Login
Glemt password Opret bruger

Disse hold venter Roma i CHL-kvalen

Kategori: Klubben

Kilde: Voce Giallorossa

Skrevet d. 03/08/16 23:53 af Tomas R

De sidste brikker i spillet om hvem, der kan blive Romas modstandere i Play off-kvalifikationen til Champions League er faldet på plads.

Resultaterne fra onsdagens 3. kvalifikationsrunde betyder, at Roma ender i bowlen blandt fem useede hold, der kan møde fem følgende hold i bowlen af seedede hold:

-Manchester City
-Porto
-Villarreal
-Ajax
-B'Mönchengladbach.

Der trækkes lod fredag.

Hvem håber I, bliver Romas modstander?






19 kommentarer


ClausA
227 indlæg.
d. 04/08/16 08:00

Ajax eller Villarreal. Alt andet end City og Porto ihvertfald. Selvom jeg mener at vi på dagen godt kunne slå alle holdene


Tomas R
358 indlæg.
d. 04/08/16 09:27

Hmm, så optimistisk er jeg ikke. Alt andet end Ajax giver mig bange anelser :-)

Apropos Ajax - havde de tabt deres kvalkamp var Roma blevet seedet, og så havde modstanderne set sådan her ud:
Steaua Bucarest
Monaco
Young Boys
Rostov
PAOK.

Der havde jeg kun frygtet Monaco


mexes
1753 indlæg.
d. 04/08/16 09:33

Det irriterer mig sgu lidt, at vi alligevel var så tæt på at blive seedet og nu står her.
Men ja okay, det jo konsekvensen af så mange års fravær.

Altså som udgangspunkt kan jeg leve med Porto - selvom jeg tror Porto er så godt som 50-50.
Jeg orker virkelig ikke at møde City allerede nu. Det slet ikke umuligt at slå dem, men med Pep og alle de nye, så bliver det sgu en stor mundfuld.

Som jeg skrev i en anden tråd, så er Ajax suverænt drømmelodtrækningen. Vi må simpelthen ikke have besvær med at slå Dolberg og Co. Så har vi sgu intet at gøre i turneringen alligevel.

Det afgørende (og kan ikke understrege det nok) er at vi slutter hjemme. Så er jeg fortrøstningsfuld!

Bliver satme spændende imorgen med lodtrækningen. Kommer til at sidde klistret til skærmen.

Off topic: (...og så alligevel ikke helt ;-) )
Vi må håbe at FCK også får en god lodtrækning. De har godt nok vist klassen. Synes umiddelbart de har gode chancen stort set mod alle. Håber de trækker APOEL, og får den revanche. RB Salzburg er nok værst, men slet ikke uoverkommelig.


Lad det blive fredag!


MURO
550 indlæg.
d. 04/08/16 16:38

Nogen der skal ind og se away kampen?


Denner
432 indlæg.
d. 04/08/16 18:00

Fck skal trække Legia og så får Roma lige Ajax ;)


Lamela
1793 indlæg.
d. 04/08/16 22:45

Tomas R
358 indlæg.
d. 04/08/16 23:31

WTF? X-D

Det tillader Ninja ikke!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/08/16 08:44

Har desværre en rigtig dårlig fornemmelse for dagens lodtrækning.
Skal ikke undre mig hvis vi trækker Man City..... Det ville være en katastrofe.
Resten bør vi kunne slå.....

1

Wør3n
306 indlæg.
d. 05/08/16 12:07

Det bliver uden tvivl spændene hvem vi trækker. Jeg hælder mest til Ajax. Men ret beset skal vi kunne slå alle holdene på nær City, som i mine øjne er en skrækmodstander.


mexes
1753 indlæg.
d. 05/08/16 12:15

PORTO!!


chrisdinho
111 indlæg.
d. 05/08/16 12:15

Roma-Porto.

Svær kamp.


mexes
1753 indlæg.
d. 05/08/16 12:15

Altså, vi ungik City og vi slutter hjemme.

Så det kunne være værre!


asromadk
3083 indlæg.
d. 05/08/16 12:15

Fedt opgør. 50/50 kamp. Kan man ikke komme forbi Porto, så fortjener man ikke gruppespillet. Så fint

1

Wør3n
306 indlæg.
d. 05/08/16 12:20

FC Porto.
Som jeg ser det en fin lodtrækning. Vi undgik tyskerne og City, som i mine øjne var de værste modstandere.
Vi starter på udebane og kan derfor afgøre det hele på et forhåbentlig tætpakket Olimpico.
Vores midtbane virker solid - især Strootman og Paredes har imponeret mig, mens Radja er en maskine. Vores angreb er stærkt. Meget stærkt.

Nu har vi fået en målmand på plads - i denne sæson endda med konkurrence, så han skal levere, ellers er Allisson klar til at overtage. Juan Jesus og Manolas kan blive et godt match.

Jeg tror på det!!! (selvom det selvfølgelig bliver svært)

1

TheTotti
410 indlæg.
d. 05/08/16 12:56

Det er bestemt ikke den værste lodtrækning.

Jeg var slet ikke imponeret af Porto i sidste sæson, hvor de havde mere end svært ved at lukke kampene og spillede ofte middelmådige kampe. Har ikke fulgt deres opstart, så de kan jo have forbedret sig.


chrisdinho
111 indlæg.
d. 05/08/16 12:58

Jeg tager til Rom :D


Skytt0
1151 indlæg.
d. 05/08/16 18:22

Porto er sgu en fed lodtrækning. Ja, de slog et stærkt Napoli hold ud i EL i 13/14, men der havde de også et noget stærkere hold end de har nu.

Jeg havde set Villarreal som den værste modstander ud over City, så synes Porto er en rigtig god modstander.
Ajax havde været en klar walkover, men vi slår også Porto over 2 kampe, det er jeg slet ikke i tvivl om!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 06/08/16 08:56

Forhåbningerne må trods alt være højere med Spalletti ved roret fremfor Garcia :) vores angreb og midtbane er klasse og vi burde score mål mod Porto. Får vi Vermaelen ind er vores forsvar også godt nok. Jeg er helt enig i at det er afgørende at vi starter ude - Porto kommer forhåbentligt lidt frem ad banen, og så er vores angreb giftigt. Vi bør gå hårdt efter at score udebanemål så presset på hjemmebanen ikke knækker spillerne igen. Og så håber jeg virkelig at vores nye fitnessfolk har fået holdet i form.


Lamela
1793 indlæg.
d. 24/08/16 12:43

Well, Uefa Bert fik ret....Desværre


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0