Login
Glemt password Opret bruger

Milan v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 07/05/17 13:55 af Tottithorsen

Endnu et kæmpe opgør for vores elskede giallorossi som i aften skal forsøge at hente 3 meget vigtige point eftersom Napoli igår har overtaget 2 pladsen i serie a da de slog Cagliari.
Roma møder til kampen uden Rüdiger og Strootman som begge har karantæne. Sidstnævnte fik 2 dages karantæne efter hollænderen lavede svanens død der gav Roma et straffespark i 1-3 blamagen mod Lazio.

Lazios fans har "hygget" sig i ugens løb med at hænge 3 Roma spillere (dukker) op ved colosseum og tegnet 11 spillere på trigoria
, tændt lys for hver spiller og skrevet RIP !!

Spaletti har været i medierne og sige at en 3 plads er flot når man ser på hvem vi ligger bag i ligaen.
Suveræne Juve og fantastiske Napoli.
Så vi er så småt begyndt mentalt at indse at en 3 plads måske er der vi ender når sæsonen er slut om 4 uger!

Nytiltrådte sportsdirektør Monchi, har også været i medierne og "bekræfte" at Totti stopper sin imponerende karriere som spiller efter denne sæson, noget som Totti dog ikke har bekræftet

Roma forventes i flg opstilling

Szeszny
Peres Manolas Fazio Emerson
Paredes DDR Nainggolan
Salah Dzeko Sharaawy

Kampen kan følges på Kennedys eller TV3Sport2






28 kommentarer


noroma
508 indlæg.
d. 07/05/17 20:51

Det er en virkelig vital kamp. Det er skræmmende at vi har været så dårlige når vi har mødt holdene fra top 6... Milan er dog ikke det hold vi burde frygte mest, så #pray for at vi vender stimen idag!

Forza Roma


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/05/17 20:54

Emerson på højreback. Godt at se at Spalletti hellere vil spille med en venstre back på højre og en centerback på venstre end med Bruno Peres.

2

Sofus
1910 indlæg.
d. 07/05/17 20:55

klasse kasse!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 07/05/17 20:57

Godt sparket ind! Imponerende

Dejligt samspil imellem Salah og Dzeko!

Nu skal vi bare smadre Milan med 3-4 mål


noroma
508 indlæg.
d. 07/05/17 20:59

Grrrr hvoooor er det sublimt sat ind


asroma87
790 indlæg.
d. 07/05/17 21:03

Godt vi starter med Perotti inde i stedet for SES! Der kommer meget mere fra Perotti!


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 07/05/17 21:05

Vi skal flere dybdeløb bag Milans forsvar. Tyder på, han let kan løbe fra dem, og de giver masser af plads.

Ikke mindst, skal vi udnytte momentum i kampen og få lavet til 2-0 hurtigt.

1

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 07/05/17 21:09

Kynisme søges


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/05/17 21:16

ENDELIG et mål fra hjørnespark


asroma87
790 indlæg.
d. 07/05/17 21:16

Dzeko! The Roman Hitman!


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 07/05/17 21:19

Ikke et helt efter bogen og normen. Men, ja tak!


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 07/05/17 21:31

Kom nu med et par ekstra mål drenge. Jeg vil gerne have Totti på banen.


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 07/05/17 21:36

Vildt. Vi burde være foran 5-0 ved pausen
Sidder stadig og er nervøs for en reducering så Milan får tro på det.
Ringeste Milan hold nogensinde

1

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 07/05/17 21:39

Præcis, jeg frygter os, vi laver en Roma....


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/05/17 22:19

hold nu hovedet koldt..


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/05/17 22:21

Sådan SES!


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 07/05/17 22:23

Vigtig! De var ellers småt ved at få lagt et press.


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/05/17 22:30

hold kæft et kluntet begået straffespark


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/05/17 22:31

Grazie Daniele <3


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 07/05/17 22:31

Spaletti din nar. Vis dog Totti lidt respekt. Kampen var afgjort og så sætter han Peres ind?


