Login
Glemt password Opret bruger

Lazio - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 04/12/16 13:05 af Tottithorsen

Derby time!

Lazio er på papiret hjemmehold i sæsonens første derby.
Begge hold er godt kørende og ligger begge i toppen af Serie A.
Lazio indtager pt. 4. pladsen, mens Roma i skrivende stund sidder på 3. pladsen, så der er som altid meget på spil i det romerske
møde mellem de evige rivaler.

Lazio har overrasket alle med flot offensiv fodbold, mens Roma har præsteret som forventet.

I ugens løb har Totti, DDR og Florenzi holdt møde med Romas Ultras, hvor de diskuterede Ultras boycot, men udfaldet var en fortsat strejke så det bliver et tomt Curva Sud, hvorimod Curva Nord iflg. rygterne vil blive fyldt op med Lazios Ultras!
Så Lazio ultras er sgu klogere end vores.

Lydkulissen kan bære Lazio frem over isen. Det kan give plads til vores kontra spil, selvom vi mangler farten idag, da Salah er ankelskadet og er ude resten af 2016.

Det kan ligne en startplads til Totti, som iflg. Spaletti træner 100% igen og vigtigheden i at have ægte romere på banen kan løfte Roma så det er nok til en sejr.

Forventede start 11'er;

Sczezny
Peres Manolas Rüdiger Emerson
DDR Strootman Nainggolan
Totti Perotti
Dzéko

Daje Roma

Kampen kan ses på Kennedys med kickoff kl 15:00





1

12 kommentarer

Sofus
1910 indlæg.
d. 04/12/16 14:01

Fedt hvis Totti er fra start, ærgerligt at Lazios ultras kan tage sig sammen, når vores stadig ikke kan. FORZA ROMA!


Sofus
1910 indlæg.
d. 04/12/16 14:04

3-5-2 (5-3-2)??? Er sgu bange for at det backfirer.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/12/16 15:17

Er vi i undertal??
Vi har ingen der kan true dem på farten idag må erkende salah er savnet


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 04/12/16 15:49

Offensivt har Spallettis taktik overhovedet ikke virket. Det er ikke overraskende. Men jeg håber godt nok at han sætter El Shaarawy ind fra start i 2. halvleg. Der skal ske noget. Vores Ultras svigter jo desværre igen.


Sofus
1910 indlæg.
d. 04/12/16 15:51

Helt enig med Oasis ^^


Lamela
1793 indlæg.
d. 04/12/16 17:10

Vildt, sitet ikke koger. Drengene har trodsalt lige vundet et away derby med 2-0.

[Rettet af: Lamela - 04/12/2016 - 17:10]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/12/16 17:31

Sindssyg god 2 halvleg!!! Fortjent sejr.
Bring on Milan

Sitet koger kun når vi taber ;)


Sofus
1910 indlæg.
d. 04/12/16 17:35

Tror alle har haft travlt med at se kampen/fejre det.

Så stærk og vigtig sejr!

2

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 04/12/16 18:40

Flot sejr! Jeg var ikke så tilfreds med 1. halvleg (slet ikke offensivt). Men vi får dem heldigvis løbet rimelig trætte og en god holdindsats sikrer sejren til sidst. Havde det ikke være for den enorme fejl af Wallace er jeg nu ikke så sikker på, at vi havde fået de tre point, men fuck it, en Derby-sejr er altid smuk og denne sæson bliver sjovere og sjovere.

2

Lamela
1793 indlæg.
d. 04/12/16 19:19

Den wingbcak rolle passede vist meget godt til Emerson. Han var ren fornøjelse at følge i dag. Lavede stortset ingen fejl.


mester
365 indlæg.
d. 05/12/16 11:52

Kampens bedste spiller var FAZIO , han laver slet ingen fejl


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/16 17:20

Fazio lavede en "wallace" men slap afsted med den. Emerson var fantastisk i den fremskudte rolle samt lukkede Anderson totalt ned. DDR gjorde det også godt. Når han ikke leger Pirlo er han god.
Godkendt kamp og vigtig sejr.
3 point mod Milan og 1 point med hjem fra Torino er ok ;)


Seneste Nyheder

Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2


SPAL - Roma
(21/04/18) 12 0


Roma - Genoa
(18/04/18) 13 0


Lazio - Roma
(15/04/18) 0


Roma - Barcelona
(10/04/18) 35 0