Login
Glemt password Opret bruger

Udinese - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 13/03/16 08:55 af Tottithorsen

Udinese tager imod Roma på stadio friuli kl 15 Idag. En kamp mellem
2 hold i hver deres ende af tabellen og formkurven. Hjemmeholdet er blot 4 point over nedrykningsstregen mens Roma inden kampen ligger på 3 pladsen med 2 point ned til Inter som vandt 2-1 hjemme over bologna i lørdagens sene kamp.
Kan Roma tage 3 point Idag og slå Inter næste weekend på olimpico vil Inter være distanceret ift 3 pladsen. Kun Fiorentina vil være i spil om den kvalifikationsgivende 3 plads til CL.

Udineses ultras har varslet en mindre strejke Idag imod holdets svage præstationer, så de bliver væk det første kvarter af kampen.
Og præsidenten har udtalt at colontuano ikke er blevet fyret pga han ikke kan finde en aftager på trænerposten..

I Ugens løb tabte Roma som bekendt 2-0 til Real Madrid efter Roma brændte 5-6 direktører. Spalletti oplevede at en del af spillerne så selvtilfredse ud i omklædningsrummet efter kampen og det fik ham op i det røde felt. Han forlanger Roma hævner det Idag og viser den rette indstilling og attitude.

Dzeko ser igen ud til at få chancen fra start mens kampen Idag måske er sidste møde mellem de natale og Totti.
Bliver nok kun udenfor banen de 2 får hilst på hinanden.

Iflg de italienske medier har spalletti valgt følgende 11:

Szcezny
Florenzi manolas zukanovic digne
Naingollan keita
Salah perotti el shaarawy
Dzeko






15 kommentarer

Lamela
1793 indlæg.
d. 13/03/16 10:30

Kun mig der frygter et X? Exit i CHL har jo ikke nødvendigvis kastet succes af sig. Samt Salah, vores topscorer, hvordan mon han reagere efter så meget kritik af hans afslutnings evne?

Dzeko har jeg opgivet, helt utroligt, hvor mange tidligere stor-bomber, der bare er faldet i niveau, og ikke har kunnet løfte sig.

Falcao
Rooney
Dzeko
Torres
Balotelli

etc..

Set i den sammenhæng, ser jeg ikke Dzeko komme tilbage på samme niveau, derfor vil et salg af Sanabria også være helt ude i skoven. Selvom 20-25 mio euro er fristende.

[Rettet af: Lamela - 13/03/2016 - 10:31]


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 13/03/16 14:54

Så må det jo være op til Spalletti at vise at han kan kurere den romerske syge med for stor selvtilfredshed. Han har jo allerede udtalt at Dzeko er tændt af pressens kritik og derfor får chancen idag. Hvis vi skal spore fremgang på holdet, skal vi se et sultent, koncentreret og offensivt hold idag.

Szeczny; Florenzi, Manolas, Zukanovic, Digne; Keita, Nainggolan; Salah, Perrotti, El Sharawyy, Dzeko.


Lamela
1793 indlæg.
d. 13/03/16 15:19

Vi skal nok få et rødt løbet af kampen.


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/03/16 15:44

Dzeko er tændt. En kasse og han prøver samtidig at få bolden, det er sgu ikke set før.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/03/16 15:46

Hvor vises kampen? Hvordan er 1 halvleg forløbet?


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/03/16 15:50

Jeg ser den på viaplay :-)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/03/16 15:59

Gider ikke betale for viaplay. Betaler rigeligt for tv pakke i forvejen. Forstår ikke valget af serie a kamp Idag. Fiorentina v verona ?!


Lamela
1793 indlæg.
d. 13/03/16 16:00

Viaplay


Roma all over the field. Vi burde have været foran med 2-3 mål. Specielt Ses føler sig for utryg ved afslutnings mulighederne. Han plejer nu at banke den ind fra distancen. Salah har endnu ikke stemplet ind i kampen. Usikker boldomgang. Midtbanen er svækket med 2 gule kort. Hvor begge er i den tynde afdeling, mens Udinese har været heldige.

Edit.
Jeg har valgt min tv pakke fra. Det er billigere end traditionelle flow-tv og jeg kan se, det jeg gerne vil.

[Rettet af: Lamela - 13/03/2016 - 16:02]


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 13/03/16 16:01

Nainggolan ud i pausen - han er lige kommet tilbage fra skade, og kan sikkert ikke holde resten af kampen uden at blive udvist. Lidt kritisk at Keita også står med gult.


Lamela
1793 indlæg.
d. 13/03/16 16:06

FUCK. Vi er ikke kommet på banen endnu.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/03/16 16:11

Tynd dommerpræstation idag!

Hvor er han dog vild Manolas!

[Rettet af: Crap_Bag - 13/03/2016 - 16:23]


Lamela
1793 indlæg.
d. 13/03/16 16:21

Trækker op til en Udinese scoring, midtbanen går ikke ind og laver nogle taklinger. De er hæmmet af to gule kort.

Digne koger i defensiven.


Lamela
1793 indlæg.
d. 13/03/16 16:32

Vanvittig mål af Capitano. Auguri!!!!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 13/03/16 16:32

Sådan Florenzi! Kaptajnen træder i karakter når det er mest nødvendigt. Fantastisk assist også.


Skytt0
1151 indlæg.
d. 13/03/16 16:51

Verona har scoret mod Fiorentina!! Holder stillingen så er vi 5 point foran dem!!!


Seneste Nyheder

Udinese - Roma
(17/02/18) 33 1


Roma - Benevento
(11/02/18) 31 0


Verona - Roma
(04/02/18) 25 0


Officielt: Emerson solgt til Chelsea
(31/01/18) 0


Roma v Sampdoria
(28/01/18) 43 0


Sampdoria v Roma
(24/01/18) 41 0


Inter v Roma
(21/01/18) 39 0


Roma v Atalanta
(06/01/18) 35 0


Juventus v Roma
(23/12/17) 15 1


Roma v Cagliari
(16/12/17) 23 0