Hvad dumpede de ham på?

Umiddelbart = 38 m.EUR for ham virker HELT off.... Håber han modbeviser mig..
+ Han har tidoblet sin værdi på EN!! fin sæson?

[Rettet af: 59971Cools - 28/08/2017 - 16:51]


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 28/08/17 17:05

Uden at anklage nogen for noget, så skulle han ifølge Juventus have en lille hjertefejl.


asroma87
790 indlæg.
d. 28/08/17 17:36

Jo præcis! Det var en mindre ting men nok til at transferen blev annulleret. Af hvad jeg kan læse mig til rundt omkring, er dog at der skulle være styr på det nu!

Spændende spiller men den eneste vinder i det her er helt klart Sampdoria. Interessen fra alle top klubberne må være grunden til at han ender op med at være så dyr.

Schick er nu det dyreste køb i klubbens historie.


mexes
1753 indlæg.
d. 28/08/17 18:12

Håber han flopper...

Jøsses...

2

Denner
432 indlæg.
d. 28/08/17 19:53

Puha, jeg syntes det her er hul i hovedet. Men det er markedet og hvis vi skal være med skal vi betale prisen. Vi kan ikke vælge på øverste hylde som juve, så derfor må vi satse! - Men han er da bestemt en spændende ung herre! glæder mig til at se hvad det her betyder. Er Roma færdige på markedet nu??


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/08/17 19:59

Hvem fanden håber et nyindkøb flopper?
Ægte fan

1

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 28/08/17 19:59

@ Mexes:

Du har din holdning & tilgang til tingene og jeg har min.

Bare fordi man er Roma fan er det IKKE ensbetydende med at man SKAL bifalde alt hvad klubben gør.
Man SKAL heller IKKE støtte alle spillere der spiller for klubben.
De får en rigtig god & fed løn, mens os fans bruger penge, fremfor at tjene penge på at støtte klubben.
Tænk lige over det hvis du havde glemt det.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 28/08/17 20:02

@ Tottihorsen:


Du kan passende læse det samme jeg skrev til Mexes.

Så hele Curva Sud der boykottede næsten hele sidste sæson er heller ikke ægte fans?
Selvom de bor i Rom & er romere?

Fej for din egen dør


C. Panucci
12 indlæg.
d. 28/08/17 20:31

Selvfølgelig bakker vi klubben og klubbens spillere op. Der er sgu forskel på at have en sund kritisk sans og så trække støtten fuldstændig, fordi man er uenig i en indkøbspris.. Vanvittigt.

Når det så er sagt; lad os vende tilbage til det vigtige! Schick.

Jeg har en rigtig god følelse omkring ham her. Minder lid tom dengang vi købte Cassano (uden yderligere sammenligninger overhovedet). Fantantonio var et stort talent, som blev købt til en enormt høj pris. Akkurat som Schick. Hvis Schik har 2/3 dele af talentet, men kun 1/3 af temperamentet, så har vi lavet en klassehandeæl. Så har vi altså Serie As topscorer de næste 8-9 år. Jeg er optimist og jeg er heeeelt nede med det her projekt vi kører!

2

mexes
1753 indlæg.
d. 28/08/17 20:33

Tror vi alle tænker, at prisen er langt over hvad den burde. Det virker lidt ekstremt, at han bliver klubbens dyreste nogensinde.
Men vi har helt sikkert fået kvalitet ind og det skal nok blive spændende!

Han har fået en varm velkomst:

Fin modtagelse i lufthavnen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/08/17 20:46

Dvs du sidestiller ultras boycot med at håbe en ny indkøbt spiller flopper?
Ultras boycot var ikke af spillerne men udelukkende et opgør mod præsidenten og restriktionerne på curva sud.
Næppe nogen af de fans der sad og håbede spillerne floppede og at Roma tabte!!

Ja du har ret til din mening og holdning men den er kørt af sporet hvis du håber Vitesse dyreste indkøb nogensinde flopper
Støt holdet/spillerne som en ægte fan

Man skal ikke støtte alle spillerne der spiller for klubben? Jøsses

1

Denner
432 indlæg.
d. 28/08/17 20:48

Frygter en Iturbe 2.0 hvor vi henter et talent der er hypet! - Men jeg håber vi har lært af lektien og han er en superstar!

[Rettet af: Denner - 28/08/2017 - 20:49]


Dingding
131 indlæg.
d. 28/08/17 20:54

Jeg ser frem til ham her.. Han virker lovende og til at forstå spillet bedre end tidligere indkøb. Han har faktisk pakken til at være en sprudlende angrebsspiller for Roma.

