Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Udinese

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 20/08/16 13:48 af Tottithorsen

ENDELIG er Serie A tilbage!!!

Roma tager imod Udinese på stadio olimpico
En tricky kamp mellem de 2 vigtige CL kval kampe mod Porto så det bliver spændende at se hvilke spillere der får genvalg efter den hårde 1-1 kamp i Porto i onsdags. Der vil formentlig blive sparet lidt spillere. Udinese vandt i sidste sæson ude over Juventus i netop første runde så giallorossi er advaret om det bliver en svær kamp. Det er utrolig vigtigt vi starter med en sejr og får de 3 point og får lidt ro på inden tirsdagens afgørende opgør hjemme mod Porto hvor vi med 0-0 er videre til CL gruppespillet, men nu er vi ikke ligefrem kendte for at holde nullet så mon ikke vi vil forsøge at lægge pres på portugiserne.

I aften kan der blive debut til Bruno peres som vi hentede i torino tirsdag aften især nu hvor florenzi ikke er med i truppen pga en mindre skade.

Desværre tyder alt på at olimpico igen vil være uden ultras som stadig strejker så pt er der solgt 25000 billetter.
Super ærgerligt især med tanke på det er il capitanos sidste sæson for romerne. Hans 25. sæson for klubben!!

Aviserne i støvlelandet forventer flg 11:

4-3-3

Szczesny
Peres Manolas Vermaelen Jesus
Paredes naingollan strootman
Salah dzeko el shaarawy






23 kommentarer


Lamela
1793 indlæg.
d. 20/08/16 14:32

Lazios Ultras skulle vende tilbage på lægterne. Latterligt Romas ditto ikke følger trop og støtter holdet. Ikke mindst deres Capitano. Hvis, det er deres holdning, så er de sku ikke rigtige fans.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/08/16 17:05

Jesus er bænket - emerson starter inde. Forståeligt efter det "flotte" indhop forleden
Jo de er nu fans, blot en flok forkælede kællinger der er vant til at styre tingene på stadion

[Rettet af: Tottithorsen - 20/08/2016 - 17:06]


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 20/08/16 17:45

Ærgerligt man ikke giver Seck chancen på venstrebacken og får ham testet af på dette niveau også.. Emerson må være foretrukket for den offensive del. Samtidig er det også uforståeligt hvorfor Fazio/Jesus ikke spiller ved siden af Manolas, så den duo der skal spille mod Porto også kan få lidt spilletid sammen. Det er ikke mange træningskampe de har haft til at blive sammenspillet. Tror det er en Dzeko kamp i aften - første målscorer!


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/08/16 17:59

Paredes starter så det ligner at vi vil satse på ham. Det er jeg fandme glad for!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/08/16 18:12

Kæft jeg savner ultras på curva sud. Minder om en sommerkamp. 20 udine fans overdøver olimpico


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/08/16 18:15

Det er fandme ærgerligt at deres strejke forsætter.

Tempoet er godt nok anderledes i forhold til kampen i onsdags :D


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/08/16 18:50

rimelig skidt første halvleg


noroma
508 indlæg.
d. 20/08/16 18:51

Vores midtbane har bare ikke været god


mexes
1753 indlæg.
d. 20/08/16 19:03

Jeg synes lidt ligesom mod Porto, at vores kanter er startet sløjt. Især Salah.


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 20/08/16 19:08

Hvad vil curva sud ha' der skal ske, før at de vender tilbage?


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/08/16 19:18

Få fjernet den barriere der er sat i midten af curvaen, som jeg har forstået det.

[Rettet af: Sofus - 20/08/2016 - 19:18]


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/08/16 19:26

Fandme et køligt straffespark


MURO
550 indlæg.
d. 20/08/16 19:28

Kæmpe film af Dzeko desværre.


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 20/08/16 19:29

Det sker jo næppe. Vil curva sud da blive væk forevigt!? Pinligt pga. et sølle hegn.

1-0 til Roma, i en ellers typisk 1X2 kamp, da der mangler ild i øjnene hos flere Roma spillere. Anden halvleg dog klart bedre end første.


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/08/16 19:37

Lidt billige straffespark, men hvad fanden. Perotti er iskold


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/08/16 19:42

fuck fuck fuck


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 20/08/16 19:43

Manolas kan godt blive klar...men det ser ikke godt ud lige nu.

[Rettet af: mmmdkRoma - 20/08/2016 - 19:47]


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 20/08/16 19:44

3-0 til AS Roma. Udinese får en lang sæson.


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/08/16 19:47

Wow, det gik godt hurtigt. 4-0 haha


noroma
508 indlæg.
d. 20/08/16 19:49

Hehe, uden tvivl sæsonens bedste 2.halvleg


mexes
1753 indlæg.
d. 20/08/16 19:55

Film ved Dzekos straffe kendelse?
WTF??

Super anden halvleg fra ende til anden. Perotti skulle ind i stedet for SES, det var tydeligt. Salah fik endelig noget ud af sine anstrengelser. Dejligt. Især dejligt at Dzeko scorede synes jeg!

Men god med selvtillid til de tre forreste, som nok starter mod Porto (Perotti, Dzeko, Salah)

Eneste minus er om Manolas og Paredes er tvivlsomme nu.

Edit: fremragende indhop af Perotti. Han gjorde virkelig en forskel og var med i det hele. Jeg var ude efter ham mod Porto, hvor jeg ikke mente var bidrog med noget inden han blev taget ud. Men flot indhop!
Man of the match...? Paredes i mine øjne.

Spalletti efter kampen om netop Paredes:
"I (pressen) er kongerne af markedet. Tag Paredes ud af det markedet!"

[Rettet af: mexes - 20/08/2016 - 20:58]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/08/16 21:24

Klart straffe i begge tilfælde.
Tydeligt Roma prøvede at spare lidt på kræfterne før pausen.
Lækker 2 halvleg. God start.
Selvom det er deprimerende med den tamme stemning på stadion ;(


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 21/08/16 07:46

God anden halvleg over hele linjen. Intelligent spil, godt sammenspil, Dzeko scorer, vi giver ingenting til Udinese defensivt. Lad os fortsætte med de takter!


Seneste Nyheder

Optakt: Torino - Roma
(18/08/18) 0


Roma og Liverpool er enige om Alisson
(18/07/18) 30 0


Nainggolan-skilsmissen kommer nærmere
(13/06/18) 10 0


Sky: Roma og Atalanta enige om Cristante
(06/06/18) 11 0


Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2