Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Torino

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 20/04/16 15:51 af Tottithorsen

Midtugerunde i Serie A mellem Roma og Torino med kickoff kl. 20.45 på Stadio Olimpico!

Romas sidste 5 kampe har budt på 2 sejre og 3 uafgjorte, senest det målrige underholdende opgør i Bergamo som sluttede med 3-3 mod Atalanta, efter en god start og 2-0 føring gik romerne i stå og kort inde i 2. halvleg kunne de se på måltavlen at de var bagud 3-2 i øvrigt på mål af tidligere Roma spillere!! Boriello så usædvanlig skarp ud, det gjorde Romas defensiv ikke og Zukanovic blev flået ud efter 50 minutter efter en ringe indsats.

Kampen endte dog heldigvis med ét point efter en scoring af il capitano, Totti til 3-3, som kort forinden var sendt på banen af Spalletti.
Der har i løbet af dagene efter Atalanta kampen været skrevet meget i medierne om de netop totti og spalletti. At de 2 herrer skulle være kommet op og toppes i spillertunnellen efter kampen, men iflg. Spalletti ventede han på holdet i omklædningsrummet. Begge har efterfølgende afvist rygterne.

Der florerer også rygter om at forlænges kontrakten med Totti vil Spalletti straks rive sin kontrakt i stykker og forlade klubben.

Torino har sejret de seneste 3 kampe blandt andet en udesejr mod Inter, som kæmper med Roma om det meget vigtige 3. plads.
Napoli ser ud til at løbe med "sølvet", i går ydmygede og udraderede de Bologna hjemme med hele 6-0, endda i en kamp hvor Higuain fortsat afsonede karantæne, så de ser giftige ud. Pt. har de hele 8 point ned til Roma.
De 2 hold mødes på mandag på Olimpico hvor Roma er tvunget til at vinde for at holde napolitanerne indenfor rækkevidde.
I øvrigt en kamp som spilles kl. 15?!

De italienske medier spekulerer i følgende startopstilling

Szezcny
Florenzi Manolas Rüdiger Digne
Pjanic Keita Nainggolan
Salah Perotti El Sharaawy

Kampen kan ses på Pub og Sport samt Viaplay Sport

God kamp!








41 kommentarer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 21:10

Forstår ikke florenzi på den centrale midt?

1

Denner
432 indlæg.
d. 20/04/16 21:21

HVAD ER DET HER FOR ET CIRKUS?!
-ser ikke i kampen, men syntes satme det er ofte vi kommer bagud.

[Rettet af: Denner - 20/04/2016 - 21:22]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 21:23

Roma cirkus!! Totalt ringe. Europa league kalder!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 21:28

Ligner holdet under garcia. Ingen vilje eller gejst. Sejler rundt. Fejl på fejl. Øv!
Sæt dzeko ind så jeg har noget at grine af...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 21:32

Roma snydt for klokkeklart straffe. Hånd på i feltet. Vi må have flere dommere!


Lamela
1793 indlæg.
d. 20/04/16 21:37

Torino må vær det hold i ligaen, der klart har fået flest straffe kendelser med sig.

Men, indstillingen og startopstillingen viste ingen tegn på sejr i dag.

Så er AS Roma for alvor tilbage.

Edit: Min mest forhadte spillerni Serie A siden Nedved, må klart være Belotti.

1

[Rettet af: Lamela - 20/04/2016 - 21:47]


Lund
227 indlæg.
d. 20/04/16 21:42

Jeg fatter heller ikke Florenzi på den midtbane. Kampen mod Atlanta burde have bevist, at der ikke kommer meget godt ud af det. Desuden er det vel en klassisk Romadag, hvor man sidder og kigger på en bænk med 3-4 spillere, som man hellere så i startopstillingen end nogle af starterne.

Jeg håber godt nok, at Pjanic har en lille skade, ellers så forstår jeg simpelthen ikke den bænkplads. Vi mangler virkelig hans overblik og ro på bolden.

Den tredje plads er i den grad i fare.


Lamela
1793 indlæg.
d. 20/04/16 21:57

Pjanic er et gult fra en karantæne.

Der bliver slet ikke lagt noget på deres boldholdere, vi spiller langsomt og ideløs.

[Rettet af: Lamela - 20/04/2016 - 21:58]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 22:00

Vi får torino til at ligne et klasse mandskab! Ingen pres overhovedet.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 22:03

Endnu et klart straffe som vi ikke får. Klart med hånden


Lamela
1793 indlæg.
d. 20/04/16 22:06

Ja, det bliver ikke nemmere med dommeren, der har vendt det blinde øje mod os.


