Login
Glemt password Opret bruger

Torino v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 25/09/16 09:35 af Tottithorsen

Tidlig søndagskamp i serie A mellem Torino og Roma.
Hjemmeholdet har ikke besejret giallorossi i torino siden 1990 så det er en af Romernes yndlingsmodstandere vi møder Idag.
Torino er svækket på midtbanen da vives og acqah begge fik rødt i seneste runde af serie A.
De har dog fået et boost da den altid farlige angriber, Belotti er tilbage. Enhver forsvarsspillers mareridt da han jagter alle bolde...

Roma vandt som bekendt 4-0 på olimpico over oprykkerne fra crotone som ellers havde flere muligheder for at komme på tavlen men szeszny reddede flot et straffe. Palladino var synderen.
Roma vandt uden at anstrenge sig så vi bør være klar Idag.

Forventet 11'er

Szczesny Florenzi, Manolas, Fazio, Bruno Peres; De Rossi, Strootman; Salah, Nainggolan, Perotti; dzeko






25 kommentarer


mexes
1753 indlæg.
d. 25/09/16 11:03

Det kan godt være, at jeg husker forkert, men jeg mener Torino ude er et sted, som vi ikke har hevet så mange sejre med fra de sidste par år?

Anyway, jeg synes Torino ude er en svær kamp, som normalt godt kan accepteres, at vi hiver et enkelt point med hjem fra. Med 1 point de første to udekampe gør, at jeg forventet en sejr.

Jeg håber vi stiller op, som du skriver tottithorsen. Det er vores stærkeste line up hvis I spørger mig. (Med undtagelse af Fazio, hvor en klar Rudiger vil være at foretrække)

3 point, mål fra Dzeko og et Totti indhop, så behøver jeg ikke mere :o)


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/09/16 13:00

Hvor er Dzeko dog ringe til at afslutte!


mexes
1753 indlæg.
d. 25/09/16 13:18

nå vi kender opskriften; Totti ind og red os...


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/09/16 13:19

Sign Belotti!!

[Rettet af: Sofus - 25/09/2016 - 13:19]


Lund
227 indlæg.
d. 25/09/16 13:19

Vores offensiv er simpelthen for forudsigelig, og vores forsvar for dårligt afstemt.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/09/16 13:22

Nainggolan har ikke de kreative og tekniske evner til at udfylde den offensive midtbanerolle. Hans afleveringer er ofte uskarpe, og hans blik for spillet ikke godt nok. Han er målfarlig, men ofte når han kommer fra en dybere position ! Ind med Totti på den position.


Lund
227 indlæg.
d. 25/09/16 13:28

Helt enig, og så smid De Rossi ud inden han får sit andet gule og ryk Nainggolan ned.


FendeR
39 indlæg.
d. 25/09/16 13:41

Hvor er det dog bare alt for nemt for Torino...


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/09/16 13:54

Dzeko er jo uduelig. Det er helt vildt


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 25/09/16 13:55

Nu 3-1 til Torino og på ingen måde ufortjent. Romas trup virker forkert sammensat.


tdj89
837 indlæg.
d. 25/09/16 14:00

Rudi raus!!!!!


Kelevra
1091 indlæg.
d. 25/09/16 14:03

Vi har bare fornøjelsen af en angriber der vel ikke er bedre end Bendtner.
Det er jo ikke fordi han ikke har fået bolde, eller chancer. Men nettet kan han ikke ramme. Holdet kæmper for at han skal score, det sker ikke - energien forsvinder, modstanderen scorer, moralen dør. Spillerene tror jo heller ikke på at Dzeko kan score. Og derved er viljen væk.


mexes
1753 indlæg.
d. 25/09/16 14:06

Ej undskyld mig Kelevra, men hvad fanden snakker du om?
Det er ene og alene forsvaret som koster os idag. Det har været en pinlig, pinlig kamp, men grunden til at vi skal ud og jagte Torinos føring er sgu ikke pga. Dzekos ineffektivitet, men pga. vores forsvar har leveret en elendig indsats.
Stop nu med den Hetz, det blænder jo folk fuldstændig.


mexes
1753 indlæg.
d. 25/09/16 14:10

Lidt paradoksalt,

Falque har scoret 2 (so far)
Peres har været impliceret i alle 3 mål.


