Login
Glemt password Opret bruger

Sassuolo - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 26/10/16 15:58 af Tottithorsen

En must win kamp for giallorossi, som kommer med 3 friske sejre i bagagen (Napoli, Inter og Palermo)
Det er efterhånden længe siden vi har haft en kandidat til årets
Capocannoniere i Serie A, men i skrivende stund ligger Dzeko nr 1 på listen med 8 kasser i 9 kampe. Samme antal mål som Dzeko fik lavet i hele sidste sæson, så han har virkelig fundet sit gamle niveau.
Lad os håbe det fortsætter i aften, hvor vi skal møde blandt andet de 3 unge roma talenter, Politano, Pellegrini og Ricci....
Derudover har Sassuolo virkelig fået etableret sig som et top 10 mandskab, imponerende med det lønbudget. Et hold udelukkende bestående af en blanding af rutinerede og unge italienere....

Tiden er knap så en komprimeret optakt....

Aftenens forventede start 11´er

Szezsny
Florenzi Manolas Fazio Emerson
DDR Paredes Nainggolan
Salah Dzeko El Sharaawy






28 kommentarer


Lamela
1793 indlæg.
d. 26/10/16 18:52

Jeg må indrømme, jeg ikke har de bedste fornemmelser vedr. denne kamp. De spiller altid ekstra godt mod os.


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/10/16 20:58

Heller ikke mig


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/10/16 20:58

Så kom scoringen også. Emerson kørt fuldstændig rundt af et tidligere Roma-talent. Det siger vist det hele


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/16 20:59

Dejligt passivt forsvarsspil


Lamela
1793 indlæg.
d. 26/10/16 21:02

Emerson skal ikke være synderbukken her, det hele startede med en skidt skidt clearing fra El Sharawy, hvor Dzeko gled/skubbet ned af PC. Havde Emerson stukket benet frem, var der garanteret dømt straffe.


Lamela
1793 indlæg.
d. 26/10/16 21:05

Jeg kan godt lide 3-bulldogs på midtbanen, man kan slå sig på. Men, uden en kreatør er den ikke noget værd. Enten Totti eller Paredes skal komme på banen snart, hvis deres forsvar skal åbnes. Ellers bliver det nemt for SAS at forsvare sig mod indlæg til Dzeko.


Edit. Hvad sker for Dzeko i denne kamp? Han ligner sidste års Dzeko i sine touches.

[Rettet af: Lamela - 26/10/2016 - 21:07]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/16 21:06

Min kommentar var gældende for hele forsvaret
Snart 2-0!!
Vi er HELT væk


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/10/16 21:09

Defrel er sgu god


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/10/16 21:13

Fun fact:

Sassoulo har én mere fra Romas akademi i start 11 end Roma selv.

Mazitelli, Politano og Pellegrini.


Lamela
1793 indlæg.
d. 26/10/16 21:16

Var det lige Roma fansene, der lavede abe lyde af Adjapong?


asromadk
3083 indlæg.
d. 26/10/16 21:18

Jeg kommer hurtigt til at skulle gentage mig selv i forhold til mine sidste mange kommentarer herinde, sfåremt jeg skal ytre mig...

Alt er sørgeligt. Akademi-drengene, spille-stilen, resultatet, spillernes attituder...


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/10/16 21:18

@Lamela

Jeg hørte det ikke, men det håber jeg fandme ikke!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/10/16 21:21

Cannavaro > Dzeko


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/16 21:23

Lamela: meget enig. Ingen kreativitet overhovedet. Tag ninja ud og sæt Totti ind. Lige nu byttede jeg gerne salah med politano.
De unge Roma udlån gør det godt men de får også tillid og nemmere at præstere i en lille klub end det er i Roma med det kæmpe pres der følger med


Lamela
1793 indlæg.
d. 26/10/16 21:25

Sofus

Der var den igen efter Adjapong afsluttede.

Fuck det er klamt, håber de bliver udelukket, dem der gør det.


asromadk
3083 indlæg.
d. 26/10/16 21:25

Jeg anser ingen af de 3 som værende bedre end vores egne spillere. Men de kan, hver og en synes jeg, byttes ud 1:1 med en eller anden halvdyr (i forhold til dem) handel i løbet af de sidste 2 år. DET har hele tiden været mit problem. Bredden skal også være disse unge spillere. Klubben skal have et projekt, en fælles retning for, hvordan man gør tingene og så skal de unge sluses ind..

Pt. køber jeg ikke tingenes gang. Resultater eller ej - synes ikke det er godt nok. Sagde det selv da man slog Napoli...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/16 21:26

Ja det var abe lyde. Primitive fjolser. Enig asroma dk
Gaaab


MURO
550 indlæg.
d. 26/10/16 21:32

Dzeko skylder to..


asromadk
3083 indlæg.
d. 26/10/16 21:36

Men Dzeko er Dzeko. Jeg synes også bare at mange af spillerne lider under en elendig taktik og tilgang til tingene. Lang bold op på Dzeko (der er alene og skal drible), tidlige indlæg (dårlige indlæg) eller en gang imellem kombinationer på kanten. Her skal Florenzi og Emerson fx ramme dagen til perfektion. Alt i alt en skod taktik, som, somme tider virker, og andre gange ligner det det Roma-hold man kender alt for godt - et middelmådigt fodboldhold...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/16 21:46

Jeg savner Pjanic!!!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 26/10/16 22:01

Flot dommerarbejde og lækkert af Dzeko igen. Hjælper åbenbart at svine ham til undervejs i kampen.

Get in with Totti!


asromadk
3083 indlæg.
d. 26/10/16 22:21

Rigtig gode point! Sassuolo gik godt nok end i 2H


MURO
550 indlæg.
d. 26/10/16 22:29

Florenzi brud på anklen?!?!


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/16 22:34

Det så mere ud som et overrevet ledbånd i knæet :-(

Stakkels Florenzi, håber det ikke er så slemt som det så ud!

[Rettet af: asroma87 - 26/10/2016 - 22:34]


Lamela
1793 indlæg.
d. 26/10/16 22:37

Med alle de romere på holdet, så var Sassoulo selv skyld i kollapset. Det er ellers en Roma klassiker.


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/10/16 11:30

Florenzis korsbånd er beskadiget. Hold kæft hvor er det synd. Verdens mest sympatiske mand.


asroma87
790 indlæg.
d. 27/10/16 12:14

Det er forfærdeligt!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29/10/16 16:22

Der var iøvrigt ingen barrierer på curva sud mod sassuolo pga nært forestående rugby kamp mellem Italien og New Zealand!! Barrierne sættes op igen efter rugby kampen...
Tsk tsk tsk


Seneste Nyheder

Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2


SPAL - Roma
(21/04/18) 12 0


Roma - Genoa
(18/04/18) 13 0


Lazio - Roma
(15/04/18) 0


Roma - Barcelona
(10/04/18) 35 0