Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Bologna

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 06/11/16 18:36 af Tottithorsen

Roma er tilbage på Olimpico efter 3 kampe på fremmed græs. Senest en tur til Østrig hvor vi slog Austria Wien med 4-2 blandt andet på 2 mål af Dzeko som bomber løs.
En tidligere "bomber" skal holdes fra fadet i aftenens kamp. Destro har ikke haft tur i den i denne sæson så mon ikke det er en opgave forsvaret han klare??!!

Måske rudiger og fazio også får lov til at møde Sadiq og vores gamle græske ven, Torosidis.
Manolas er stadig ude med brækket næse så det bliver ikke til græsk-romersk brydning i denne omgang.

Efter sejre til Juventus og Milan skal der 3 point på kontoen for at holde trit med topholdene.
Napoli og Lazio delte pointene meget belejligt for Roma som kan lægge yderligere afstand ned til forfølgerne.

Roma forventes at starte med flg:

Szeszny
Peres Fazio Rüdiger Juan
Strootman Paredes nainggolan
Salah dzeko perotti

Kampen kan ses på Kennedy pub og eurosport






17 kommentarer


Lamela
1793 indlæg.
d. 06/11/16 20:44

Umar fra start. Super, det skal nok komme til at gøre ondt på os.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/11/16 20:51

Er vi de gule??


P.Totti
953 indlæg.
d. 06/11/16 21:02

Perrotti er i spillehumør idag!! Hvor er Spalettis engagement, han står og ligner en der er bagude 0-3 efter vores scoring! Kigger med i jorden og klør sig på issen!!

Lad os nu få noget Conte, Klopp, Diego Cholo stemning!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/11/16 21:04

God start, vi styrer det hele.

Drop nu din latterlige hetz P.Totti.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/11/16 21:12

Eller Joachim löw der klør sig i røven ;)


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/11/16 21:34

Rimelig usammenhængende spil i første halvleg. Jeg syntes stadig ikke at Ninja passer til 10'er rollen.

Perotti har tilgengæld været super.

[Rettet af: Sofus - 06/11/2016 - 21:34]


Lamela
1793 indlæg.
d. 06/11/16 21:39

Strootman er ikke rigtig kommet med i kampen, Paredes må gerne erstatte ham snart.

Nu skal vi bare lige få lukket den kamp hurtigt, så Bologna ikke laver en lucky punch til sidst.


P.Totti
953 indlæg.
d. 06/11/16 21:54

Sofus - luk.

Det er sku da rigtigt at Spallettis udtryk efter scoring virker mærkeligt. Generelt er han totalt stoneface.

Vi scorer og det eneste han kan finde på er at klø sig i håret og kigge ned i jorden - måske det er hans lækre italienske sko han kigger på.

Ville da være fantastisk at se ham knytte næven og skrige YEAH ligesom Klopp, Conto eller lign som har kæmpe succes lige pt.

Lad os nu få skabt noget holdfølelse.

[Rettet af: P.Totti - 06/11/2016 - 21:56]


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/11/16 22:03

hvorfor fanden blev det annuleret?


MURO
550 indlæg.
d. 06/11/16 22:04

Hvad fanden skete der lige der?


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/11/16 22:07

kæft han er giftig i dag


Lamela
1793 indlæg.
d. 06/11/16 22:08

Så fik han sit fortjente 2.mål. Kom nu med et mere, gerne fra Dzeko.

Sikke en måde, du debattere på P.Totti. Sofus skal ligefrem "lukke", når han konfrontere dig?

[Rettet af: Lamela - 06/11/2016 - 22:10]


P.Totti
953 indlæg.
d. 06/11/16 22:20

Lamela - Sofus skriver at jeg skal stoppe min latterlige hetz. Til det mener jeg bestemt at han skal lukke, hvis han ikke har noget klogt at sige så luk i.

Det har intet med hetz at gøre at jeg stiller spørgsmålstegn ved hans ageren efter vores scoring til 1-0.

[Rettet af: P.Totti - 06/11/2016 - 22:21]


Lamela
1793 indlæg.
d. 06/11/16 22:20

Klasse. Gode aktioner af Szcesny nede i målet, skal os med.

Spa prøver igen med et 3-mands forsvar.

[Rettet af: Lamela - 06/11/2016 - 22:23]


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/11/16 22:28

Med lidt mere skarphed (og bedre dommerarbejde) kunne vi vel sagtens have været foran 5-0 nu.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/11/16 22:31

Giacomelli snød bologna for et straffe før så 7-1 burde den stå. Salah burde have lavet 5 kasser.
Fazio er stabil. Perotti tryller.
Godt at få nainggolan længere tilbage på banen.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/11/16 22:48

Lækkert at se den "velkomst" Destro fik!!


Seneste Nyheder

Udinese - Roma
(17/02/18) 33 1


Roma - Benevento
(11/02/18) 31 0


Verona - Roma
(04/02/18) 25 0


Officielt: Emerson solgt til Chelsea
(31/01/18) 0


Roma v Sampdoria
(28/01/18) 43 0


Sampdoria v Roma
(24/01/18) 41 0


Inter v Roma
(21/01/18) 39 0


Roma v Atalanta
(06/01/18) 35 0


Juventus v Roma
(23/12/17) 15 1


Roma v Cagliari
(16/12/17) 23 0