Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Inter

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 02/10/16 19:10 af Tottithorsen

2 giganter i knæ tørner sammen på stadio olimpico søndag aften.

Roma har været suveræne hjemme med max point efter 3 kampe hvorimod det virkelig kniber ude med blot ét point efter 3 opgør.

Inter har også været svingende. Har slået Juventus hjemme mens de blot fik 1-1 hjemme mod bologna og forleden en elendig præstation i Europa League hvor Inter tabte 3-1 ude mod Sparta Prag.
De Boer sætter igen sin lid til Icardi som bomber løs formentlig med peresic og candreva til at assistere. På midten har Inter nyindkøbte banega og joa Mario. I bagkæden er nagatomo udset til at tage sig af salah som de havde held med i sidste sæson hvor opgøret endte 1-1.
Det resultat lugter aftenens opgør kraftigt af. Selvom ingen af mandskaberne kan leve med det. Roma er pt. 8 point efter rækkens duks Juventus så scudetto drømmene må siges at være langt langt væk.

Roma ordnede Astra i EL med 4-0 hvor især 40 årige Totti var helt forrygende. Men alle ved jo at giver man Totti lidt "astra" plads så er han verdensklasse.

Romas forventede start 11'er:

Szezcsny
Florenzi manolas Fazio Jesus
DDR strootman Nainggolan
Salah Dzeko Sharaawy






20 kommentarer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/10/16 19:20

Hvorfor ser man gang på gang "vores" talenter shine for andre hold??

Pelligrini og Politano begge på tavlen for Sassuolo


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 20:46

@Tottithorsen

Fordi Roma-ledelsen ikke har nosser til at prøve dem af :-)

Anyways, forza roma! Jeg håber fandme på en sejr i dag. Spændende med Florenzi på venstrekanten, havde dog gerne ville se Totti fra start efter den kamp i søndags (og bare generelt de sidste mange måneder) :-)


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 20:46

og hvorfor er der en gammel mand og kvinde med spillerne og maskotterne inde??


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 20:49

Icardi skal bare lukkes helt ned i dag. Ellers kan det blive svært - hold op han har været giftig på det seneste.


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 20:58

hold nu op en vild start


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/10/16 21:08

Godt set af szeszny. Drømme scenarie. Vi kan spille på kontra. Salah mod santon


Lamela
1793 indlæg.
d. 02/10/16 21:12

Salalala.. 2 gange gyldne gyldne muligheder for at øge til 2-0.

Håber de holder Santon og Ansaldi inde i hele kampen.

[Rettet af: Lamela - 02/10/2016 - 21:13]


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 21:36

Hold nu kæft noget indianerfodbold! Det kunne jo stå 5-5... Dzeko banens bedste i dag, måske den bedste halvleg som jeg har set fra hans side i Roma-trøjen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/10/16 22:02

Ninja ind og florenzi ud nu tak. Vild kamp. To hold som vil frem over isen


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 22:05

Totti ind i stedet for Florenzi, så vi kan få lidt mere kreativitet. HOLD KÆFT STROOTMAN ER TILBAGE!


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 22:18

... Hvor var Fazio?


Romaneren
573 indlæg.
d. 02/10/16 22:22

MANOLASSSS


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 22:23

Grande <3


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 22:31

Begge holds midtbaner er helt udkørte. Kunne være fedt at se Ninja til sidst.


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 22:33

Han er godt nok vild, Handanovic.


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/10/16 22:39

stærkt resultat!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/10/16 22:40

Fed kamp og 3 lækre point!!!
Strejker RCD fans sammen med ultras? Godt blevet en sløj omgang kommentarer. 17 i en kamp mod Inter.

[Rettet af: Tottithorsen - 02/10/2016 - 22:50]


asroma87
790 indlæg.
d. 02/10/16 22:50

Bum 3 point! Så er det Napolis tur næste gang! Op med hovedet Salah...

P.S. Hvorfor prøvede vi ikke og hente Banega som erstatning for Pjanic???


Romaneren
573 indlæg.
d. 02/10/16 22:50

En fed kamp at se! Vigtig sejr og en god afslutning på en god uge i Rom med sejren over Astra og al den gode opmærksomhed omkring Totti.

Dzeko ligner den mand, vi betalte penge for sidste sommer. Han gør bare sit job og sætter en kasse ind.

Handanovic er en klasse keeper. Elsker at han er i Serie A, hvor han nok også er den bedste keeper? I hvert fald hvis man glemmer, hvad Buffon har opnået førhen i karrieren. Men han fortjener sgu som minimum at spille CL. Det er nærmest hver gang, at han hiver klasseredninger frem for sit hold.

De Rossi også på et fint niveau. Dejligt at se ham være passioneret uden at opføre sig som en idiot eller få tåbelige kort. En engageret De Rossi er fedt at se!

Forza!


mexes
1753 indlæg.
d. 03/10/16 01:05

Ja Banega på en fri transfer er sgu et scoop.
Rgitig fed kamp - især i første halvleg.
Så meget bedre at gå på landsholdspause med en sejr i ryggen.
Rudiger tilbage engang efter? Det ville være skønt.
Forhåbentlig bliver vi i top 3 resten af sæsonen!

DAJE ROMA!


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0