Login
Glemt password Opret bruger

Roma sælger ikke stjernerne

Kategori: Transfer og rygter

Kilde: football-italia.net

Skrevet d. 07/03/16 10:59 af Lamela

Efterspørgslen for Romas stjernespillere, har nu fået præsidenten til at udmelde strategien for sommerens transfervindue.


Klubber som Chelsea, Barcelona, Manchester United og Manchester City har længe været sat i forbindelse med As Romas bærende spillere.
As Romas præsident James Pallotta udelukker nu, at stjernerne som Miralem Pjanic, Radja Nainggolan, Kostos Manolas og Mohamed Salah vil være tilgængelige på transfermarkedet.

Palotta (red. Romas præsident) håber derimod på at dækkes noget af klubbens gæld ved at sælge følgende spillere.
Adem Ljajic (Udlejet til Inter)
Juan Iturbe (Udlejet til Bournemouth)
Seydou Doumbi (udlejet til Newcastle)
William Vainquer (I klubben I dag)
Iago Falque (I klubben I dag)

Desuden, så forventer præsidenten ikke at forlænge lejeaftalen med følgende spillere:
Wojciech Szczesny (lejet i Arsenal)
Lucas Digne (lejet I PSG)

Yderligere kan Romas unge spillere også komme i betragtning af salg, her tæller spillere som, Sadiq Umar, Leandro Paredes (udlejet til Empoli), Fedrico Ricci, Daniele Verde (udlejet til Carpi), Matteo Politano (udlejet til Sassuolo), Arturo Calabresi og selv Antonio Sanabria, der har stor succces i den bedste spanske række, hvor han scoret 10 mål i sæsonen tiltrækker stor interesse fra klubber som Real Madrid, Tottenham, Southampton og Sevilla.






10 kommentarer

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07/03/16 12:46

Paredes? Ham skal vi beholde og Sanabria skal også have chancen.....

Ja som udgangspunkt er de Pjanic fx ikke til salg, men han har som bekendt en frikøbsklausul på små 31 mill. euro og lægger Chelsea det beløb kan det gå stærkt medmindre Pjanic holder "ord" og bliver i Roma


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 07/03/16 18:02

Hvis ikke snart vi får en permanent aftale med Shaarawy, så kunne jeg godt være bange for, at vi ganske enkelt ikke har pengene? Ellers er det vel bare med, at få lukket den handel så hurtigt som muligt!


mexes
1753 indlæg.
d. 07/03/16 18:29

Ved ikke hvor meget man skal lægge i de udtagelser. Alle er vel i bund og grund til salg for den rigtige pris. Benatia var også kun til salg for over 500 mio. Meget kan ske.
Men udgangspunktet er selvfølgelig så tilsyneladende ikke, at et salg af en af vores bedste spillere skal finansiere det kommende vindue. Af dem 5 nævnte som kan komme i betragtning til at skulle sælges ser jeg gerne vi beholder på Vainqeur, som jeg mener er en fin backup spiller. Især hvis Keita stopper.
Szczesny så jeg meget gerne fortsætte. Han har været klasse under Spalletti. Evt. et års leje yderligere? Kan ikke se han skulle varme bænken i London.
Dignes pris gør nok vi ikke har ham næste år. Så skulle en forlængelse af lejeaftalen ligeledes forlænges.

Sanabria og Parades ser jeg meget frem til at få hjem igen! De bliver spændende at følge!

1

Lamela
1793 indlæg.
d. 07/03/16 21:03

Ikke en fed situation vores præsidente sætter spillerne i. De har momentum og gør det godt som hold, selv reserverne yder en god indsats. Fint nok, han går ud og siger, Pjanic, Ninja etc. ikke er til salg, men når han hentyder til Szczesny, Digne, Falque og Vainquer ikke skal regne med Roma fremtid, er ualmindeligt skidt motivations arbejde.

Umar, Sanabria og Paredes skal bestemt ikke sælges, de er nogle talentfulde spillere, der kan komme til at gøre en stor forskel for os i fremtiden.

Jeg håber til gengæld, Keita og Maicon er sikre fortid i Roma til sommer. To spillere, der fint har overstået deres værnepligt i Roma, og så behøver vi ikke at trække rundt på deres dyre lønninger.