Kelevra
1091 indlæg.
d. 25/09/16 14:17

Hvilken hetz?

Manden kan ikke proppe bolden i mål mod hold med bare nogenlunde niveau. Når modstanderen ikke er en skid bange for os på egen banehalvdel, så har de masser af energi til at hagle ned over vores forsvar. Ja, ville da ønske baglinjen var mere af Manolas kvalitet når han er bedst. Men når vores angreb ikke kan afslutte, så bliver det til ingenting for holdet.

Synes du Torinos forsvar har været dårligt?


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/09/16 14:17

Castan måske den bedste defensive præstation?


P.Totti
953 indlæg.
d. 25/09/16 14:17

Roma sejler, det er ikke kun vores forsvar. Træneren er spejl blank og må snart udskiftes.

Spalletti var fin til at køre sidste sæson færdig, men skulle aldrig være fast ansat, han er ikke den rette til opgaven.

Jeg ved godt at jeg igen bringer det op, men synes efterhånden at det er uundgåeligt.

Vores sæson har indtil videre været katastrofal, vi har været helt væk i alle stort set alle kampe. Vi skal dog være glade for at vores kaptajn stadig kan give os nogle gode oplevelser, som vel er det eneste positive lige nu.


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 25/09/16 14:24

Allerede 2 nederlag i kun 6 Serie A kampe - glem top 3! AS Roma havde kun 4 nederlag i sidste sæson i Serie A, 6 i sæson '14-'15, 5 i sæson '13-'14. Det bliver en lang sæson, hvor Roma må kæmpe røven ud af bukserne, for måske at nå #4 eller #5 pladsen. Dette er baseret på den seneste måneds præstationer og "potentialet" til forbedringer i præstationerne fra Roma i denne sæson (jeg kender dog ikke resultatet af næste transfervindue). Samtidigt den pauvre opbakning fra hjemmebanen, bliver en faktor specielt mod topholdene. Desuden Serie A er blevet stærkere i toppen, nu hvor bl.a. Inter rører på sig igen. Milan, Lazio, Fiorentina og sikkert både Torino og Genoa lugter blod. Juventus & Napoli er de klare top hold.

[Rettet af: mmmdkRoma - 25/09/2016 - 14:28]


TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 25/09/16 14:29

@Kelevra

Helt enig ang. Dzeko!
Samme problem der har været i mange år - Hvorfor lære de aldrig at smide de penge der skal til for at hente en top angriber der kan lave mål og ikke skal bruge 5 x 100% chance før han score...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25/09/16 15:17

Vi mangler kreativitet og vindermentalitet.
Salg af pjanic var dyrt. Ingen til at skabe spillet. 3 tonsere på midten. Ingen af dem kan sætte kanterne i scene.
Trist.


asromadk
3083 indlæg.
d. 25/09/16 15:49

Igen er man tilbage til det jeg sagde dengang RG blev fyret. Forudsagde at LS ville skaffe 3 plads (som RG sikkert også kunne have skaffet), og så ville LS havne i det samme kaos som RG. At have en trup og et hold, som ikke er stærkt nok til at leve op til forventningerne. Det nye ved Rudi Garcia var, at han trods alt fik det maksimale ud af holdet set over en hel sæson.

Spalletti skal virkelig have fat nu - for ellers overlever han ikke længe.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/09/16 16:37

Ikke enig. Rudi Garcia fik på ingen måde det maksimale ud af holdet sin sidste 1½ sæson - dertil var hans taktiske evner for for begrænsede! Spalletti forløste truppens potentiale i sin periode i sidste sæson. Offensiven er fuldstændig blottet for selvtillid idag - Salah kommer løbende alene imod mål, tøver og afleverer til modstanderen i stedet for at skyde som han ellers ville. Perotti slatten og meget indirekte det meste af kampen. Dzeko i komplet vildrede. Nainggolans direkte og pågående stil indebærer også stor mangel på overblik over spillet, krydret med begrænsede tekniske evner - totalt mismatch på den position. Derudover mangler vi simpelthen spillere der går forrest og viser vejen - Florenzi er ikke kølig nok til at have hovedet med sig til dette og De Rossi mangler den stabile vindermentalitet. Ak der er meget lang vej for Spalletti endnu, men at sammenligne med Garcia er simpelthen for tidligt - så langt ude er vi endnu ikke.