Lamela
1793 indlæg.
d. 20/04/16 22:11

Totti skulle bare røre bolden. Det var nok til et mål. Også selvom han ikke er på banen.

1

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 20/04/16 22:22

Få så Totti på den bane! Det er så latterligt at han skal rådne op på bænken især med tanke på assist + mål i de seneste to kampe, hvor han heller ikke fik meget spilletid


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 22:27

Lækkert forsvarsspil. Til vores store held så er Inter også bagud!
Krise i Roma. Bliver grimt mandag mod Napoli


Lamela
1793 indlæg.
d. 20/04/16 22:27

Bliver grimt i pressen imorgen. Spa kommer til at få hug.


P.Totti
953 indlæg.
d. 20/04/16 22:28

Nej nej nej hvor er det noget af det værste forsvarsspil nogensinde set. Det er jo pinligt det her! Hvordan kan vi gå så meget i stå? Ud med hele truppen! Byg et nyt ungt Roma op, ingen fra det nuværende fortjener en plads med den her indstilling!!!

Starten med Spaletti gik fint, et kæmpe boost til holdet, ny energi og vi begyndte at vinde de kampe vi burde vinde!!

Nu sejler alting igen, gassen er gået af ballonen og Spaletti har ligesom Rudi Garcia ikke hjernen til at ændre kampene!!

Here we go again!


Lamela
1793 indlæg.
d. 20/04/16 22:31

Til grin !! Hahaha første berøring !!


P.Totti
953 indlæg.
d. 20/04/16 22:31

Fuck Spaletti.

Derfor skal Totti starte på banen - fat det nu!!!

Det værste er at Spaletti ikke jubler - han tænker bare - shit, jeg bliver nødt til at starte Totti i næste kamp!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 20/04/16 22:32

Straffe endelig!

Den mindste forseelse af de 3.

Kom så Totti!

[Rettet af: Lamela - 20/04/2016 - 22:33]


Denner
432 indlæg.
d. 20/04/16 22:33

Kan nogen ikke lige give mig en update, bare sådan helt overordnet da jeg ikke kan se kampen. Hvordan er spillet, hvem er gode, hvem er skod osv?

- og mund ikke den hender 3-3 haha? :D


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 22:34

Totti!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 22:35

Torino er gode. Totti er klasse. Spalletti er et fjols!


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 20/04/16 22:38

Han smed simpelthen en småskadet Pjanic ind før Totti oppe foran. Men Capitano behøver kun to boldberøringer. Fuck dig Spalletti, respekt Totti!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 20/04/16 22:41

Arg. Tårer. Kan ikke stoppe dem.


Lund
227 indlæg.
d. 20/04/16 22:42

Hvor er det helt vildt. Endelig blev det vores tur til vende en kamp. Fantastisk af den gamle, hvor er han vild!!

C'é solo un capitano!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/04/16 22:43

Hvor er det helt fantastisk. Så giv dog forhelvelde Totti den kontrakt, om det så koster Spalletti.


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/04/16 22:43

Udtrykket på Spallettis ansigt var priceless. Han vidste godt at han havde tabt den magtkamp.


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 20/04/16 22:45

Det er så trist hvis vi mister Totti pga. Spalletti. Giv ham nu lige et sidste år i Roma-trøjen!!


Aldair
31 indlæg.
d. 20/04/16 22:48

Lækker sejr. Topcoach der formår at motivere en 39-årig til det, han har præsteret i de seneste tre kampe.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 20/04/16 22:50

Spalletti har forvandlet det her Roma-hold fuldstændigt og vi har spillet rigtigt/ret godt, også uden Totti. Han skulle nok have været bragt i spil noget før, men slap dog lige af med tilsviningerne, selvom de naturligvis er let-købte, her i bagklogskabens klare lys..

[Rettet af: Crap_Bag - 20/04/2016 - 22:51]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 23:01

Alle har jo sympati for Totti derfor rettes frustrationerne mod spalletti i denne sag. Totti fik sat et solidt punktum i denne omgang.
Giv ham et års forlængelse. Der er stadig mål i de gamle ben!!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 20/04/16 23:05

Frustrationerne over, at vi vandt kampen?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 23:08

Nope. Over den behandling Totti får i slutningen af en fantastisk karriere


Jonas
4077 indlæg.
d. 20/04/16 23:11

Vi kommer ikke udenom at Totti tidligere lignede en mand der var færdig. Måske har Spalletti været lige det der var brug for!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/04/16 23:16

Totti forlænger med 5 år imorgen!


mexes
1753 indlæg.
d. 21/04/16 00:30

Forstår ikke helt hvorfor i retter skarpt mod Spalletti? Bør det ikke mere være Pallotta? Det er da mere ham, som siger nej end Spalletti? Det er helt forkasteligt, at man ikke giver manden et år, hvis det er det han ønsker. Synes det er pinligt.

