Login
Glemt password Opret bruger

Empoli v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 27/02/16 16:14 af Tottithorsen

Empoli tager imod Roma i lørdagens tidlige kamp kl 18. Hjemmeholdet er gået i stå efter en lang periode med flotte resultater. Roma er derimod gået fra banen som lutter sejre de seneste 5 runder i serie A senest en flot 5-0 sejr hjemme mod et chokerende ringe Palermo hold som ligner en serie b klub i næste sæson.
Dzeko fik gang i scoringerne med 2 kasser og en assist. Heldigvis gik det sådan efter en gigantisk direktør hvor han formåede at sparke forbi et tomt mål fra én meters afstand. Palermo spillerne så forbavsede til...

Empoli røg ind i et rødt kort til tonelli, og saponara er også ude med karantæne, så det er et klart svækket empoli mandskab Roma møder Idag.

Roma har alle mand klar inkl strootman som fik en halv time mod Palermo, så det er yderst positivt.

Spalletti har taget Totti til nåde og de italienske medier forventer følgende start 11'er:

4-2-3-1

Szcezny
Maicon rüdiger zukanovic digne
Naingollan keita
Salah pjanic perotti
dzeko

Kampen kan ses på pub og sport





1

16 kommentarer


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/02/16 18:20

Hvis jeg lige hurtigt skulle analysere målet, så vil jeg sige, at det er som om han bare rammer den rigtigt godt og så går den ind.. Det er i hvert fald sådan jeg oplevede det!

[Rettet af: Crap_Bag - 27/02/2016 - 18:20]


DrTotti
77 indlæg.
d. 27/02/16 18:27

Hvorfor starter manolas ikk inde??


tdj89
837 indlæg.
d. 27/02/16 18:27

Har vi en købsoption på ham?


Lamela
1793 indlæg.
d. 27/02/16 18:48

Jep Tdj

Fedt vi fører, men skidt Ninja måtte gå ud med en knæ skade.

Jeg synes, det er fedt, Spa spiller med mange kreative boldspillere på samme tid. Men, der mangler en afslutter inde i feltet.

Falque var nok udset til at erstatte en overtændt Pjanic, men så røg Ninja desværre ud. Nu har vi et hold på banen, hvor al defensive ansvar ligger hos gamle Keita.

Jeg er mildest talt lidt urolig nu.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/16 18:50

Dzeko florenzi og manolas er ramt af influenza som har floreret på trigoria. Iflg football-italia.net!!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/02/16 19:11

Perrotta er dælme heller ikke ringe da! Utrolig god teknik og spilforståelse. Det ville passe mig ganske fint, hvis de to blev hentet permanent.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/16 19:23

Holdet er i ubalance. Ind med vanquir. Tag shaarawy ud


noroma
508 indlæg.
d. 27/02/16 19:23

Det er ikke helt ufarligt... Vores midtbane bliver kørt over :/


Lamela
1793 indlæg.
d. 27/02/16 19:27

Vi er presset sindssygt i bund. Spa må reagere snart, midtbanen er helt væk i kampen.


Lamela
1793 indlæg.
d. 27/02/16 19:29

Manolas ind? Dvs. En 3-mands kæde?


Lamela
1793 indlæg.
d. 27/02/16 19:32

Fuccck!!! Det er så vigtigt!! Vildt omstilling.


Fede reaktioner af Spaletti!

[Rettet af: Lamela - 27/02/2016 - 19:33]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/16 19:33

Det virkede at få manolas ind!!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/02/16 19:34

Den udskiftning har gjort en kæmpe forskel helt klart! Derudover kan man vel også argumentere for, at der er tale om forholdsvist dårligt keeperarbejde af Skuroupski..

[Rettet af: Crap_Bag - 27/02/2016 - 19:35]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/16 19:41

Enig. En bold han skal kunne holde eller bokse væk men han er jo Roma mand i hjertet!
Mon Totti går ud i medierne imorgen og lufter sin utilfredshed??

[Rettet af: Tottithorsen - 27/02/2016 - 19:42]


Lamela
1793 indlæg.
d. 27/02/16 19:41

Salahs afslutning var nok for yderligt til, Skorupski kunne holde på bolden. Måske skulle han have parreret bolden væk med knytnæven i stedet. Anyway, så er jeg glad for en udlejet Roma mand ikke skaber problemer for os. Tidligere har Curci været ren nemesis mod os.

Målet og Manolas indskiftning satte et dejligt stopklods for Empolis vanvids pres.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/02/16 19:46

Jeg mener heller ikke at han skulle have holdt den, men jeg tror den var gået et par meter forbi kassen.. Men nok om det, vi får 3 point mere, det begynder at ligne noget nu!


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0