Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Cagliari

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 22/01/17 19:48 af Tottithorsen

Første møde på Sardinien endte med 2-2 efter en 2-0 føring til Roma så det må siges at være sæsonens største skuffelse at smide 2 point mod Cagliari. Det skal revancheres i aften især efter både Napoli og Juventus har hentet 3 point i weekenden
Napoli imponerede stort ved at slå Milan 2-1 i Milano og Juventus satte hurtigt Lazio på plads med 2-0 i søndagens tidlige opgør

Roma skal passe på Boriello som har det med at score mod os.
Cagliari slog senest Genoa hjemme med 4-1 så det er hold i bedring vi tager imod på Stadio Olimpico

Roma forventes at starte med flg 11:

Szezcny
Manolas Fazio Jesus
Peres DDR Strootman Emerson
Nainggolan Perotti
Dzeko






30 kommentarer


Sofus
1910 indlæg.
d. 22/01/17 20:39

Line-up:
Szczesny
Manolas - Fazio - Rudiger
Peres - De Rossi - Strootman - Emerson
Nainggolan - Perotti
Dzeko

Forza Roma!


Svenzoni
344 indlæg.
d. 22/01/17 20:48

Den skal bare hjem, denne her!


Sofus
1910 indlæg.
d. 22/01/17 20:51

Er lidt bange for Borriello her til aften.


Svenzoni
344 indlæg.
d. 22/01/17 21:15

I guder....imponerende har det ikke været indtil videre..


Svenzoni
344 indlæg.
d. 22/01/17 21:19

Dzeko....


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 22/01/17 21:20

19 "clear-cut" chancer misset af Dzeko inklusive den her i indeværende sæson..... Manden kunne jo have været klar topscorer.


Svenzoni
344 indlæg.
d. 22/01/17 21:23

Er SÅ træt af ham. Han brænder simpelthen hen ALT for meget. Utroligt han er førstevalg. Sucks!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/01/17 21:27

Nogen gange kunne man godt ønske Dzeko var nede og spille African Nations cup


Svenzoni
344 indlæg.
d. 22/01/17 21:28

- og blev der.


TheTotti
410 indlæg.
d. 22/01/17 21:31

Wow whats with all the hate??
Ja han brænder en del for tiden, han mangler lige marginalerne.
Han er dog vores topscorer og har vist at han kan. De fleste angribere gennemgår modgang i løbet af en sæson. Jeg har fuld tiltro til at han nok skal finde målet igen, og igen og igen.


Svenzoni
344 indlæg.
d. 22/01/17 21:34

Han er i min optik for svingende. Men respekt for andre meninger. Fair nok. Men min kop the, bli'r han aldrig.

Forza Roma!


Sofus
1910 indlæg.
d. 22/01/17 21:35

gaaaaaab


asroma87
790 indlæg.
d. 22/01/17 21:35

Shit det er kedelig fodbold mand! Hold da kæft...

Sidder og er ved at falde i søvn! Begge hold virker godt nok umotiveret, nøj hvor et Cagliari dårlige... puha

P.S. Ud med Dzeko og ind med Shaarawy


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/01/17 21:40

Ind med Totti!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 22/01/17 21:44

Det vil være dumt at pille Dzeko ud. Han er blevet serviceret en god gang af DDR. Ellers har det været elendigt med service ind til ham.

Jeg tror, jeg har overværet snegleræs, der havde et større underholdnings værdi end denne kamp. Puha, det er op ad bakke.

Men, det skyldes jo opstillingen. Jeg er vild med DDR og Strootman, men begge kan ikke spille på samme tid. Vi mangler en kreatør. Vi spiller meget på Perotti og Peres over kanterne, det bliver sku nemt at dække op for det i længden. En Totti eller Paredes vil hjælpe. Ellers mangler vi i den grad en, der kan sætte vores kanter og Dzeko op.


Sofus
1910 indlæg.
d. 22/01/17 21:49

Ja, enig Lamela. Det er tydeligt at vores eneste plan er høje bolde ind i boksen fra kanterne, og så en enkel bold fra midtbanen i ny og næ.


Sofus
1910 indlæg.
d. 22/01/17 21:56

Er ved at blive ret træt af Peres og Dzeko...


Lamela
1793 indlæg.
d. 22/01/17 21:58

Pil nu Peres ud. Vi mangler et alternativ til Dzeko. Muriel vil være kærkommen gevinst.


Sofus
1910 indlæg.
d. 22/01/17 21:59

Dzeeeeeeekoooo


Koch
832 indlæg.
d. 22/01/17 22:00

Verdens bedste angriber.


Lamela
1793 indlæg.
d. 22/01/17 22:00

Jaaaaas!!!! Dzeeeeeko!!! Perfekt bold fra vores bedste oplægger.


TheTotti
410 indlæg.
d. 22/01/17 22:00

Sådan Dzeko!!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 22/01/17 22:01

Jeg kalder min søn Federico! Han er så vild!

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/01/17 22:06

Tag DDR ud. Smid Nainggolan ned og sæt Totti ind. Godt Dzeko ikke er afrikaner


Sofus
1910 indlæg.
d. 22/01/17 22:20

Frækt af Perotti, men Peres skal da i det mindste ramme målet der.


TheTotti
410 indlæg.
d. 22/01/17 22:29

Selv uden Dzekos mål, synes jeg han har spillet en rigtig god kamp. Han placerer sig godt i feltet, holder i bolden når han skal og slipper den når han skal. Kommer til chancer og rammer inden for målrammen, så kommer målene også.


Lamela
1793 indlæg.
d. 22/01/17 22:38

Rudiger, Emerson og Fazio må være bejlerne til MOTM.


Sofus
1910 indlæg.
d. 22/01/17 22:41

Endnu en kedelig og grim 1-0 sejr, men det er jo de 3 point der tæller. Klokkeklart rødt kort i min bog - var lige bange for at Strootman var færdig der :)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/01/17 22:42

Win ugly!
Fint med 3 point.


mexes
1753 indlæg.
d. 22/01/17 22:52

Jeg lever fint med, at vi ikke leverede en spillemæssig særlig god indsats. Cagliari var aldrig rigtige farlige. Vi står bund solide bagved må man sige. Vi mangler lidt kreativitet fremme, det klart. Det kommer forhåbentlig når Salah er tilbage og ved at vi henter en offensiv forstærkning.

Vigtigt at vinde de her kampe!

Fazio.... Waow


Seneste Nyheder

Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2


SPAL - Roma
(21/04/18) 12 0


Roma - Genoa
(18/04/18) 13 0


Lazio - Roma
(15/04/18) 0


Roma - Barcelona
(10/04/18) 35 0