Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Sampdoria

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 07/02/16 14:17 af Tottithorsen

Roma tager søndag aften imod et skidt kørende Sampdoria mandskab som ledes af den tidligere Roma angriber, Montella som ikke har haft den store succes med sit nye hold.

Roma er efter trænerskiftet inde i en regulær sejrsstime på 2 efter 3-1 over Frosinone samt tirsdagens 2-0 gevinst ude over Sassuolo, hvor vi især før pausen sprudlede uden en 9'er. Perrotti fik debut og viste lovende takter og El Shaarawy fandt igen vej til målet.

I forsvaret har Zukanovic gjort det glimrende og han glæder sig nok til at møde sine tidligere holdkammerater i aften.

Curva sud er stadig delt op pga sikkerhed så endnu en kamp hvor holdet ikke får opbakning fra deres ultras. Trist!!

Med Fiorentinas pointtab igår er det ekstremt vigtigt Roma får kæmpet de 3 point hjem.

Medierne forventer følgende 11 gladiatorer:
3-4-2-1

Szcezny
Rüdiger manolas zukanovic
florenzi vanqueir naingollan el shaarawy
Salah perrotti
Dzeko

Forza Roma






40 kommentarer


Lund
227 indlæg.
d. 07/02/16 16:35

Nainggolan har da karantæne?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07/02/16 17:06

Korrekt. Pjanic istedet for naingollan. DDR er ude med en skade!


Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 07/02/16 17:33

Syntes det ser rigtig fornuftigt ud med den opstilling!!!
Med pointtab til begge Milano klubberne og Fiorentina, så skal der bare tre point på kontoen i dag.
Og hvor ville det bare være skønt, hvis Dzeko kom på tavlen og fik lidt selvtillid!!!
Forza Roma.


Lamela
1793 indlæg.
d. 07/02/16 18:04

Skidt at mangle Ninja, forhåbentlig kan WV yde en bedre indsats end i sidste kamp.


Lund
227 indlæg.
d. 07/02/16 19:48

De fleste på twitter mener, at vores opstilling i dag bliver (3-4-2-1): Szczesny; Rudiger, Manolas, Zukanovic; Maicon, Pjanic, Keita, El Shaarawy; Salah, Florenzi; Perotti.

Svært at kritisere Spalletti, så længe han vinder, men hvor er der mange dele i den opstilling, som jeg simpelthen ikke forstår. Hvorfor bytter man ikke Florenzi og El Shaarawy?, hvorfor spiller Keita? Er Perotti virkelig angriber? osv.


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 20:14

Vi stiller 3-4-2-1:

Szczesny
Rüdiger - Manolas - Zukanovic
Florenzi - Pjanic - Keita - El Shaarawy
Perotti - Salah
Dzeko

Kan egentlig godt forstå at Keita spiller når Niangollan er ude med karantæne, De Rossi ude med skade og efter den præstation som WV stod for mod Sassoulo, så har han heller ikke fortjent at starte.


Lund
227 indlæg.
d. 07/02/16 20:44

Jeg er glad for, at han har valgt Florenzi som kant/wing back fremfor at spille ham som offensiv midt. Nu forstår jeg meget mere opstillingen.


MURO
550 indlæg.
d. 07/02/16 20:50

Har vi fået sponsor på trøjerne?


Lund
227 indlæg.
d. 07/02/16 20:51

Vi stiller da op, som jeg skrev først??


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 20:52

@MURO

Det er i anledning af kinesisk nytår. Tror bare der står "GODT NYTÅR!" :-)

Smart pr-trick.


Lund
227 indlæg.
d. 07/02/16 20:53

Nej, er det ikke bare i anledningen af det kinesiske nytår indgange til abens år?

[Rettet af: Lund - 07/02/2016 - 20:54]


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 20:55

@Lund

Sorry, du har ret. Min opstilling fra livescore.dk var åbenbart forkert.


Lund
227 indlæg.
d. 07/02/16 20:57

@Sofus

Jeg kunne nu bedre lide din. ;)


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 21:00

Kun Florenzi kan lave et Beckham indlæg det ene minut og så et danmarkserieindlæg det næste.


MURO
550 indlæg.
d. 07/02/16 21:08

Der er godt nok intet tempo i Spillet, de mindre italienske hold må gerne stramme op! Fint at de er underdogs, men det her ultra def. Går udover serie A's omdømme.


mester
365 indlæg.
d. 07/02/16 21:22

Det kan være meget godt med frie roller , men hold kæft hvor brænder de mange chancer .
Der skal strammes op !!


