Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Crotone

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 21/09/16 11:05 af Tottithorsen

Aftenens menu på Stadio Olimpico:

Glubske ulve tilsat brødcroutoner!

Oprykkerne fra Crotone kommer på besøg i den italienske hovedstad!
Crotone forventes at parkere bussen - Roma forventes igen at være uden støtte fra ultras som fortsat strejker.
Rivalerne fra Lazio har taget sig sammen og deres ultras støtter holdet, skammeligt at det ikke er tilfældes hos Roma!
Romas hjemmekampe er stemningsmæssigt på niveau med en sommerkamp på Tenerife ;(

Roma møder op med et smerteligt 1-0 nederlag i bagagen, da de tabte i Firenze søndag aften, lidt ufortjent.
Roma ramte stangen ved Nainggolan og angrebet efter scorede Badelj på et langskud som tog stangen og gik ind, i øvrigt var der offside på Kalinic!!

Det var det første nederlag til Roma i 22 kampe, imponerende stime som Spaletti og co. har haft gang i.

Forsvaret ser ud til at få genvalg, mens det forventes at Nainggolan får en velfortjent pause efter et hårdt program, og han så træt ud de sidste par kampe. Samtidig forventes det at vores snart 40-årige kaptajn starter inde.

Roma (4-2-3-1): Szczesny; Florenzi, Manolas, Fazio, Bruno Peres; Paredes Strootman; Salah, Totti, El Shaarawy; Dzeko.








11 kommentarer

JonasS
21 indlæg.
d. 21/09/16 20:46

Nu må Paredes for h*lvede spænde løgene, hvis han skal vinde bare en lille bid af mit hjerte!


TheTotti
410 indlæg.
d. 21/09/16 20:58

"Det var det første nederlag til Roma i 22 kampe, imponerende stime som Spaletti og co. har haft gang i. "

Det passer vist ikke helt.

Roma led et smerteligt 3-0 nederlag for ikke så længe siden til Porto :(


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/09/16 21:00

I serie A


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/09/16 21:08

Frisk opstilling. 4-2-4??
Tynd midtbane. Crotone kan med lidt kløgt let spille sig igennem


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/09/16 21:47

blevet en sløv omgang herinde. Ingen der ser Roma længere?
Fin første halvleg.


noroma
508 indlæg.
d. 21/09/16 21:57

Det er dejligt med en af de der kampe hvor man tager sig selv i at grine af lykke. Tak Totti og co.


JonasS
21 indlæg.
d. 21/09/16 22:03

Jeg ser alle kampe, og følger med herinde hver gang - elsker jeres updates :-) Men undrede mig over der ingen Fiorentina-ASR tråd var...

Billig baggrund, men fedt at se drengene hygge sig lidt. Dzeko tanker selvtillid.


asroma87
790 indlæg.
d. 21/09/16 22:18

Skift nu Gerson ind!!!


asromadk
3083 indlæg.
d. 21/09/16 22:24

Ikke god nok indsats på så billig en baggrund. Sorry to say..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21/09/16 23:00

Til dels enig men med det hårde program de næste uger var ddt ok at holde lidt igen Idag. Gjorde det der var nødvendigt. Dzeko fik tanket lidt selvtillid. Og vi fik givet en pause til DDR og ninja.
God gave til Totti


mexes
1753 indlæg.
d. 22/09/16 14:33

kampen lukkes tidligt. Jeg er helt enig i, at vi kunne skifte til et højere gear, men det blev aldrig nødvendigt, så jeg sidder heller ikke her bagefter og savnede det.
Fin, sikker indsat i mine øjne. Det skal der så følges op på i weekenden, hvor vi skal have vores første ude sejr.


Seneste Nyheder

Optakt: Torino - Roma
(18/08/18) 27 3


Roma og Liverpool er enige om Alisson
(18/07/18) 30 0


Nainggolan-skilsmissen kommer nærmere
(13/06/18) 10 0


Sky: Roma og Atalanta enige om Cristante
(06/06/18) 11 0


Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2