Hvordan var Ibarbo handlen skruet sammen? Er han Roma ejet, eller lejede vi ham for xx mio euro?

Adem Ljajic (Udlejet til Inter) (10-12 mio euro) ?
Juan Iturbe (Udlejet til Bournemouth) (15-20 mio euro)?
Seydou Doumbia (udlejet til Newcastle) (8-12 mio euro)?
William Vainquer (I klubben I dag) (3-5 mio euro) ?
Iago Falque (I klubben I dag) (5-10 mio euro)?

Det er alligevel en god slat, men vi skal også dækket Dzeko, Salah, SES, Rudiger ind.
Samt, der skal investeres penge i en ny VB, målmand og HB.

Der skal lidt flere penge på bordet end, dem vi kan sælge for.


Charlie
55 indlæg.
d. 08/03/16 07:44

Virker som rent spin. Taget i betragtning vores gæld og det faktum at vi er ejet at en investor fond, kan jeg garantere at alle vores spillere er til salg, hvis en profit kan laves.

Jeg kan godt se at enten Ninja eller Pjanic forlader os til sommer. Vi har en tradition for at lave mindst ét stort salg per sæson, og tror ikke det ændres nu. Hvis jeg lige tager business brillerne på, så er Ninja måske et meget godt bud da hans markedsværdi peaker lige nu.

Jeg ser selvfølgelig gerne at vi beholder alle vores stjerner. Skulle der dog komme et ordentligt bud på Pjanic, ville det være i orden med mig at sende ham afsted. Jeg har elsket ham siden han var i Lyon, men man kan vist sige at han har udstået sin værnepligt. Så hvis han vil skifte til en større klub, intet ondt fra min side.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 08/03/16 08:13

Det vigtigste må simpelthen være at vi snart får lavet det stadion. Det er virkelig irriterende at det skal gå så sløvt, når det virkelig kunne booste klubbens økonomi! Men vores økonomi er jo allerede godt på vej til at blive forbedret. Taget i betragtninger af hvor mange spillere vi har købt, er det da meget imponerende at vi kun balancerer på æggen af FFP. Og så har vi en ordentlig dødvægt af spillere der ikke har præsteret som Sabatini og Garcia har fået skrabt sammen. Der er selvfølgelig en mulighed for at Spalletti kan få dem til at præstere, men det er næsten udelukkende offensive spillere og der bliver nok ikke plads. Helt enig i at Sadiq, Paredes og Sanabria skal blive - hav dem som indskiftere til næste sæson og giv dem chancen mod de mindre hold. Så skal forsvaret bare igen have en ordentlig tur inklusive målmandsposten (selvom det har set bedre ud under Spalletti)


Lamela
1793 indlæg.
d. 08/03/16 15:26

Mht. Stadion planerne, så lovede præsi at, der snart vil komme noget fra den side. Men altså, vi har pengene, ideen, tegningen, investorerne, men mangler kun tilladelse fra Lazio regionen.

Falder projektet så sammen, hvis de ikke giver accept?

Problemerne vedr. Stadion

[Rettet af: Lamela - 08/03/2016 - 15:38]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 10/03/16 10:59

PSG vil ifølge rygterne byde 15 mill pund + digne og rabiot for pjanic !!
Ser hellere vi får cavani plus penge for pjanic. Digne er ikke god nok.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 10/03/16 13:29

Digne startede ellers sæsonen lovende, synes jeg, men jeg er enig i ,at han ikke bør være vores fremtidige VB. Defensivt er han meget sårbar og offensivt kunne han også bidrage med noget mere.. Cavani ville være fantastisk, men jeg tror ikke det er realistisk, han bliver formentlig, hvis Zlatan stopper, ellers skifter han til United eller Chelsea. Men man har da lov at håbe!


Svenzoni
344 indlæg.
d. 14/03/16 21:57

Er du sindssyg hvor har vi altså også mange spillere som er lejet/udlejet og som bænker den alt for tit...


Seneste Nyheder

Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2


SPAL - Roma
(21/04/18) 12 0


Roma - Genoa
(18/04/18) 13 0


Lazio - Roma
(15/04/18) 0


Roma - Barcelona
(10/04/18) 35 0