Vi har tjent en lille skilling efter Salahkøbet, men hvis man sammenligner priser, så synes jeg vores fortjeneste på positionen er for lille i forhold til satsen..

det er hårdt, at være en sub-topklub i moderne fodbold..


asroma87
790 indlæg.
d. 28/08/17 20:57

Tjek nogle youtube videoer af ham?! Han kan i det mindste tæmme en bold, i forhold til Iturbe som lignte en mongol når han sku tæmme en bold!

Så ledelsen af da lært et eller andet :-D


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/08/17 21:21

Selv Iturbe ser god ud på Youtube


asroma87
790 indlæg.
d. 28/08/17 21:37

Okay?

[Rettet af: asroma87 - 28/08/2017 - 21:37]


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 28/08/17 21:45

Jeg håber nu stadig han flopper.
Det er til grin han bliver klubbens dyreste nogensinde.

Vi har ikke vundet en skid siden vi fik amerikanske ejere.
Det stadion de lovede os er ikke blevet til noget.
Ingen trofæer.

Vi har ikke engang haft en trøje sponsor siden de tog over.
Nu køber de en spiller til næsten 40 millioner euro som har haft én god sæson.

Skal jeg så støtte alt hvad klubben foretager sig?
Nej vel


Lamela
1793 indlæg.
d. 28/08/17 21:52

Man kan være uening med klubben er ting, men ligefrem håbe på, de spiller der kommer til klubben flopper, er håbløs. Hvis han scorer 15 mål og laver sejrsmålene mod Juventus, Milan og Lazio, så vil du stadig håbe på han flopper?

Undskyld mig, men hvad fanden er det for en tanke gang. Sid du bare og ærgre dig, når han kommer til at score mål for Roma. Ingen indkøb = succes. Hver et indkøb kan blive flop. Det er ligemeget om, det er Schick, Dybala eller Ronaldo. Sandsynligheden er der. Det er først og fremmest ikke Shicks skyld at Roma er stupid nok til at betale 38 mil. Det har han ingen indflydelse på.

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/08/17 22:02

Jeg er ingenlunde tilfreds med præsidenten, ledelsen eller prisen på Schick men af de grunde håber jeg da ikke knægten flopper.
Underlig tankegang.


Denner
432 indlæg.
d. 28/08/17 22:14

Også svært at sammenligne et køb for 17 år siden med i dag, pengene var bestemt mere værd i fodbold den gang! (og ikke kun fodbold) - Men jeg er bestemt heller ikke lykkelig over det er et 21-årig talent der løber med vores transfer rekord... Det virker sku lidt underligt.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 28/08/17 22:41

HAHAHAHA Lamela dog.

Vi kommer næppe til at slå Milan, Lazio, Juventus eller Napoli denne sæson.
Og hvis vi gør så tror jeg næppe at Schick kommer til at score sejrsmålene.

Men hvad så hvis han kommer til at floppe?
Hvad så? Hvad har du & alle i andre så at sige til det?

Og du forholder dig ikke til de ting jeg skriver.
I forhold til denne transfer er alle de ting der blev lovet jo bare en dråbe.
Nyt stadion, trofæer, ja selv en trøje sponsor er jo større og vigtigere ting end bare én spiller.
Vi er jo blevet røvrendt som fans.
Vi blev lovet guld & grønne skove, men der ikke sket en skid.


totti er gud
1082 indlæg.
d. 28/08/17 23:28

vi vil ikke blive skuffet. Så kan det godt være prisen er høj.men har vi råd til ikke at købe ham??... når sæsonen er omme og han har været en stor del af vi spiller CL igen.... Så vil det være helt skævt (katastrofe) hvis vi ikke hentet en erstatning ind for Salah og ikke kommer med i det fine selvskab og mister flere penge end vi har betalt for knægten.....så jeg ser dette køb som en gevinst der vil sørger for vi tjener penge i det fine selvskab i næste sæson også..

Forza Roma

[Rettet af: totti er gud - 29/08/2017 - 06:34]


Denner
432 indlæg.
d. 29/08/17 09:56

Der burde næsten laves en tråd med alle de her løfter som bestyrelsen har lovet os. Hvor vi kunne diskutere det seperat.

Bestyrelsen virker ikke som nogle der VIRKELIG ønsker at vinde... Jeg kan ikke spore den store fremgang de sidste par år. Vi er og forbliver den evige 2'er! Bestyrelsen skal til at levere nogle resultater!