asromadk
3083 indlæg.
d. 25/09/16 18:09

Jeg hæfter mig ved, at vi konstant lå til i (CHL)'toppen' under RG. Man fyrede ham så i en tid, hvor man stadig kunne nå at blive 3'er. Det kunne ligeså godt være sket med RG, som jeg ser det. Det var en gigantisk bølgedal, true, men synes slet ikke det står så sort/hvidt som folk gør det til. Synes det er synd man ikke stod tiden ud. Evaluerede efter sæsonen.

For synes netop man betaler prisen nu. Synes det er billigt at blive ved med at kalde RG for taktisk begrænset. Afklaret kan jeg måske gå med til - men begrænset er lidt sløjt. Manden ved hvad han vil og det skaffede gode resultater i hans tid i Rom. Truppen var ikke god nok - og præsterede heller ikke godt nok til sidst - og det betalte han prisen for.

LS kom ind med nogle nye ting. Det gav et boost - og det ved man jo for det meste indfinder sig ved et trænerskifte. Men nu har alt det så lagt sig, og jeg synes man er lige vidt. LS står pt. med samme (spillemæssige) udgangspunkt som RG gjorde i sin sidste tid.

RG havde nogle ideer og LS har jo også nogle ideer, som han stædigt holder fast i. Radja som 10'er fx...

Facit for mig er blot, at, RG såvel som LS har haft problemer med at lave 'det perfekte trænerarbejde'. Ingen tvivl om det. De har også begge været uheldige med skader, indkøb og generelt med spillere der ikke kan ramme målet, laver forsvars-koks osv. + simpelthen bare en besynderlig mængde uheld.

Og her er jeg fremme ved det, jeg egentlig ville pointere. Jeg håber ikke LS fyres. Ligesom jeg ikke gjorde det med RG. Tingene kræver tid og folkene der arbejder i kulisserne må simpelthen også til at step-up. Det har jo været et forfærdeligt transfervindue. Håber snart man får noget nyt ind istedet for Sabatini - eventuelt en, der peges på af LS. Uden at kende klubben ud og ind, så vil jeg mene at træneren i AS Roma skal have mere magt i en manager-rolle a la de engelske. Det ville være det eneste rigtige snart at få implementeret. Ellers frygter jeg at man aldrig kommer ud af det her dynd.



Koch
832 indlæg.
d. 25/09/16 19:16

Holdet er ikke bedre. Vi mistede Pjanic og formåede ikke at hente en erstatning. Rüdiger blev langtidsskadet og der blev ikke hentet en stærk erstatning ind for ham. Fazio, Jesus og Vermalen har været decideret ringe. Mario Rui blev langtidsskadet og der blev ikke hentet en erstatning ind for ham. Bruno Peres er god, men han formår ikke at spille venstreback optimalt.
Det var også tydeligt, at Dzeko ikke var god nok og man behøvede en anden angriber. Sabatini valgte dog i stedet for at købe en ny angriber, at sælge Sanabria og leje både Sadiq og Ponce ud.
Sabatini har nok engang fejlet i transfervinduet, og igen igen har han låst sig selv og Roma med tusind lånaftaler.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/16 10:30

Sabatini er en kæmpe nar!

Bologna fx har følgende angribere i truppen:
Destro, Floccari, Verdi, Sadiq, Aquafresca

Sassuolo har:
Defrel, Matri, og Berardi

Roma har Dzeko som decideret angriber!!

Alle klubber har 3-5 angribere - undtagen Roma

Fanme useriøst....

1

Seneste Nyheder

Optakt: Torino - Roma
(18/08/18) 0


Roma og Liverpool er enige om Alisson
(18/07/18) 30 0


Nainggolan-skilsmissen kommer nærmere
(13/06/18) 10 0


Sky: Roma og Atalanta enige om Cristante
(06/06/18) 11 0


Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2