Login
Glemt password Opret bruger

Empoli - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 30/10/16 13:49 af Tottithorsen

Kan Roma fortsætte stimen og tage den 4 sejr i træk?
Empoli vil naturligvis gøre alt for at det ikke sker men oddsene er imod den lille klub som ligger og roder i bunden af ligaen og har blot én sejr efter 10 runder.
I midtugen slog Roma Palermo hjemme med 4-1 efter blandt 2 mål af brandvarme edin dzeko som endelig har fundet rytmen igen.
Desværre mistede vi florenzi som var uheldig at rive korsbåndet over i venstre knæ, pudsigt nok 2 minutter efter Rüdiger fik comeback efter en identisk skade. Det forventes at tage 3-4 måneder før florenzi er tilbage. Et kæmpe tab. En så alsidig spiller er umulig at erstatte. Snart kun målmandsposten han ikke har dækket.

Perotti og Bruno P er tilbage efter mindre skader.

De italienske medier forventer Roma starter med følgende 11:

Szeszny
Peres, Manolas, Fazio, Emerson
DDR, Strootman, Naingollan
Salah, Dzeko, El Sharaawy






17 kommentarer


Lamela
1793 indlæg.
d. 30/10/16 14:41

Rettelse: i midtugen slog vi Sassuolo 3-1 ude efter 2 mål af brændvarme Dzeko og Ninjaen.


Sofus
1910 indlæg.
d. 30/10/16 14:44

Rudiger og Emerson på backerne...


Sofus
1910 indlæg.
d. 30/10/16 15:04

Jeg forstår ikke helt opstillingen. Spiller vi 3 mands forsvar? Eller er rudiger på venstre og emerson på højre? Det er meget underligt


Sofus
1910 indlæg.
d. 30/10/16 15:06

Anyways, rigtig farlig start


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30/10/16 15:07

Hent skorupski hjem!


Lamela
1793 indlæg.
d. 30/10/16 15:29

Skorupski laver en Curci på os.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30/10/16 15:33

Fazio har lånt iturbes støvler


Sofus
1910 indlæg.
d. 30/10/16 15:37

Hvor mange gange har en Paredes dødbold ramt en mand? Altså i alle kampe.


Sofus
1910 indlæg.
d. 30/10/16 16:29

Sløj indsats i dag.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 30/10/16 16:36

Få nu Totti ind så vi kan vinde den kamp


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30/10/16 16:42

Totti er skadet....


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 30/10/16 16:45

nå ja. tvivler dog på det er Dzeko der leger Messi der vinder kampen for os....


Lamela
1793 indlæg.
d. 30/10/16 16:54

Vi havde egentligt mulighederne, men vores lejesvend gjorde det godt for Empoli, Desværre. Når ja, så kan vi smide Scudetto tankerne væk og spille efter den CHL plads i stedet.


mexes
1753 indlæg.
d. 30/10/16 16:54

Ingen grund til panik. Havde været rart med 6 point ude i de to kampe, men en dag hvor vi ikke scorer, så det jo vigtig vi holder nullet.
Scorupski stod godt, ikke mere end det. Sidst mod Roma kostede han to... såe ingen grund til at græde over det.

avanti

@lamela
Hvor er jeg dog træt af at se folk drage konklusioner baseret på én kamp. Større katastrofe er det jo ikke idag.

[Rettet af: mexes - 30/10/2016 - 16:56]


Sofus
1910 indlæg.
d. 30/10/16 17:00

Det er tydeligt at vi mangler en kreatør på midten (Pjanic). Ninja fungerer heller ikke uden et modstykke.


Lamela
1793 indlæg.
d. 30/10/16 17:01

Måske, hvis Scudetto viser sig at være lidt længere væk. Så kan være, drengene vil spille mere frit og mindre presset.


mexes
1753 indlæg.
d. 30/10/16 17:07

Vi skal tage en kamp ad gangen (kliché)
Inden sæsonen var scudetto'en ikke et tema.
Det blev for alvor aldrig rigtig godt idag, men heller aldrig en stor katastrofe at få 1 point ude i Toscana .


Seneste Nyheder

Nyt stamsted i København !
(15/11/18) 0


Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0