Pilgrim
10 indlæg.
d. 29/08/17 11:38

Jeg er også bange for a vi har betalt overpris.. .:( Frygter at han ikke kommer til at spille den rolle som han er tiltænkt.


Lindboe
78 indlæg.
d. 29/08/17 12:47

Hvad jeg har set til Schick virker han som en rigtig spændende spiler.
Jeg synes også prisen er fair, selvom den er i den høje ende.
Jeg forstår dog overhoved ikke hvorfor vi bruger alle vores penge på en central angriber og ikke den fløj som vi mangler efter Salah, hvis vi fastholder vores 4-3-3 formation.
Dzeko er stadig rigtig god og kommer til, at spille 4 ud af 5 kampe i denne sæson.
Kunne man derfor forestille sig, at EDF kunne ændre formationen i nogle kampe?
Evt. til 4-3-1-2.
Allison
Florenzi - Manolas - Fazio - Kolarov
Radja/Pellegrini - De Rossi - Strootman
Perotti/Radja
Dzeko - Schick/Defrel


mexes
1753 indlæg.
d. 29/08/17 12:54

EDF er en meget 4-3-3 fortaler, så det kan jeg ikke forestille mig. Schick kan selvfølgelig bruges på toppen, men jeg tror, at han er påtænkt en rolle på kanten. Dzeko er en af vores vigtigste spillere, så kan ikke forestille mig, at det som sådan er en konkurrent til ham. Tror Schick primært vil spille HW for os, og kan så - ligeosm EDF ønsker det, gå ind i banen og afslutte med sit venstre ben.

Jeg håber virkelig vi også signer en CB. Så er jeg ok tilfreds.


Lindboe
78 indlæg.
d. 29/08/17 13:14

Synes bare ikke Schick er en kantspiller, derfor undre det mig meget hvis man fastholder den nuværende formation.

Det passer mig glimrende hvis vi køber en CB, tvivler bare på at klubben køber en der forstærker os. Der skal bruges mange penge, hvis man i 2017 skal købe en spiller der er bedre end Fazio og Moreno.


mexes
1753 indlæg.
d. 29/08/17 13:37

Enig i at det ikke er hans naturlige plads. Han er også atypisk kant med sine 1,87 cm. Men ikke desto mindre, så føler jeg mig nu overbevist om, at han kommer til at spille der mest, qua vi har en stjernespiller i form af Dzeko til toppen. EDF skifter ikke formation tror jeg (desværre). For helt enig i, at det efterhånden vil være oplagt, at vi kørte med to decideret angribere.

Hvis man tog holdet nu og lavede opstillingen ud fra truppen, så ville det klart se stærkest ud, hvis vi netop spillede 4-3-1-2:

------------Alisson-----------
Karsdorp-Manolas-Fazio-Kolarov
--Florenzi-De Rossi-Strootman-
-------------Ninja----------------
--------Dzeko-Schick------------

desuden med fine indskiftningsmuligheder:

HB: Peres og Florenzi
CB: Moreno og JJ
VB: Emerson og JJ
CM/: Pellegrini og Gonalons, Gerson
OM: SES, Perotti, Defrel, Ünder, Gerson
ANG: SES, Perotti, Defrel, Ünder,

Men synes så stadig, at vi mangler en kvalitets CB. Vi skulle have sparet pengene på Moreno og så købt en CB for flere penge.

Men vores trup passer naturligvis bedre til at køre med kanter (Perotti, SES, Ünder), selvom jeg mener både Defrel og Schick - og selvfølgelig Dzeko, er 9'er.

Helt andet, så synes jeg faktisk at Alisson har gjort det ok de første par kampe. Han var og er selvfølgelig stadigvæk et stort spørgsmålstegn, men synes han er startet ok ud.

[Rettet af: mexes - 29/08/2017 - 13:40]


Seneste Nyheder

Optakt: AS Roma - Udinese
(23/09/17) 12 0


Optakt: Benevento-AS Roma
(20/09/17) 11 0


Optakt: AS Roma-Hellas Verona
(16/09/17) 10 2


Optakt: Roma-Atletico Madrid
(11/09/17) 23 0


Sampdoria vs. Roma er udskudt
(08/09/17) 0


Stil dit spørgsmål til Rezan
(04/09/17) 1


Officielt: Roma henter Schick
(29/08/17) 11 0


Schick til Roma er på plads
(28/08/17) 32 0


Champions League-lodtrækning
(24/08/17) 0


Il Locale er RCDs nye stambar
(22/08/17) 1