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 21:29

Florenzi fungerer ikke rigtig til at bytte rundt med Salah, Perotti og El Shaarawy. Han ville være god på Maicons plads.


mester
365 indlæg.
d. 07/02/16 21:36

Sådan 1-0 !!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07/02/16 21:37

Lækkert tidspunkt hvor vi var gået i stå!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 21:38

stærkt florenzi


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07/02/16 21:45

Sofus: du nåede lige at skrive om florenzi ikke passede ind. Prøv igen i 2. Halvleg at skrive det samme om salah ;0)


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 21:47

Skal prøve!


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 21:57

Fantastisk Perotti!! Og lækker assist fra SES.


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 21:57

Er fandme blevet hurtigt glad for de to gutter.


asroma87
790 indlæg.
d. 07/02/16 21:58

Shit et sygt mål!!!

FORZA Roma


mester
365 indlæg.
d. 07/02/16 22:01

Ikke at forglemme Zukanovic


P.Totti
953 indlæg.
d. 07/02/16 22:05

Vi må ikke smide den her nu!!!! Hvad med at købe Correa! Klart en af kampens bedste spillere.

[Rettet af: P.Totti - 07/02/2016 - 22:05]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07/02/16 22:23

Skal vi så også købe dodo?

1

Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 22:26

Salah er virkelig bare Gervinho som er venstrebenet, har lysere hud og pænere hår.


P.Totti
953 indlæg.
d. 07/02/16 22:28

Nej nej nej hvor er Dzeko ringe, væk med ham tak!


mester
365 indlæg.
d. 07/02/16 22:30

Dzeko , han er da virkelig lam , magen til lallende , ugidelig & dårlig spiller skal man lede længe efter


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 22:34

Grande Szczezny


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 22:36

Wow han er jo helt håbløs, Dzeko.


mester
365 indlæg.
d. 07/02/16 22:36

Sådan , vild panik i slutminutterne
Så kender man Roma igen


P.Totti
953 indlæg.
d. 07/02/16 22:39

Tæt på at det er en ufortjent sejr. Total hjernedød dårlig anden halvleg har jeg sjældent set. Alt sejler, både med og uden bold. Velkommen til Spaletti totalfodbold.


Sofus
1910 indlæg.
d. 07/02/16 22:41

To kampe i træk har vi været helt latterligt heldige. Anyways, lækkert med tredje sejr i træk.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07/02/16 22:41

Spalletti får det til at sejle tilsidst. Hvad skulle dzeko ind for?? Stabiliser midtbanen istedet. Kæft en heldig sejr!!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 07/02/16 22:43

Sådan sejr igen! Vi mangler dog stadig at spille hele kampen. Szcezny står godt igen, og holdet præsterer generelt godt. Salah virkelig entusiastisk - laver mange løb og arbejder stenhårdt idag, dejligt at se. Han lykkes dog ikke med meget offensivt. Dzeko skal altså stadig forstå at han skal være inde i feltet, og Salah skal forstå der skal indlæg ind til ham.. Vi skal vist lige arbejde lidt mere med den 4-3-3/4-2-3-1 før vi får succes med den!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 07/02/16 22:45

Correa bliver en kæmpe stjerne.

Men hold op en elendig halvleg. De stopper op efter 2-0 målet. Havde ellers fortrykket Sadiq i istedet for Dzeko. Hvorfor skal talentet gemmes væk? Dzeko er jo håbløs ringe.


Tomas R
358 indlæg.
d. 07/02/16 22:59

Tænker, at Spalletti ligesom alle mulige andre trænere tænker, at Dzeko historisk set har været så god, at han da MÅ komme i gang igen.
Jeg er faktisk rystet over, hvor ringe han er. Kæft, han har været god i både Tyskland og Chelski. Det er godt nok sørgeligt ... og hvor må det give lommesmerter i Boston og se ham rende rundt og være så ringe.

Efter de første 2-0-25 SKAL vi jo føre! Det er simpelthen for ringe. Og det er også farligt. Drengene løber så meget rundt og bruger kræfter. Scorer de ikke, og rider modstanderen stormen af, er vi meget sårbare på contra.
Uha, jeg får helt kuldegysninger af at tænke på en contra, hvor BBC kommer ned mod imod forsvaret ... brrr....


Seneste Nyheder

Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2


SPAL - Roma
(21/04/18) 12 0


Roma - Genoa
(18/04/18) 13 0


Lazio - Roma
(15/04/18) 0


Roma - Barcelona
(10/04/18) 35 0