Login
Glemt password Opret bruger

Pescara - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 24/04/17 17:57 af Tottithorsen

Delfinerne tager imod ulvene i aften kl. 20.45
hvor rækkens bundprop skal forsøge at redde livet i Serie A. Der vil blive kæmpet for hver en meter i aftenens kamp, hvor Roma med 3 point kan komme 4 point foran forfølgerne fra Napoli, som smed point i går, da de blot fik 2-2 ude mod Sassuolo, efter at have ramt træværket 2 gange. En kopi af Romas hjemmekamp mod Atalanta hvor romerne også ramte stangen 2 gange.

Roma har i dag sikret sig en ny sportsdirektør, idet Monchi er landet i Fiumicino her sen eftermiddag for at sætte sin signatur på en aftale med Roma. Spændende om han kan vænne sig til transfermarkedet på italiensk, som skiller sig ud fra resten af verden med mange forunderlige aftaler.

I aften forventes det at Roma starter i en 4-2-3-1 opstilling

Sczezny
Peres, Fazio, Rudiger, Jesus
Paredes, Strootman
Salah, Nainggolan, El Sharaawy
Dzeko

Kampen kan ses på Kennedys på Gl. Kongevej og på 9´eren





1

31 kommentarer


Tomas R
Medlem af RCD
358 indlæg.
d. 24/04/17 19:53

Selv om scudettoen ude af syne er der al mulig grund til at kæmpe videre!
CHL bold KAN betyde, at Roma bliver mere interessant for nye spillere og en træner.
Spalletti virker desværre tabt :-(


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 20:53

Ærgeligt med et fejldom på Salahs mål. Men okay, mod Empoli og Palermo var vi også heldige .


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 20:54

Arg, den skal være der El Shaarawy!!!!!


Beatminister
146 indlæg.
d. 24/04/17 20:58

Har Pescara ikke 5 af "vores" med? Er næsten 100 på Bovo, Caprari, Crescenzi og Verre, men er i tvivl om Alberto Cerri?
Og så er jeg lidt skuffet over kun 1 italiener i startopstillingen og 1 på bænken. Det må kunne gøres bedre uden det går udover kvaliteten.


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 21:06

Cerri er Parma/Juventino... Men, de øvrige er.


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 24/04/17 21:08

Stolpe ud igen idag


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 21:09

De har i øvrigt til at samlingen Simone Pepe, der også brugte sine unge år i Roma Primavera.

I øvrigt, hvordan er Roma ikke kommet foran endnu..??


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 24/04/17 21:27

Som sædvanligt er vi uskarpe.
Skift salah og el Sharaawy ud


Sofus
1910 indlæg.
d. 24/04/17 21:32

Goool

Syntes SES har været rigtig god i dag. Også hjulpet godt til defensivt.


Sofus
1910 indlæg.
d. 24/04/17 21:33

2-0 - DET GIK HURTIGT


TheTotti
410 indlæg.
d. 24/04/17 21:34

Fornøjelse at se Dzeko redde den chance!

Bare lad SeS og Salah blive :)


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 24/04/17 21:35

Salah er helt væk. Kan intet. Sorry men er meget træt af ham. Kan ikke ramme en medspiller på 1 meters afstand.


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 24/04/17 21:36

Lækkert med to hurtige kasser


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 21:38

I en sådan en kamp, er Salahs og SESs pace nødvendigt.


Lund
227 indlæg.
d. 24/04/17 21:40

Det ligner mere og mere, at jeg snart må æde mine ord med Paredes, om at han ikke er god nok til at starte i Roma. Han spiller godt for tiden og særligt mod de mindre hold - ind imellem ligner han ligefrem en mini-Pjanic. SES fortjener også ros, jeg synes, at går bedre og bedre med i spillet og har flere gode berøringer i fart. Hans driblinger efterlader dog fortsat meget at ønske.


Sofus
1910 indlæg.
d. 24/04/17 21:55

Lugter af en storsejr. Rigtig flot, gennemspillet mål


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 21:56

Så ind med Gerson & Grenier.. Vi skal have sparet Ninja & Strootman.


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 21:57

Vi skal havd nogle Dzeko mål...


Sofus
1910 indlæg.
d. 24/04/17 22:06

Og derfor skulle Salah og SES ikke ud!

2

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 22:06

Pacers!!!


TheTotti
410 indlæg.
d. 24/04/17 22:06

Helt væk er Salah nu heller ikke.

Sådan en kamp her passer han perfekt til!
Masser af speed i omstillingerne.


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 24/04/17 22:07

He He godt jeg ikke er træner

1

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 22:07

Det er ren Zemanlandia..


Sofus
1910 indlæg.
d. 24/04/17 22:17

Hvorfor var Dzeko så sur over at blive udskiftet?


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 22:19

Han vil nok gerne have scoret en pind eller to..


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 24/04/17 22:19

Håber vel på at blive topscorer
Spar nu Strootman og Ninja


Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24/04/17 22:36

Fuld tid til Ninja & Strootman igen, hvis man skal finde noget at kritisere Spa, så er det, han kun bruger en smal stamme af spillere. Hvilket jo sagtens løbe ud i dumme pointtab.


noroma
508 indlæg.
d. 24/04/17 22:45

Der var satme meget lækkert spil i starten af 2. halvleg. Utroligt der ikke bliver scoret 4 - 5 kasser mere.
Paredes er jo for sindsyg! Han var ren sniper!


noroma
508 indlæg.
d. 24/04/17 22:45

Der var satme meget lækkert spil i starten af 2. halvleg. Utroligt der ikke bliver scoret 4 - 5 kasser mere.
Paredes er jo for sindsyg! Han var ren sniper!


Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 24/04/17 22:46

Enig men de blev ikke overanstrengt. Sparede sig den sidste halve time. Ærgerligt vi ikke fik Gerson at se da Grenier blev foretrukket.


mexes
1753 indlæg.
d. 24/04/17 23:21

Hvis man ikke kan vinde over Pescara, så skal man heller ikke sendes i CL.
Sikker sejr i aften, selvfølgelig.

El Shaarawy har jeg været en del efter siden årsskiftet, men synes de sidste 3-4 kampe, at han er begyndt at spille sig op, selvom modstanderne selvfølgelig heller ikke har været skræmmende.

Jeg tænker at hverken Radja eller Strootman behøvede et hvil, siden de ikke fik det. Kampen var trods alt under fuld kontrol.

Dejligt med 4 point ned til Napoli. Nu hedder den Lazio, Milan og Juve.

FORZA!


Seneste Nyheder

Roma - Genoa
(26/05/17) 37 0


Roma - Juventus
(14/05/17) 34 0


Milan v Roma
(07/05/17) 28 0


Roma - Lazio
(29/04/17) 45 1


Pescara - Roma
(24/04/17) 31 1


Roma - Empoli
(01/04/17) 0


Roma - Sassuolo
(19/03/17) 22 0


Roma - Lyon
(16/03/17) 38 0


Lyon v Roma
(09/03/17) 45 0


Lazio - Roma
(01/03/17) 0