Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Napoli

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 25/04/16 11:25 af Tottithorsen

Der er tidlig kickoff i dag mellem Roma og Napoli på grund af helligdag i Italien (Befrielsesdagen for 2. verdenskrig).

Kl. 15.00 starter "krigen" om 2. pladsen i Serie A, hvor Roma inden kampen er 5 point efter, så det er en must-win kamp for Giallorossi, mens Napoli også er presset til at vinde for alt andet end en sejr til napolitanerne, vil samtidig betyde at Juventus for 5. år i træk kan kalde sig for italienske mestre!
Så der er masser på spil for begge mandskaber på Stadio Olimpico.

Roma vil med en sejr være blot 2 point efter og restprogrammet ser ud som følger, som dog ser overkommeligt ud for gæsterne:

Roma: Genoa (a), Chievo (h) og Milan (a)
Napoli: Atalanta (h), Torino (a) og Frosinone (h)

Roma skal også se sig over skulderen i tilfælde af nederlag, da blot er 4 point ned til forfølgerne Inter i kampen om den vigtige 3. plads, som giver kvalifikation til næste sæsons Champions League.

Napoli har Higuain tilbage i truppen efter han har afsonet 3 dages karantæne. Napoli bankede senest 6 kasser ind mod Bologna hjemme, så de har ikke lidt under fraværet af Serie A´s suveræne topscorer. Men mon ikke han starter inde?!

De italienske medier forventer følgende startopstilling:
Szczęsny
Florenzi, Manolas, Rüdiger, Digne
Keita, Nainggolan, Pjanic
Salah, El Shaarawy, Perotti.

Kampen kan følges på TV3Sport1

God kamp!






25 kommentarer


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 14:57

Nå lad os få givet det mesterskab til Juve. FORZA ROMA!


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 15:13

Godkendt start med højt tempo. Salah virker specielt oplagt.


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 15:23

Fucking higuain. Bliver svært uden Manolas.


MURO
550 indlæg.
d. 25/04/16 15:24

Det kan kun gå galt med Zukanovic


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/04/16 15:25

Florenzi-Zukanovic-Rudiger-Digne = en firbackkæde der på papiret aldrig burde kunne holde nullet mod noget hold i verden.. Spændende...


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 15:42

Coulibaly er altså et bæst. Han var også MOM sidst.


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 16:07

Maicon, Rudiger, Zukanovic og Digne...


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/04/16 16:14

Maicon, Rudiger, Zukanovic og Digne...


Lyder jo på ingen måde som et tophold der skal kæmpe med om titlen ;)


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 16:16

Forfædelig 2. halvleg indtil videre


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 16:17

Lyder jo på ingen måde som et tophold der skal kæmpe med om titlen ;)

Lyder mere som Sunderland.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/04/16 16:18

Tja. Sunderland ville nok endda også have råd til dem...


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/04/16 16:19

Nøj hvor har Sharawyy været dårlig. Han må meget gerne blive udskiftet


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 16:35

Maicon fucker op x 2


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 16:38

Ind med Totti


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 16:45

Det er ligefør jeg hellere vil have Ivan Piris end Maicon.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/04/16 16:48

Totti tryllestøv igen..


mester
365 indlæg.
d. 25/04/16 16:51

FUCK 3 point


Romaneren
573 indlæg.
d. 25/04/16 16:51

NINJAAAAAA


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 16:51

JAAAAAAA!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/04/16 16:52

RADJA! Totti-genialitet til Pjanic der endelig åbner Napolis forsvar...


Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/16 16:53

Så giv ham den kontrakt forhelvede


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/04/16 16:56

Ja for fanden. Forlæng og lad ham komme ind de sidste 10-15 minutter i en del kampe og blive helt som de seneste kampe! Det må jo være den bedste løsning for alle. Er fandme for fesent hvis han spiller sin sidste hjemmekamp uden at vide om det er den sidste så han ikke kan blive hyldet ordentligt!


mexes
1753 indlæg.
d. 25/04/16 16:59

Jeg kan næsten ikke huske så kedelig en Roma kamp i årevis. og kan slet ikke komme i tanke om en mere kedelig topkamp jeg har set med Roma. Burde have endt 0-0. Men derfor er sejren jo bare endnu bedre!! Daje!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25/04/16 17:05

"Jeg kan næsten ikke huske så kedelig en Roma kamp i årevis. og kan slet ikke komme i tanke om en mere kedelig topkamp jeg har set med Roma. Burde have endt 0-0. "

Er glad på dine vejne over at du allerede har glemt Rudi Garcias Roma denne og sidste sæson - tillykke :)

2

VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 25/04/16 20:12

Så må vi jo bare krydse fingre for at der er hold i dette rygte Link


Seneste Nyheder

Optakt: Torino - Roma
(18/08/18) 0


Roma og Liverpool er enige om Alisson
(18/07/18) 30 0


Nainggolan-skilsmissen kommer nærmere
(13/06/18) 10 0


Sky: Roma og Atalanta enige om Cristante
(06/06/18) 11 0


Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2