Login
Glemt password Opret bruger

RCD EM-manager 2016

Kategori: Roma Club Danimarca

Kilde: Roma Club Danimarca

Skrevet d. 09/06/16 10:46 af Andreas

Som de fleste nok har bemærket, så står EM 2016 for døren og Europas bedste nationer, skal kæmpe om trofæet.

Her i Roma Club Danimarca vil vi også gerne lege med. På siden her, kan vi se, at rigtig mange af jer har gode managerråd til Spalletti og kan også hjælpe Sabatini med transfer-strategien, så derfor inviteres i ALLE (medlemmer og ikke-medlemmer) til at konkurrere i Holdet.dk's EM-MANAGER-spil LINK

GRUPPEN
Vi har oprettet en gruppe - den hedder "Roma Club Danimarca" og der er fri tilmelding for fans af AS ROMA.

REGLERNE
- Alle kan stille ét hold
- Både Basis-, Guld- og Guld+ hold kan deltage
- For at fremme udbredningen af AS ROMA, SKAL alle hold have minimum én Roma-spiller på holdet i første runde ELLER holdets navn skal have klare referencer til AS ROMA.

PRÆMIERNE
1.PRÆMIEN: 1 stk. RCD t-shirt* + medlemskab af RCD i 2016/2017
2.-3.PRÆMIEN 1. stk. RCD t-shirt

Vi håber at rigtig mange af jer vil spille med!

*trøjerne kan afhentes i København eller sendes med post på modtagerens regning

Opdatering

Følgende hold lever ikke op til kravene for at deltage i konkurrencen (se reglerne):
MiXInternazionale/MURO
AS Ralle/rasmusHD
Westerdahl Allstars/Westerdahl
GentsTropper/Gent
K-LIND/kristofferjl






12 kommentarer

Lamela
1793 indlæg.
d. 09/06/16 10:50

Mit sikre valg røg ud af EM med en ærgelig skade.


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/06/16 12:01

Så har jeg meldt mig til:

Courtois

Sagna - Koscielny - Florenzi

Nainggolan (c) - Khedira - Matuidi - De Rossi

Müller - Lukaku - Griezmann



Tre romere.


Frankie
30 indlæg.
d. 09/06/16 12:03

AS Roma er selvfølgelig tilmeldt.


Pilgrim
10 indlæg.
d. 09/06/16 12:59

Så er "La leggenda" med .. !!!


Skytt0
1151 indlæg.
d. 09/06/16 15:11

Har Florenzi på Holdet!


Tomas R
358 indlæg.
d. 09/06/16 22:01

Fedt initiativ!

Jeg er med!


59971Cools
471 indlæg.
d. 15/06/16 13:35

Godt initiativ, men jeg deltager ikke da jeg havde lavet holdnavn inden og ikke har romaspillere der passede ind. Så desværre.


mexes
1753 indlæg.
d. 16/06/16 14:45

AS Ralle/AS Roma... Nej der er da ingen reference. Jesus..
Er det også et krav at man ikke må slå ledelsen herinde?

1

MURO
550 indlæg.
d. 16/06/16 17:27

Jeg havde ikke læst det sidste, men hold kæft hvor er det latterligt. også er man endda medlem af fanklubben i DK


Andreas
787 indlæg.
d. 19/06/16 09:11

@Muro
Det er teknisk set medlemmerne selv, der har lavet reglerne for denne konkurrence - i hvert fald er det alle os medlemmer der har sat rammerne. I vores vedtægter, fremgår det at "RCD skal fremme interessen for AS Roma og italiensk fodbold. Det skal vi tage højde for, når vi f.eks. udsteder konkurrencer. Vi kan ikke udlodde præmier, uden at vi samtidig overholder vedtægterne for foreningen.

Du (og alle andre medlemmer) skal dog være velkomne til at stille forslag til vedtægtsændringer, på vores kommende generalforsamling.

@mexes
Umiddelbart har "AS Ralle" ikke klare referencer til AS Roma, på trods af "AS".
Og ja, det er et krav at man ikke må slå bestyrelsen - ligesom at man ikke må fremstille trusler, hverken mod bestyrelsen eller nogen andre.


1

Giallorossi
372 indlæg.
d. 11/07/16 15:37

Det var dælme en sejr på en billig baggrund.

Hvem skal man sende porto til. :)


Andreas
787 indlæg.
d. 12/07/16 09:48

Med Portugals finalesejr i søndags, fik vi også sat punktum for årets EM-manager spil.

Vi siger stort tillykke til:

1. Formodede Svindlere/Bjørnis
2. FC Pronto/Johan NT
3. WindBarcaRoma/windforhunde

I kan alle tre kontakte mig på mail andreas@romaclubdanimarca.dk, med henblik på at modtage jeres præmier.

Til Jer og alle andre; tak fordi at I spillede med! Vi håber at vi igen i fremtiden kan lave forskellige konkurrencer for medlemmer og fans og hvis I selv sidder inde med gode idéer, så giv endelig lyd fra jer.

Forsat god sommer


Seneste Nyheder

Chelsea v Roma
(18/10/17) 35 0


Optakt: Milan v Roma
(01/10/17) 1


Optakt: Qarabag-AS Roma
(26/09/17) 23 0


Optakt: AS Roma - Udinese
(23/09/17) 12 0


Optakt: Benevento-AS Roma
(20/09/17) 11 0


Optakt: AS Roma-Hellas Verona
(16/09/17) 10 2


Optakt: Roma-Atletico Madrid
(11/09/17) 23 0


Sampdoria vs. Roma er udskudt
(08/09/17) 0


Stil dit spørgsmål til Rezan
(04/09/17) 1


Officielt: Roma henter Schick
(29/08/17) 11 0