Totti gjorde lige årets mest elendige præstation til et magisk øjeblik, som man ikke glemmer foreløbeligt. Det var stort at se.

Men hold kæft en omgang l-o-r-t idag. Så langsomt og ideforladt. Jeg bruger næsten udtrykket 'hader' om Maicon snart. Han er så elendig - han har været i Roma 2 år for meget. Jeg kunne bruge hele natten på at tilsvine ham... åh! Forhåbentlig hans sidste optræden i aften. Vi fortjente ingenting idag - men fik det hele.

Tak! Grande Capitano!!

2

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 21/04/16 07:10

Fedt at Totti kommer ud og får vist et statement, han er slet ikke færdig - forlæng 1 år!!

Jeg synes helt man overser hvor kritisk det egentlig står til i klubben. Efter en fantastisk start med Spalletti hvor alle virkelig kæmpede og løb for hinanden. Alle var tændte og vi spillede virkelig godt, selv Salah lavede utallige tilbageløb helt ned til egen forsvarszone. Maicon var lidt tændt igen. Vi kunne næsten snuse til Scoudettoen, og i hvert fald 2. pladsen. Så gik der hvad 7 kampe og vi røg ud til Real, og så er holdet droppet mentalt ret meget. Der kæmpes ikke ligeså hårdt. Markant mindre koncentration i forsvaret, hvilket gør det nemt for de mindre modstandere. Det virker næsten som om de er gået på sommerferie de fleste. Så får Totti lige en opblomsring pga. dårlig medieomtale og alt det tumult og er fuldstændig tændt og glimrende.

Det er sgu ikke Totti, Spalletti, Pallotta der er problemet - der er STADIG et eller andet komplet råddent på holdet der gør vi mister motivationen, koncentrationen, tændingen. Nu har vi prøvet at skifte træner, og han virker langt mere motiverrende end Garcia, men effekten holdt kun i 7-8 kampe. Ja vi har ikke noget at spille for, en del af spillerne skal sikkert til EM og sparer sig lidt, mentalt er de måske gået på ferie. Men det er fandme her ændringen burde ske for at vi vinder mesterskabet næste sæson! Vindermentaliteten, viljen til at vinde enhver fodboldkamp med koncentration og fight. Den mangler altså stadig! Se Napoli - de kan højst sandsynligt heller ikke vinde mesterskabet, men kæmper røven ud, spiller koncentreret og gør det godt. Ja det er normalt der kommer udfald for hold, men viljen for at vinde bør sgu altid være der, men det er altså få spillere der viser at de elsker holdet og vil vinde hver en kamp (Nainggolan og Florenzi i hvert fald)! Noget mangler stadig at ske mentalt i klubben

1

Lamela
1793 indlæg.
d. 21/04/16 11:00

Er det ikke bare Roma, som vi kender ? Gummiben, præstations angst, taber mentalitet når det skal gælde? Det er desværre truppens dna.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 21/04/16 14:08

Jo det Roma som vi kender det, men det er da utroligt det ikke kan ændre sig over så lang tid. Ny ledelse, ny træner, nye nøglepersoner, nye assistenter, nye fysiske trænere, ny organisation i klubben. Det burde sgu da udvikle sig på et eller andet tidspunkt! Der må jo stadig være et eller andet galt i ledelsen, eller også er det de forkerte spillere der er for mentalt svage til at spille på et tophold vi får hentet. I det mindste har vi da nu en træner der ikke er ligeså taktisk fatsvag som Garcia, så vi trods alt formår at få lidt mere ud det end ellers...


Lamela
1793 indlæg.
d. 21/04/16 18:11

Hehe ledelsen er faktisk os ny :) Roma var vidst os Capellos største hovedpine.


Sofus
1910 indlæg.
d. 21/04/16 20:20

Jeg tror bare heller ikke at Roma fysisk er stærke nok til at holde et stabilt niveau. Hvis man ser på hold som Juventus og Atletico er de spiller for spiller bare så meget fysisk stærkere og betydeligt mere udholden end Romas "små" drenge. Noget af det som også har været meget til at skabe Leicesters store sæson, har også været den utrolige fysik som de drenge har vist.


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0