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 07/05/17 22:36

Lækker sejr. Sindssyg hvor er Milan elendige. Historisk ringe

Så venter Juve.
Må ikke håbe Perotti Dzeko og Ninja har fået mere end skrub


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 07/05/17 22:37

Fatter hellere ikke, hvorfor nulbonnen Peres skulle ind i denne kamp. Milan fans gestus til Totti inden kampen, var fandme flot.


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/05/17 22:39

Totti skal nok få hans sidste kamp - bare rolig. Der er ingen grund til at smide ham ind i slutminutterne hver kamp fordi det er sidste gang på et bestemt stadion. Jeg elsker Totti højere end noget andet, men man og så bare se realiterne i øjenene og indse, at Totti i de sidste mange indhop ikke har vist et glimt af den klasse som han bla. kunne som supersub sidste år.

On topic:

God og ekstremt vigtig sejr som også ender med en røvfuld. 4-1 på San Siro er man altid glad for på trods af at det måske mere var Milan der var utrolig ringe end det var Roma der var utrolig stærke.

Forza Roma!


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 07/05/17 22:46

Idag var rammerne der til selv Milan fans ønskede Totti på banen. Havde været i orden at kunne tage afsked med San Siro på en værdig måde. Lidt at tage Pis på ham at sætte Peres ind istedet for.
Dårlig stil af Spaletti. Men det er da muligt Totti er små skadet el lign.


noroma
508 indlæg.
d. 07/05/17 22:49

Det stod 2 - 1 da vi skiftede peres ind. Havde vi haft den 2 måls føring så havde det været noget andet, men en småskadet Dzeko gjorde det til en pludselig indskiftning. Lidt for kaotisk at sætte Totti ind når vilkårene ikke er til det lige der.


mexes
1753 indlæg.
d. 07/05/17 22:55

Helt enig med noroma.
Totti var kommet ind dér, hvis vi kampen var hélt lukket. På baggrund herfra synes jeg det er ok, selvom jeg nu virkelig også gerne så ham skiftet ind.

Flot sejr. Vi har fået 12 point ud af 12 mulige mod de to Milano klubber - selvsagt at vi så har vundet begge opgør på San Siro.
Synes at 2 ud af de 3 bedste kampe i sæsonen, har været på San Siro. (Napoli ude, 3-1 må været årets bedste resultat)

Nu venter Juve, som bare ikke skal sikre titlen i Rom!

[Rettet af: mexes - 07/05/2017 - 23:11]


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 07/05/17 23:01

Vi var foran 3-1 på daværende tidspunkt, og San Siro er altså ikke, hvilket som helst bane at sige farvel til. Efter SES 3-1 mål, kunne man se Milaneserne havde mistet modet og den smule gejst, de havde opbygget efter reduceringen.

Nu venter Juve & jeg skal ind og se den kamp. Havde håbet på, vi stadig kunne have haft en lille chance inden kampen, men under al omstændigheder skal den vindes. I sær på hjemmebane.

Edit: Assisten til SES kom netop fra Dzeko, der senere blev skiftet ud med Peres.

1

[Rettet af: Lamela - 07/05/2017 - 23:03]


Nicklas95
315 indlæg.
d. 08/05/17 12:04

Vi var foran 3-1 da Dzeko røg ud, derfor helt ud i hampen at Totti ikke kommer på banen.


Seneste Nyheder

Roma - Genoa
(26/05/17) 36 0


Roma - Juventus
(14/05/17) 34 0


Milan v Roma
(07/05/17) 28 0


Roma - Lazio
(29/04/17) 45 1


Pescara - Roma
(24/04/17) 31 1


Roma - Empoli
(01/04/17) 0


Roma - Sassuolo
(19/03/17) 22 0


Roma - Lyon
(16/03/17) 38 0


Lyon v Roma
(09/03/17) 45 0


Lazio - Roma
(01/03/17) 0