Login
Glemt password Opret bruger

Iturbe ud - Jesé ind?

Kategori: Transfer og rygter

Kilde: vocegiallorossa

Skrevet d. 02/01/17 17:54 af Jonas

Vintertransfermarkedet er nu åbent og Romas nye sportsdirektør, Ricky Massara, arbejder allerede hårdt.

Roma skal angiveligt have solgt ud, før der kan handles. Den spiller der skal give plads er Manuel Iturbe. Iturbe har ikke imponeret Spalletti og har fået tilladelse til at finde en anden klub.

Gianluca Di Marzio melder her til aften at Roma og Torino er blevet enige om en lejeaftale. Torino vil angiveligt betale 500.000 euro for lånet og have en købsoption på 12-14 mio. euro. Iturbe vil gennemgå lægetjekket i morgen.

Som en del af Iturbe aftalen, forventes Torino at gøre brug af deres købsoption på Iago Falque og betale Roma 6 mio. euro.

Romas førsteprioritet til at erstatte Iturbe i Romas angrebet er Jesé.

PSG købte den Spanske angriber i Real Madrid i sommers, men han har ikke haft nogen succes i den Franske hovedstad. Derfor skal PSG være klar til at sende ham videre.

Ifølge Il Tempo skal Roma og PSG være blevet enige om en lejeaftale med købsoption. Jesé skal ligeledes have sagt god for et skifte. Det sidste der mangler er nu spillerens løn.

Alternativerne til Jesé er El Ghazi, Depay og Feghouli.

En angriber er vintermarkedets topprioritet, men Massara ønsker også at styrke Romas midtbane.

Det varmeste navn her er Sampdorias Lucas Torreira. Spillerens agent har bekræftet at klubberne er i forhandlinger.






11 kommentarer

mexes
1753 indlæg.
d. 02/01/17 19:27

Jesé kan blive et kæmpe scoop. Den handler har jeg håbet på i nogle måneder!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/01/17 20:50

Begriber ikke vi skiller os af med Iturbe efter hans fremragende præstationer i efteråret!!


mexes
1753 indlæg.
d. 02/01/17 22:26

Haha!
Det er sgu et godt skifte for Iturbe. Hans seneste år har ikke fået bejlere til at stå i kø.
Når det så er sagt, så kan han sagtens blive en kæmpe succes for Torino.
Hans indstilling har i hvert fald aldrig fejlet, og hans ønsket alt mulig held og lykke fremadrettet. Under ham succes.


asroma87
790 indlæg.
d. 03/01/17 13:06

Så blev Draxler officelt PSG spiller. Så er det bare et spørgsmål om tid før Iturbe bliver skiftet ud med Jése!

Oh yeah!!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 03/01/17 15:14

Doumbia skulle ifølge Football-Italia have afvist et skifte til Kina. Suk, hvor er han en irriterende mide, der ikke vil forsvinde fra min klub. Det er i øvrigt ikke det første skifte væk fra Roma, han har afvist.

1

[Rettet af: Lamela - 03/01/2017 - 15:15]


Lund
227 indlæg.
d. 03/01/17 20:05

Jeg så hellere, at man gik efter Depay, som i min bog er det større talent af de to og rummer flere facetter i sit spil end Jesé. Det der taler for Jesé er nok, at han er vant til at spille på højre wing, mens Depay hovedsageligt har opereret på venstre wing.


Sofus
1910 indlæg.
d. 03/01/17 20:36

Syntes nu Jesé har vist langt mere på højt niveau end Memphis.


mexes
1753 indlæg.
d. 03/01/17 22:11

Jeg er nu også mere på Jesé end Memphis, selvom jeg også ville se ham som lidt af et scoop.


Lund
227 indlæg.
d. 04/01/17 12:55

Jeg synes nu bare, at Depay har bedre driblinger og skud end Jesé. Derudover er det bare nemmere at slå igennem for Real og Barcalona i La Liga end i PL, hvor niveauet er mere jævnbyrdigt.


mexes
1753 indlæg.
d. 04/01/17 16:19

Enig, men Depay har jo så bare slet heller ikke slået igennem i PL.
Jesé har også leveret i Champions League, hvis du nu alligevel vil lave den sammenligning.


totti er gud
1082 indlæg.
d. 19/01/17 08:09

Dimitri Payet Vil gerne væk ... Ham så jeg gerne i Roma trøjen ... Han er desværre 29 år men 3 rigtige gode sæsoner skuller der gerne være i ham..