Login
Glemt password Opret bruger

Atalanta - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 20/08/17 09:23 af Tottithorsen

Endelig er Serie A tilbage!

Roma tager hul på sæsonen kl 18 søndag med en yderst svær udekamp i Bergamo hvor Atalanta tager imod giallorossi

En travl sommer i Roma hvor vi har solgt Rüdiger, Salah og Paredes og hentet nye folk ind som Gonalons, Karpsdorp, defrel og pelligrini og SD Monchi fortsat forsøger at finde en erstatning for Salah indtil videre uden held

Mahrez har vi budt på længe og er ikke langt fra at at være enige med Leicester men det lader til vi ikke vil give de sidste mill for at få ham. Skidt det ikke er på plads nu hvor sæsonen starter.

Atalanta har skilt sig af med Conti som er rykket til storsatsende
AC Milan og Spinnazolla har meddelt klubben at han ønsker et skifte til Juventus så en svækket trup. Dog har de formået at holde fast i Papu Gomez! Cornelius er hentet ind.

EDF får sin debut som træner for Roma i serie A og spændende at se hvordan han har blandet kortene idag.

Samtidig er det første kamp UDEN Totti

Forventet startopstilling

Allisson
Peres Manolas Fazio Kolarov
DDR Strootman Nainggolan
Defrel Dzeko Perotti






16 kommentarer


mexes
1753 indlæg.
d. 20/08/17 13:03

En anden relevant afgang for Atalanta er selvfølgelig også Kessie.
Så klart et svækket Atalanta mandskab.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 20/08/17 17:21

Line-up:
Allison; Peres, Manolas, Jesus, Kolarov; De Rossi, Nainggolan, Strootman; Perroti, Dzeko, Defrel.


Jesus i center i et firmandsforsvar med Peres som højreback betyder vel at vi skal score minimum 2 for at vinde ;)

1

TheTotti
410 indlæg.
d. 20/08/17 18:11

Hvor ser forsvaret dog usikkert ud!


TheTotti
410 indlæg.
d. 20/08/17 18:37

Flot listet ind af Kolarov!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/08/17 19:04

Det kan kun blive bedre...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/08/17 19:10

Nogen der kan fortælle Manolas at han ikke spiller for Inter?


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 20/08/17 20:06

Det er jo rent held at vi vinder i dag.
Hvad har vi, 1-2 skud på mål?

Atslanta spillede klart bedst og er jo decideret uheldige med ikke at få mindst 1 point.
Især det stolpeskud til sidst.

Er virkelig ikke imponeret over spillet i dag.
Men okay, nu har vi da spillet på en af Serie A sværeste udebane & går der fra med 3 point.


TheTotti
410 indlæg.
d. 20/08/17 20:12

Jeg synes også vi skal tage de tre point med hjem, og så ellers glemme den kamp.
Kan ikke forestille mig at denne slags spil vil gå godt mod Inter om en uge.


AndersRoma
831 indlæg.
d. 20/08/17 23:01

Ikke kønt men en ægte fighter sejr! Husk på vi ikke har vundet i Bergamo siden '14

Forza Roma


tdj89
837 indlæg.
d. 21/08/17 11:53

Jeg så kun første halvleg. Hvordan synes folk Cornelius gjorde det? Kunne han presse vores forsvar med hans fysisk?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/08/17 14:36

Hvem er Cornelius??
Kommentatorerne talte udelukkende om ham den sidste halve time. Hver en vejrtrækningen blev kommenteret. Kvalmende.
Det handlede pludselig ikke om opgøret men om corner og landsholdet etc.
Jeg kunne ikke være mere ligeglad :)


59971Cools
471 indlæg.
d. 21/08/17 16:55

Meget enig TottiThorsen...

Og til TDJ89 - han gjorde intet særligt, han viste bestemt ikke noget der indikerer han skulle blive en god serie a angriber, det var hans første kamp så meget kan ske. Men jeg synes han virkede alt for tung, men jeg har heller aldrig været imponeret af ham på landsholdet...


Lamela
1793 indlæg.
d. 21/08/17 18:49

Corner så bestemt ikke ueffen ud. Han nåede at komme frem til flere afslutninger på små 10 min end Petagna gjorde i 60 min. Han nok få scoret 5-6 mål løbet af sæsonen.
Held i uheld, kom blev Fazio skiftet ind efter Bruno Peres skade. Fazio fik dog lukket helt ned for Cornelius.

Netop Peres er ude i mod Inter og er nok først tilbage efter landskampene. Super træls, da klubbens 5/7 backs sidder ude med skader.

Jeg frygter godt nok duellen Nurah vs. Perisic, eller hvem de nu kan mønstre på deres venstre kant.


Lamela
1793 indlæg.
d. 21/08/17 21:01

Har lige set kampen igen, jeg håbede på at få øje på flere lyspunkter. Men ak. Det var skidt, skidt.

Vores fight fejlede dog intet, men hold da op, det ligner ikke, vi har fået noget ud af pre season kampene. Dog, inden vi slagter drengene fuldstændig, så var det bestemt ikke er dårligt hold vi mødte.

Imodsætning til Rudi & Spaletti, så fokuserede Roma ikke kun på at score til 2-0, men da tiden var inde, blev Pelle skiftet ind. Altså en mere defensiv tilgang for at kontrollere spillet. Udbyttet kunne godt have været bedre.
Men, det er da tankevækkende at, Roma måske endelig har en træner, der spiller på resultatet. Jeg kan ikke mindes en træner, der gjorde det siden, ja Fabio Capello.


asroma87
790 indlæg.
d. 21/08/17 21:31

Et lyspunkt var Juan Jesus. Synes faktisk han spillede en god kamp. Det overraskede mig


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/08/17 09:53

JJ var klart bedste mand for Roma.
Styrede defensiven og havde mange gode indgreb. Kolarov gjorde det også godt.
Manolas derimod var imo ringe.
Elendig omgang med bolden.
Men 3 gode point og videre....
Ikke mange hold der får 3 point med hjem fra Bergamo


Seneste Nyheder

Optakt: AS Roma - Udinese
(23/09/17) 12 0


Optakt: Benevento-AS Roma
(20/09/17) 11 0


Optakt: AS Roma-Hellas Verona
(16/09/17) 10 2


Optakt: Roma-Atletico Madrid
(11/09/17) 23 0


Sampdoria vs. Roma er udskudt
(08/09/17) 0


Stil dit spørgsmål til Rezan
(04/09/17) 1


Officielt: Roma henter Schick
(29/08/17) 11 0


Schick til Roma er på plads
(28/08/17) 32 0


Champions League-lodtrækning
(24/08/17) 0


Il Locale er RCDs nye stambar
(22/08/17) 1