Login
Glemt password Opret bruger

Officielt: Pjanic solgt til Juventus

Kategori: Transfer og rygter

Kilde: asroma.it

Skrevet d. 13/06/16 18:33 af Jonas

Både Roma og Juventus bekræfter her til eftermiddag at Miralem Pjanic skifter til Juventus.

Pjanic har i dag gennemgået det obligatoriske lægetjekket og skrevet under på en 5-årig kontrakt.

Juventus betaler 32 mio. euro for spilleren.






16 kommentarer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/06/16 18:58

Merda!!


Skytt0
1151 indlæg.
d. 13/06/16 19:14

Håber du får et elendigt ophold hos Italiens mest hadede hold!


Skytt0
1151 indlæg.
d. 13/06/16 19:14

Og at du vil føle hadet, næste gang du besøger Olimpico!


erlind
89 indlæg.
d. 13/06/16 19:17

Håber du få en elendig start. Pussy.


asromadk
3083 indlæg.
d. 13/06/16 20:13

Er Nainggolan i klubben 1.sept - så stoler jeg på, at dette har været udtryk for at Pjanic pludselig tog form af en rotte. Ellers, så stoler jeg snart ikke på klubben mere.

At Juventus så selvsikkert smider 32 mio euro i Romas kasse, betyder forhåbentligt at de mister Pogba. Bare vildt, hvis de kan 'tjene' 50 mio euro på at lave en rokade der hedder Pogba-Pjanic.


asroma87
790 indlæg.
d. 13/06/16 21:10

Forhåbentlig betyder dette salg at vi holder på vores andre profiler. Nu skal vi have ryddet ud i truppen (Doumbia, Ljalic, Iturbe osv) og så håber jeg vi henter Wijnaldum som erstatning for Pjanic!


asromadk
3083 indlæg.
d. 13/06/16 23:02

Sættes der en pistol for panden og efterspørges noget positivt ved skiftet... Det er svært, men man kan håbe, at resten af starterne bliver, og så kommer det her til at være en motivation af dimensioner.

Hvor stort det kunne være at løfte trofæet sommer 2017 og se Pjanic kaste lange blikket efter det....


giannini
47 indlæg.
d. 14/06/16 00:02

snøft - tak for mange fantastiske øjeblikke. Men hvorfor Juve Pjanic ... hvorfor lige Juve :(

Er stor Pjanicfan, men må indrømme at han til tider har et meget lavt bundniveau og lad os håber det er det vi ser hos de zebreastribede og ikke hans topniveau (som jo er tårnhøjt)

En lille trøst er vel at Ninja ikke just gjorde det godt i dagens udstillingsvindue mod italienerne (god kamp af De Rossi)

[Rettet af: giannini - 14/06/2016 - 00:13]


P.Totti
953 indlæg.
d. 14/06/16 07:02

Det fint Pjanic er væk. Pjanic har været fin for os, scoret en del frisparkskasser, men alligevel aldrig rigtigt blevet så god som potentialet er til. Min personlige mening er at han spiller for langsomt, samt at han ikke besidder flair nok til at indtage den rolle han spiller for Roma - Der sker ikke nok. For ofte en tynd kop the. Tror vi får mere glæde af en rigtigt power spiller inde på midtbanen. Behøver ikke besidde samme teknik som pjanic, men derimod en bedre fysik og fart, samt mere målfarlig. Deruodver en der kan føre bolden frem af banen i højt tempo - hvilket pjanic ikke kan.

Selvfølgelig kommer vi til at savne Pjanic da han er en af vores bedste midtbane spillere. Dog som jeg siger - min personlige holdning - Vi får mere glæde af en anden type end ham. Dette er selvfølgelig forudsat at vi holder på Nainggolan, ellers ser midtbanen skidt ud.






1

Lamela
1793 indlæg.
d. 14/06/16 08:40

P.Totti

Jeg tror, der er mange, der er enige med dig. Smerten & hadet kommer af, skiftet til Gobberne.

1

asroma87
790 indlæg.
d. 14/06/16 22:31

Vi sku ha hentet Banega som erstatning :(


Denner
432 indlæg.
d. 14/06/16 22:36

@asroma87 - Har han ikke skrevet under for Inter?


asroma87
790 indlæg.
d. 14/06/16 23:03

Jo præcis! Vi skulle have hentet ham, i stedet for At han tog til Inter!


asromadk
3083 indlæg.
d. 14/06/16 23:30

Banega er fin, men på ingen måde nødvendig for AS Roma.

Pjanic til Juventus er virkelig noget som har fået folk op af stolene i Italien. Der er en utrolig symbolik i det. Meget godt eksemplificeret ved lidt fortolkning på Pjanic's egne udtalelser i maj 2014 (da han forlængede kontrakten, således at klubben kunne få penge for ham - men hvor der samtidig blev indlagt denne klausul);

Jeg har forlænget, og jeg mener at projektet er stort og ambitiøst, og at vi kan nå endnu højere. Vi har kæmpet for at nå Juventus' niveau, og nu må man bare lykkeønske dem for det flotte mesterskab. Men jeg er sikker på, at i næste sæson kan vi vinde.

Der er så mange dimensioner i dette skifte, men frem for alt: Har Pjanic virkelig givet op i forhold til at vinde et mesterskab med Romas trøje i en sådan grad, at han piller afsted til Torino så snart han får chancen.... Her ligger kernen til al den vrede, som mange vel føler.




Svenzoni
344 indlæg.
d. 15/06/16 10:44

Du er simpelthen for klam, Pjanic!


totti er gud
1082 indlæg.
d. 04/07/16 13:50

jeg tror Spalletti finder de forstærkninger der skal til for at spille som han gerne vil,til den nye sæson......

men der må gerne snart komme nogen navne på bordet...


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0